XXL Nutrition

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Onverwacht bezoek gekregen die mee ging eten
Mijn dochter heeft voor de eerste keer gekookt.. Kon dus niet weg
Visite is net weg dus trainen gaat niet meer lukken
Pluspuntje is wel dat ik weinig last hebt
 
Pluspuntje vasthouden en morgen trainen?
Maar ook wel leuk dat je dochter gekookt heeft. Heeft ze je wat verwend?
 
Ze heeft een pasta gemaakt (lekker makkelijk en ook lekker)

Tja ga proberen vanmiddag uit mijn werk gelijk naar de sportschool te rijden en dan even kort benen te trainen.
Schouders weet ik nog niet... rechts voelt nog steeds pijnlijk aan dus dat zit nog steeds niet goed.
Probleem met vanmiddag trainen is dan wel weer dat ik morgenochtend vroeg er weer zit.
Moet dus echt iets doen waarbij ik de spieren morgen niet overbelast.

Vandaag benen (schouders?) en morgen rug/biceps

eerst maar in de sportschool proberen te komen
 
Pasta klinkt goed! :)

Ik hoop dat het je nog gelukt is te trainen. En pas op met je schouders. Kijk gewoon hoe het gaat.
Ben benieuwd.
 
17.10 in de gym en beentjes gedaan
Legpress plate loaded 12x40 12x60 12x80 10x100
Squat 15x20 12x50 10x70 8x80
Legg extentio 12x54 12x61 12x71 10x71
Liggende legg curl 12x35 12x42 10x49 10x49
Zittend calves raises 4x12x40 kg

Toch maar wat schouder gedaan.... Maar toch een beetje bang voor reactie

Staande mp 12x20 12x30 12x30 12x30 (rechter arm is zwakker)
Side raises 4kg 4x12 (geen groot gewicht maar ik merkte dat het ook niet zwaarder moest)

En precies een uur later weer buiten
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Beentjes zijn lekker gegaan toch?

Schouder gewoon voorzichtig gepakt. Netjes! je doet het mooi wel ook al is het met lichter gewicht! :thumb:
keep it up Gros! Ik duim dat je morgen pijnvrij/pijnarm bent.
 
Nice hoor die MP. En beetjes slopen is zalig.
 
9.30 weer in de sportschool
Rug en biceps vandaag

rekken voor Deadlift zijn bezet dus begonnen met lattpull
Lattpull down 12x50 12x60 10x70 10x70
deadlift 12x60 12x70 8x80 5x90 5x90
BOR 4x12x 50 kg goed voorover gebogen om de rhomboideus goed meer te pakken
Low row breed - 12x40 12x50 2x10x60

dumbbell curl 14 kg 4x12
ez curl 20kg 4x15 reps (kon zwaarder meer 30kg bezet)
biceps curl machine 4x12 x 32kg

20 min wandelen 6km p/u even de benen laten doorbloeden (spierpijn van gisteren is goed te voelen ook bij de deadlift)
Door het zonnetje op de fiets naar huid... heerlijk weer
 
Ziet er goed uit allemaal!
Nog last van je schouder? of valt het mee?

het is inderdaad zalig weer. Ga zo ook maar eens wandelen. :)
 
Top training Grosje. Lekkere gewichten.
 
Schouderpijn valt mee, maar morgen kan ik er pas meer over vertellen
zou ook te mooi zijn als het allemaal ineens weg zou zijn... maar ik heb toch het idee dat ik nu een stijgende lijn te pakken heb. Waarschijnlijk heb ik toch een soort van frozen schoulder of zo gehad waardoor ik ander spieren overbelast hebt.
Heb nog steeds last in de rechterschouder maar de pijn en brandend gevoel in de rug en nekregio is nu minder.
Toch wel positiever dus..... maar goed ik heb meer positieve momenten gehad en daarna begon het gewoon weer dus blijf voorzichtig
 
Ik snap wel dat je voorzichtig bent met positief zijn. Maar ik duim heel hard voor je voor morgen.
 
Spieren in de benen voel ik nog goed
Net in de tuin gewerkt in het zonnetje en elke keer knielen en weer opstaan dat voel je goed :)

Rechterschouder zeurt nog steeds... Maar al met al.... Het is te doen en niet erger geworden.
Hoop dat ik morgen weer beter herstel en dan in de avond weer borst triceps dat is voor de supraspinatus infraspinatus de test want na het banken had ik vroeger het meeste last. De verbeterde techniek helpt waarschinlijk wel mee dat de focus meer op de pecs liggen in plaats van de schouder die je ook gebruikt met de bench
 
Borsttraining en tricepstraining kon gewoon door gaan.
Bench press 12x40 12x50 10x60 6x70 5x70 6x70 (gaat weer iets beter)
Peck deck 4x12 x54kg
Incline Bench 12x40 12x50 8x60 6x60 6x60
incline Bench machine 4x8 x 50 plate loaded
liggend dumbbell flyes 4x12 x16

liggend skull crusher dumbbels 4x12x 12
cable push down rope 4x12 x17.5
overhead triceps extention 12x17.5 12x21 12x24 12x24

biceps curl machine 12x32 3x12x39 (dacht ik - net geen 40 In ieder geval
15min cardio
50 crunches op swiss ball

borst gaat beter en minder geforceerd.
schouder voelt ook beter in de uitvoering
hoop dat de verbetering nu door zet
 
Dat ziet er goed uit die training! en fijn dat het met je schouder toch beter lijkt te gaan.
Ik duim mee voor verdere verbetering. :)
 
Lekkere training Grosje. De fun straalt er vanaf.
 
Lekkere training Grosje. De fun straalt er vanaf.

Ja het is weer leuker aan het worden (nou nog helemaal pijnvrij)
ik ga weer heel voorzichtig aan opbouwen denken ;)
merk dat de triceps ook invloed heeft op de spieren achterkant schouder.
Probeer meer te rekken en het rollen met de tennisbal op de infraspinatus en supraspinats blijf ik nog volhouden. Veel water drinken doe ik ook (pis me rot:eek:)
Gaat in ieder geval beter:p

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 22:29 ----------

Dat ziet er goed uit die training! en fijn dat het met je schouder toch beter lijkt te gaan.
Ik duim mee voor verdere verbetering. :)

Mooi ik merk dat jouw duimen mij helpt:p
 
Staan er nog doktersbezoeken op de agenda voor de opvolging van de kalkafzetting? Of zorgt de injectie ervoor dat dit balletje oplost en de ontsteking weggaat?
 
Ik heb over 4 weken een afspraak bij het ziekenhuis voor controle
Dan gaan ze weer een foto maken en kijken of het kalkballetje minder is geworden.
Zover ik weet is de injectie alleen ontstekingsremmend en een korte tijd pijnstillend
Ze spuiten die stof in je gewricht wat alle ontstekingen in dat gewricht beter helpt genezen (maar je lichaam moet het meeste werk zelf doen) kon me niet voorstellen dat mijn schouder voor rug en nek problemen kon zorgen maar de pijntjes zijn daar wel minder geworden dus... blijkbaar kan het.
Heb alleen nog steeds last van de spier vanuit schouder richting nek (supraspinatus) dus
Mocht wel trainen maar niet te gek en na 2 weken dan mocht ik wel meer kracht zetten.
Dat doe ik nu ook behalve de echte schoudertraining daar ben ik nog heel voorzichtig mee.
Mijn schouders en traps zijn ook heel zwak tov borst en rug dus dat zal ook wel problemen veroorzaken.
Merk zelf ook dat mijn rechter schouder vaster zit al de linker (blijkbaar toch door de pijn een lange tijd minder bewogen en daardoor verstijft)
Probeer nu zelf meer te rekken en vooral erg goed op mijn houding te letten tijdens de trainingen.
Vandaag toch weer stijve traps dus de borsttraining van gisteren toch weer te veel uit de nek geprest (is niet helemaal te voorkomen)
 
Gaat echt wel beter zo te zien. Je hebt de groei naar verbetering te pakken en dat gaan we lekker zo houden.
Toch. Ik vertrouw erop dat wij samen volgend jaar ergens op een wedstrijd staan. Hahahaha
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven