MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
over je filmpje: ik woon zelf in het zuiden maar heb een aantal x in den haag getraind waar robin toen ook was. die Robin is buitenaards. freak of muscle lol
ziet er dus niet uit als een robin haha
 
Heb hem en die dame al een paar keer gezien, hij is echt groot maar dan ook in lengte.
Die dame is trouwens keihard aan het trainen... Doe ik niet na
Maar er lopen nog meer van die grote gasten rond daar, als je denkt dat je een beetje spieren hebt en je gaat daar kijken..... Dan ben je gelijk nederig.
 
Gisteren een drukke dag gehad dus de training verplaatst naar zondag
Rug
Deadlift 12x50 12x70 8x80 6x90 6x90
Lowrow small 12x47 12x57 10x67 8x67
Latt pull 12x60 12x70 12x70 8x80
Dumbbell row 12x22 12x22 12x24 12x24

Biceps curl machine 4x12x32
Biceps curl ez 12x20 12x20 12x24 12x24
Hammer curl 12x8 12x8 12x10 12x10
 
Mooie training.
Geen last gehad vandaag?
 
Mooie cijfers bij je DL. Mooie training ook. En je biceps gesloopt?
Gooi er 21'ers in dan kan je echt je biceps eruit laten knalleh.
 
Mooie training.
Geen last gehad vandaag?

Viel mee, krijg pas last na een paar dagen.
Tuurlijk loopt het niet zoals ik zou willen maar ik ben in ieder geval blij dat ik weer een ritme heb
Kracht kruipt ook weer omhoog dus ik klaag niet :o

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 20:05 ----------

:thumb: Gaat goed, Grosje

Ja gaat best lekker.. Dank je

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 20:09 ----------

Mooie cijfers bij je DL. Mooie training ook. En je biceps gesloopt?
Gooi er 21'ers in dan kan je echt je biceps eruit laten knalleh.

Grip is mijn grootste probleem, ondanks straps hou ik de stang niet langer goed vast bij 90 kg
Ik kan er dan net 5 of 6 reps vast houden

Biceps gaat alweer iets beter, maar kan na een rugtraining minder omdat de biceps dan al goed vol zit.
Onderarmen (hechting naar biceps toe) wil ik ook niet overbelasten.
Maar weer een positieve training hoor.
Komt misschien ook omdat ik weer iets meer eet, toch ook iets meer kracht denk ik daardoor
 
Viel mee, krijg pas last na een paar dagen.
Tuurlijk loopt het niet zoals ik zou willen maar ik ben in ieder geval blij dat ik weer een ritme heb
Kracht kruipt ook weer omhoog dus ik klaag niet :o

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 20:05 ----------



Ja gaat best lekker.. Dank je

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 20:09 ----------



Grip is mijn grootste probleem, ondanks straps hou ik de stang niet langer goed vast bij 90 kg
Ik kan er dan net 5 of 6 reps vast houden

Biceps gaat alweer iets beter, maar kan na een rugtraining minder omdat de biceps dan al goed vol zit.
Onderarmen (hechting naar biceps toe) wil ik ook niet overbelasten.
Maar weer een positieve training hoor.
Komt misschien ook omdat ik weer iets meer eet, toch ook iets meer kracht denk ik daardoor
Tja... het kan niet in één keer lopen zoals je zou willen. Maar toch lijkt het wel vooruit te gaan en je kracht neemt toe. Dus das toch lekker he! En meer eten helpt daar inderdaad wel bij! :D

Dat herken in wel. Biceps na rug... dan zitten ze gewoon té vol. :o

Ga zo door Gros. Je komt er echt wel. :)
 
Gisteren expres niet getraind omdat ik de Zondag er voor ook al getraind had.
Spierpijn in de gehele rug was goed voelbaar (lekker dat moet ook) maar dat was niet de reden dat ik niet wou trainen.
Ik wil gewoon nu het redelijk goed gaat niets forceren dus de rust is voor mij ook belangrijk. (ook al had ik wel zin)
Ik voel nog steeds een lichte irritatie achterkant rechter schouder maar dit is te doen dus ik ben tevreden.
Vanmiddag is het de bedoeling dat ik gelijk uit het werk naar de sportschool ga voor een Borst en Triceps training
Vanavond post ik de training weer.
 
goed om even wat rust te pakken ook als je eigenlijk niet wil.
vanavond lekker vlammen man.
 
Soms is het wel lastig als je meer wil. Maar verstandige keuze!
was het lekker knallen vanavond?
 
17.00 in de sportschool
Borstoefeningen op techniek uitgevoerd, schouderbladen naar binnen gekanteld
Benchpress 12x40 10x60 4x6x70
Incline bench 12x40 10x50 3x6 x60
Dumbbell flyes 12x16 12x18 12x20 8x24
Chestpress machine 12x100 3x8x115

Triceps pushdown 12x21 12x24.5 12x28 10 x31.5
Triceps pushdown touw 4x12x17.5
Overhead tricepcoïtustention 4x6 x22 kg

18.00 uur weer weg ( 1uur getraind)

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 21:00 ----------

Soms is het wel lastig als je meer wil. Maar verstandige keuze!
was het lekker knallen vanavond?

Ging wel weer aardig, maar moet opletten want ik zit weer tegen de grens van mijn kunnen en dan forceer ik eerder.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 21:00 ----------

goed om even wat rust te pakken ook als je eigenlijk niet wil.
vanavond lekker vlammen man.
Ik heb mijn best gedaan :)
 
Ziet er goed uit die cijfers van je. Fly's met 24kg pfff doe ik je niet na hoor.
 
Ziet er zeker goed uit. :)
En ja.. je wil graag verder. En juist dan moet je waken voor je grenzen en dat is oh zo lastig.
Dus toch maar streng zijn voor jezelf he. Das toch beter ook al voelt het soms niet fijn.
 
Ziet er goed uit die cijfers van je. Fly's met 24kg pfff doe ik je niet na hoor.

Zal het eerlijk zeggen maar die laatste set was meer een dumbbellpress... Toch iets te zwaar:p
Wou eigenlijk stapjes van 2 kg zwaarder doen maar de 22kg was bezet
Zoals ik al zei ik zoek weer een beetje de grenzen op en doe daarom ook minder reps met meer gewicht
Ik begon met flyes maar bij de 3e set met 20 kg werd het al minder wijd.... Hmmm tja gesmokkeld maar dat is soms niet erg... Ik schaam me niet :)
 
Morgenochtend naar de ortho voor controle
Na de injectie ca 5 weken geleden is de klacht achter in de schouder/bovenrug een stuk minder.
Ik moet dus toegeven dat de spuit in mijn schoudergewricht geholpen heeft... Helaas niet voor 100 procent
Zal morgen nog eens beginnen over de restpijn die nog in de supraspinatus tot rhomboideus te voelen is.
Hoop dat ze me daar nog iets mee kunnen helpen.. Hoe? Ik weet het niet.

De borsttraining van gisteren heeft wel weer voor een pijntje aan de achterzijde van beide schouders gezorgd maar goed zo heftig als het vroeger was is het gelukkig niet meer.
De techniek die ik nu gebruik, overdreven de schouderbladen naar elkaar kantelen en borst omhoog, helpt blijkbaar wel.
Nu nog een beetje gezond verstand door niet altijd de grens op te zoeken en wie weet wordt het nog eens wat met mij :)

Morgen laat ik weer wat weten na het ziekenhuis bezoek
 
Succes Grosje en naatje dat er iets blijft hangen. Maar volgens mij ben je daar wel in goede handen.
 
Balen van de restpijn. Ik hoop dat er morgen nog wat meer uitkomt en ze je daar ook verder mee kunnen helpen.
succes morgen. :)
 
De borsttraining van gisteren heeft wel weer voor een pijntje aan de achterzijde van beide schouders gezorgd maar goed zo heftig als het vroeger was is het gelukkig niet meer.
De techniek die ik nu gebruik, overdreven de schouderbladen naar elkaar kantelen en borst omhoog, helpt blijkbaar wel.
Nu nog een beetje gezond verstand door niet altijd de grens op te zoeken en wie weet wordt het nog eens wat met mij :)

Morgen laat ik weer wat weten na het ziekenhuis bezoek


Waarom niet ff een maandje het bankdrukken er uit, gewoon fly's gewoon + incline en cable cross doen, eventueel wat dumbbell press of de zittende press machine als je toch wilt pressen.
Bankdrukken kan bij sommige mensen klachten veroorzaken, zeker als de stang tot je borst laat komen, het zogenoemde "aantikken", de ene heeft hier geen last van en kan lekker stuiteren en de ander krijgt schouder of rug problemen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven