MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Maca zegt me niks. BCAA is wel goed.
 
Maca zegt me niks. BCAA is wel goed.

Maca had ik wel eens van gehoord maar nooit gebruikt
Ben deze week erg slecht begonnen, val zo wat in slaap op het werk en mijn herstel is knude
Kwam dit tegen bij de mega sale van B&F - 7.50 euro dus ik probeer het gewoon
Voorla de door mij vet gemaakte regels spraken mij aan de rest is trouwens ook niet verkeerd;)

Maca
Body & Fit

Kenmerken Maca capsules:
-Laat je energieker voelen
-Verhoogt je libido
-Herstelt de hormoonbalans
-Werkt voor dames en heren
-Ondersteunt goede gemoedstoestand
-Sterker tegen stress
-Verhoogt uithoudingsvermogen
-Ondersteuning algehele gezondheid
-Kan helpen bij lusteloze gevoelens
-Gezond en rijk aan essentiele voedingsstoffen

Maca werkt als adaptogeen (het helpt het aanpassingsvermogen van het lichaam verhogen) en heeft daardoor een positieve invloedt op energiepeil, helpt bij stress, hoger libido en hormoonbalans. Bij sporters helpt Maca ook prestatie en uithoudingsvermogen te verhogen.

Maca wordt in de praktijk het meest toegepast voor het verhogen van het libido en het versterken van de coïtusuele functies, zowel bij mannen als bij vrouwen. Atleten, bodybuilders en andere sporters gebruiken Maca om op een natuurlijke manier hun sportieve prestaties te ondersteunen.

Maca is als extract heel gezond. Zo bevat Maca een verbazingwekkend profiel aan aminozuren, vitaminen, mineralen, sterolen, enzymen en vetzuren. Daarnaast is Maca een rijke bron aan Proteine, namelijk 11 % van de wortel is opgebouwd uit eiwitten.

Aanbevolen gebruik:
Neem als voedingssupplement 1-2 maal daags 1 capsule.

Maca
Samenstelling Maca per capsule
Maca (Lepidium Meyenii) 500mg
 
Heren Dames ik ga toch even stoppen met loggen
Momenteel kan ik niet trainen wanneer ik wil en hoe ik wil ivm de problemen in de rug en schouders
Volgens mij is het grootste probleem de infraspinatus spier en die zorgt ook voor uitstraling naar rug en nek en armen.
Ik voel constant zeurende pijn, brandend gevoel, tijdens werk, autorijden enz enz
Wel trainen, niet trainen, zwaar of lichter trainen ik probeer van alles maar ik wordt er niet blij van en niet beter van.
Heb besloten om even niet te loggen totdat het weer beter gaat.
 
Grosje bedankt voor je antwoord. En laat af en toe even wat weten.
Gewoon eens per week even een zinnetje.

Snap wel dat je er helemaal moe van bent. Keep your head up.
 
Zeer jammer, maar begrijpelijk. Ik hoop dat je binnenkort opnieuw eens pijnvrij kunt knallen.
 
Heren Dames ik ga toch even stoppen met loggen
Momenteel kan ik niet trainen wanneer ik wil en hoe ik wil ivm de problemen in de rug en schouders
Volgens mij is het grootste probleem de infraspinatus spier en die zorgt ook voor uitstraling naar rug en nek en armen.
Ik voel constant zeurende pijn, brandend gevoel, tijdens werk, autorijden enz enz
Wel trainen, niet trainen, zwaar of lichter trainen ik probeer van alles maar ik wordt er niet blij van en niet beter van.
Heb besloten om even niet te loggen totdat het weer beter gaat.
Dikke BUMMER maat :(
ik hoop echt dat je zo snel mogelijk hersteld hiervan en je weer je oude niveau kan oppakken !!

ik hou de thread evengoed goed in de gaten...
Succes met herstellen en met alles wat je verders doet natuurlijk ;)

Ray...
 
Das echt balen... Ik hoop toch dat het snel beter zal gaan en je alles weer op kan pakken.
Laat je wel zo nu en dan even wat van je horen hoe het gaat?

En niet je hoofd laten hangen hoor! Je bent sterker dan je denkt!
sterkte
 
Sterkte ermee grosje! Jouw log blijft op mijn abbo-lijst staan.
 
Prut Gros, sterkte man ik hoop dat t snel weer beetje voorspoedig zal gaan voor je!!
 
Ik blijf wel in de buurt hoor alleen loggen heeft geen zin :)

Vanochtend bij huisarts geweest en een verwijsbriefje voor Orthopedie gekregen
Wil toch mijn rechterschouder eens goed laten checken.
Volgende week Dinsdagmiddag mag ik voor een 1e afspraak naar de orthopedie.... nu hoop ik echt dat ze iets verklaarbaars kunnen vinden.
Ik heb de laatste dagen ontstekingsverschijnselen in de schouder - infraspinatus/supraspinatus/teres minor en ook weer nek pijn maar dat kan uitstralingspijn zijn.
Heb nu vanaf vorige week Maandag niet gesport dus daar kan het nu niet meer van zijn zou je denken.
Weer afwachten dus
 
Fijn dat je doorgaat met het zoeken naar een oplossing. Hopen dat er wat uitkomt.
 
Ik duim mee dat er wat uitkomt wat je kan helpen.
Het is gewoon zo irritant dat je niet eet waar het aan ligt en het maar niet over gaat.
Sterkte.
 
Kan prima, kijk naar naar Peter R. de Vries, ook een vijftiger. Die is toch ook aardig ripped.
 
Hoop ook dat er iets te vinden is.
laatste keer heb ik in het ziekenhuis mijn bovenrug laten bekijken, hoopte dat ze toen ook mijn schouders zouden meepakken maar dat gaat in het ziekenhuis heel lullig want ze kijken alleen naar 1 plek - maar toen konden ze niets vinden.
Ook verschillende oefeningen moeten doen om uit te sluiten dat ik inpingement (afklemming pezen heb) mijn pijngrens ligt inmiddels al hoog dus ik heb toen blijkbaar te weinig gereageerd op de pijntjes en toen hebben ze alleen rontgenfoto's van mijn nekwervels gemaakt (net boven de plek waar ik last had)
vroeg toen ook aan de dokter waarom ze niet mijn bovenrug of schouder hebben gedaan maar dat kost blijkbaar allemaal te veel tijd en moeite :(
Nu maar even afwachten of ze wat vinden... die pijn moet ergens vandaan komen

hoop alleen niet als ze niets vinden dat het blijkt dat het spier reuma is - daar lijkt het ook heel erg op als je gaat zoeken op internet


.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 14:02 ----------

Kan prima, kijk naar naar Peter R. de Vries, ook een vijftiger. Die is toch ook aardig ripped.

ik ook:D - kijk maar ff
[Link niet meer beschikbaar]
 
Vandaag weer getraind na een week pijn in de schouders en rug.
Dinsdag heb ik een afspraak met de ortho en ik wil niet dat ik daar sta en dan nergens last van hebt.
Gek maar ik heb 2 oefeningen rug en 2 borst gedaan een biceps en een tricps om te voelen wat ik nu exact ervaar tijdens het trainen en wat de reactie daarop is.
Rechterkant is gewoon zwakker en met name de infraspinatus en ook supraspinatus zijn daarvan de oorzaak.
Heb net allemaal papieren ingevuld voor het ziekenhuis, en daar moet ik aangeven hoeveel pijn ik heb van 0 tot 10... Klote vragen want ik voel me zelf niet zielig en als ik dus te weinig in vul dan zeggen ze straks weer ..oooo valt dus wel mee. Kortom ik ben nu bang dat ze niets zien of vinden dus ik moet het een beetje aandikken om sirieus genomen te worden. Bij de vraag welke sport ik doe heb ik ook maar fitness ingevuld en recreatief terwijl heb bij mij wel iets meer is.
Okee afwachten maar dinsdag weet ik meer
 
Waarom niet de waarheid. Aandikken van de pijn snap ik wel. Maar je bent toch gewoon met bodybuilding bezig.
Of denk je dat ze dan zeggen "tja meneer op uw leeftijd moet u er toch over denken om daarmee te stoppen".
Stel dat ze dat zeggen, dan kan je toch aangeven dat BB voor jou een levensbeschouwing is en dat je zonder niet kan functioneren. Je bent gewoon een topsporter, geen recreatieve gym bezoeker maar iemand met doelen.
 
Tja daar ben ik bang voor want dat waren de eerste reacties bij de huisarts en het ziekenhuis de vorige keer.
Tja meneer bb is slecht voor je gewrichten... Je zal wel te zwaar trainen enz enz
Als ze weer niets vinden dan weet ik het niet meer... Reuma kan ik dan alleen verzinnen
Maar goed .... Ik wil gewoon dat het een naampje heeft en dan kan ik kijken wat ik er aan doen
 
Ik snap je angst wel. Want het gebeurt vaak genoeg dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt in het ziekenhuis. Ze hebben dan overal wel wat op aan te merken en als er dan iets is in je leven (in jouw geval BB) dan zullen ze het aangrijpen omdat het dan gewoon simpel is.. Stop ermee en het is over...
Maar helaas werkt het niet zo. Jij hebt een passie en een stuk van je leven is BB en trainen en in de gym bezig zijn. Jij hebt je doelen en wil daaraan werken. Misschien ook dat eens zeggen. Die artsen hebben ook een doel en dat is mensen helpen en beter maken en oorzaken van problemen zoeken. Dus als zij er een keer niet helemaal uitkomen.. geven ze dan ook op? Want dat is dan wel aar zij op doelen. Maar zij doen dat ook niet...

Maar goed. Om een kort verhaal lang te maken. Wees eerlijk in wat je doet. Jij hebt een doel.. en hun doel zou moeten zijn om jou te helpen! Al zie ik vaak genoeg dat ze zich er eerder makkelijk af willen maken... been there done that... helaas..

Ik hoop dat er dinsdag een keer verder gekeken wordt. Geef aan dat je je pijngrens verlegd hebt en dat dat juist komt doordat je aan BB doet. Dat dat juist positief op je werkt.... want dat is wel zo.

Sterkte. Ik duim voor je dat ze toch wat vinden zodat je er echt wat aan kan doen. Want niets is zo erg als het maar niet weten en er niet vanaf komen.
 
Waar zijn de pics?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven