Fitness Seller

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Toch gaat het wel vooruit! Wat Ron ook al zegt. Er is gewoon verbetering!
enne.. ik blijf knetterhard duimen hoor! :D
 
Wijze woorden in je sig mate :thumb:
 
Gisteren een goede dag gehad :)
in de ochtend wat stijve traps dus ik dacht al... daar gaan we weer maar eigenlijk gedurende de dag weinig last in de schouder en nek gehad als reactie op de borsttraining dus toch op de goede weg.
Vanochtend voel ik wel weer wat irritatie achterkant rechter schouder - maar dat zal ook wel iets met de spierpijn in borst te maken hebben.
Als ik me goed voel dan ga ik vanavond weer trainen - benen doen en schouders (proberen)
 
:thumb: je ziet het.. de volhouder wint! Ik duim verder! het helpt tot nu toe goed! :P :D
 
Na wat stressige dagen toch weer iets last in de rugregio
Rhomboideus en traps weer gerold met tennisbal

Besloten om kort te trainen
Beentraining gedaan
Squat 12x60 12x70 8x80 6x85
Hammerstrenght hacksqaut plate loaded 12x20 12x40 10x60 8x70
Leggextention 12x54 12x61 10x68 8x75
Liggende leggcurl 12x39 12x46 10x53 8 x60

Zittende shouderpress 12x20 12x30 12x35 hmmm misschien te veel voelt niet lekker
Schouldpress hamerstrength 12x20 12x20 gestopt te veel last in het midden van mijn schouder

Naar huis ijs op de schouder
 
Korte maar krachtige training op je benen. Wel balen van je schouder...
Schouder misschien toch wat geforceerd met trainen?
Ik hoop dat het weg zal trekken en je morgen niet teveel last zal hebben.
 
Iets last van je schouder. Mag weer even wat voelen dus. Zie het als naschokken.
De only way is forward.
 
Hoop het Ron, wil geen risico lopen om het weer erger te maken dus gelijk gestopt
Voelde gisteren pijn met schoulderpress bovenmidden in de schouder (waren echt de spieren die stekend gevoel gaf)
Gelijk gestopt - misschien was de zittende MP met bar daarvoor te zwaar geweest
Ik heb de 17e weer afspraak in het ziekenhuis (week eerder nu omdat ik geen vrij kon krijgen) en ga ik het er nog een keer over hebben. Problemen zijn wel minder maar blijf klooien rechts. Zit in de hele schouderregio gewoon niet goed.
Benen ging wel lekker (toch positief afgesloten) :)
 
spierpijn in de benen gaat redelijk
Schouder was weer mis
Voelde het al na de zittende barbell schoulder press
Misschien door het achter je hoofd pakken van het gewicht en in positie brengen van de barbell voordat je begint aan de oefening.
De rechterkant is gewoon nog steeds niet goed en toe aan zwaardere gewichten :(
Had eerst scherpe pijntje in de voorste schouderspier

tot aan vanochtend weer last gehad dus niet gaan trainen (rug/biceps stond op het programma) maar een extra dag rust gepakt om te kijken of dat helpt.. nu is het gevoel weer meer naar de achterkant gegaan
Ga nu proberen morgen te trainen.
Kortom het gaat wel beter maar nog niet helemaal
 
Laatst bewerkt:
en hier ook weer in!!

Zie dat de pijntjes hier nog steeds in de weg zitten. Klote zeg!!
 
hey natty
mooie gespierde dame
gezelli dat je er weer bent :)

mag over 2 weken weer naar de ortho voor een gesprek en onderzoek
laatste cortisonesteroidespuit in het gewricht heeft wel iets geholpen maar ik blijf klooien
weet niet exact waar het zit
zat net weer te lezen over de lange bicepspees die ook in je rotatorcuff loopt dat die ook verschillende problemen in schouder kan veroorzaken.
Tja ik ben niet zo belangrijk en ook niet zo rijk dat ik eens een heel goed onderzoek voor elkaar krijg.
Deze vrouwelijke Ortho begon in ieder geval niet gelijk over het sporten (je traint te zwaar!!!) dus daar was ik wel blij mee
Mooie avatar trouwens, door jou en door Ron krijg ik ook zin om eens te kijken hoever ik kan komen... maar ja ik loop nu al een paar jaar te klooien met die pijntjes... wordt ik onderhanden wel moe van.
Zit soms wel te denken aan goede begeleiding (dat scheelt echt volgens mij) maar dan moet ik eerst wel helemaal klachten vrij zijn
 
Laatst bewerkt:
Ik zou echt gewoon *nooit* meer behind-the-neck shoulder press doen. Die zijn sowieso berucht om de schouderklachten die ze kunnen veroorzaken, en presses vanaf de voorkant pakken *vrijwel* dezelfde spieren.
 
Zit er niet gewoon iets los in je schoudergewricht. Dat wandelen van het pijngebiedt moet toch wel iets duidelijk maken richting ortho.
Succes Grosje.
 
Het gaat in ieder geval wel beter dan het was. Dat is al een stapje vooruit.
Ik duim mee dat het toch nog beter zal gaan met de tijd. Sterkte.
 
Vandaag getraind en daarna 2 uur in de tuin gewerkt als cardio :)
Nog wel last in de schouder maar minder dus toch maar gegaan
Wel een beetje hoofdpijn. Komt waarschijnlijk vanuit de nek

Rug
Deadlift 12x50 12x70 8x90 8x90
Latt pull 12x60 3x10x70
Dumbbell row4x12x24
Face pull 4x12x21
Straight arms pull down 4x12x21


Biceps curl4x12x12 dumbbells
Biceps curl machine 4x12x32
 
Laatst bewerkt:
hey natty
mooie gespierde dame
gezelli dat je er weer bent :)

mag over 2 weken weer naar de ortho voor een gesprek en onderzoek
laatste cortisonesteroidespuit in het gewricht heeft wel iets geholpen maar ik blijf klooien
weet niet exact waar het zit
zat net weer te lezen over de lange bicepspees die ook in je rotatorcuff loopt dat die ook verschillende problemen in schouder kan veroorzaken.
Tja ik ben niet zo belangrijk en ook niet zo rijk dat ik eens een heel goed onderzoek voor elkaar krijg.
Deze vrouwelijke Ortho begon in ieder geval niet gelijk over het sporten (je traint te zwaar!!!) dus daar was ik wel blij mee
Mooie avatar trouwens, door jou en door Ron krijg ik ook zin om eens te kijken hoever ik kan komen... maar ja ik loop nu al een paar jaar te klooien met die pijntjes... wordt ik onderhanden wel moe van.
Zit soms wel te denken aan goede begeleiding (dat scheelt echt volgens mij) maar dan moet ik eerst wel helemaal klachten vrij zijn

Haha dank je!:)

Schouders is echt vervelend, heb ook een maatje die er mee zat te klooien, die is er een tijdje uit gegaan. Maar nu terug en heeft nog gewoon last, wel minder als voorheen. Proberen er wat omheen te trainen, en zoals hier is gezegd door LKK oefeningen zoeken die bij je passen. Sommige compleet schrappen zodat je geen pijnklachten krijgt.

Ik denk dat je best veel kunt hebben aan begeleiding, ik ben in ieder geval erg blij dat ik een coach heb nu. Was zelf teveel aan het prutsen en niet het resultaat wat ik wilde en scheelt mij een hoop gestress met voeding. Je hoeft niet klachten vrij te zijn wil je daarmee gaan beginnen, iemand met ervaring kan je juist helpen met bepaalde oefeningen zodat je geen klachten hebt. Kijk eens in ThomD zijn log, een maatje van mijn team, schouderklachten (handicap) en heeft toch maar even op enercup gestaan en daarnaast zijn lichaam aardig recht kunnen trekken ondanks zijn klachten. Misschien toch het overwegen waard Grosje;)

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 16:06 ----------

Vandaag getraind en daarna 2 uur in de tuin gewerkt als cardio :)
Nog wel last in de schouder maar minder dus toch maar gegaan
Wel een beetje hoofdpijn. Komt waarschijnlijk vanuit de nek

Rug
Deadlift 12x50 12x70 8x90 8x90
Latt pull 12x60 3x10x70
Dumbbell row4x12x24
Face pull 4x12x21
Straight arms pull down 4x12x21


Biceps curl4x12x12 dumbbells
Biceps curl machine 4x12x32

Heerlijk in de tuin werken, moet ik ook nodig doen. De boel even netjes maken. Al kan ik misschien beter wachten tot alles van de bomen is gevallen:P
Alles staat in verbinding met elkaar he. Lekker relaxen de rest van de zondag:cool:
 
Misschien heeft Natty toch wel een punt. Begeleiding nu al kan je ook voordelen opleveren. En daarbij kan informeren ook geen kwaad he! ;)

Lekker getraind en nice cardio.. Nu dus in relax mode?
 
Ben gewoon te gierig voor begeleiding
Zag dat 3 maanden begeleiden ca 350 euro kost ... En echt een wedstrijd dat weet ik nog niet.. Vind ik mezelf niet goed genoeg voor
Of 4 losse trainingen 110 euro
4x voedingsadvies 50 euro
Kortom ik ben een frekkige oude man :)
 
Hmm das wel duur ja. Maybe ff verder zoeken. Zijn er zeker goedkoper.
 
Das inderdaad kostbaar ja....
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven