MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekker Grosje, je weg omhoog heb je gevonden. En zo te lezen geloof je er nu ook in. Geen twijfels, maar gaan. :thumbup:
Het is tijd om te bouwen en je blessure te nemen voor wat het is. Netjes Grosje een voorbeeld voor velen en zeker voor mij. :exactly:

Bedankt Ron
Jij bent mij al voorbij hoor en meer een voorbeeld dan ik, jij hebt net dat extra stapje meer gezet.... Echt op het podium straks.
Ik kom straks bij jou trainings advies vragen PT Ron :D
Maar wat ik wel leuk vind is dat we in ieder geval bewijzen dat leeftijd geen belemmering is bij deze sport;)
 
Bedankt Ron
Jij bent mij al voorbij hoor en meer een voorbeeld dan ik, jij hebt net dat extra stapje meer gezet.... Echt op het podium straks.
Ik kom straks bij jou trainings advies vragen PT Ron :D
Maar wat ik wel leuk vind is dat we in ieder geval bewijzen dat leeftijd geen belemmering is bij deze sport;)

Zeker waar, dat van die leeftijd. Maar het kost wel heel veel hoor. :D En het resultaat is top. ;)
 
Bedankt Ron
Jij bent mij al voorbij hoor en meer een voorbeeld dan ik, jij hebt net dat extra stapje meer gezet.... Echt op het podium straks.
Ik kom straks bij jou trainings advies vragen PT Ron :D
Maar wat ik wel leuk vind is dat we in ieder geval bewijzen dat leeftijd geen belemmering is bij deze sport;)
Niet zo bescheiden Gros. Als jij die problemen met je schouder niet zou hebben gehad dan denk ik dat jij naast Ron had gestaan!
Ron is inderdaad een voorbeeld dat geef ik toe (en helemaal voor mij!). maar dat ben jij ook met je doorzettingsvermogen! En dat meen ik voor de volle 10000000000000%! :)
 
helaas weer even rust aan het nemen.
Zondag 2x30 reps opdrukken gedaan (zomaar omdat ik er zin in had) en sinds gisterenavond weer behoorlijk last in de bovenrug (rhomboideus, beide kanten) misschien was het even te veel na de rugtraining van zaterdag
Ik hou het maar op heftige spierpijn.
Ik maak er verder geen probleem van... als ik rust nodig heb, dan pak ik maar rust.
 
Balen dat het weer even wat tegenzit. Maar goed van je dat je naar je lichaam luistert! Dat is het belangrijkste wat je kan doen! Ik hoop dat het snel beter gaat.
 
helaas weer even rust aan het nemen.
Zondag 2x30 reps opdrukken gedaan (zomaar omdat ik er zin in had) en sinds gisterenavond weer behoorlijk last in de bovenrug (rhomboideus, beide kanten) misschien was het even te veel na de rugtraining van zaterdag
Ik hou het maar op heftige spierpijn.
Ik maak er verder geen probleem van... als ik rust nodig heb, dan pak ik maar rust.

Geen gekke dingen meer doen Grosje. :p
 
Was het wel van plan maar moet even kijken of het ook uitkomt
Wil niet alleen zitten dus als ik kom dan hoop ik dat we met het groepje bekende bij elkaar kunnen zitten
Begreep dat missH en dinky ook gingen
 
Ik ben wel van plan te komen. Moet natuurlijk wel mijn pt steunen he! ;)
Moet alleen wel bijtijds weg... moet diezelfde avond nog in het hotel zijn voor een week internationale cursus. Op zich wel leuk. :)
Maar zit snotverdrie 10 min van huis en mag een hele week niet naar huis... zelfs niet om te slapen... en kan ook niet trainen. :mad:
 
Was het wel van plan maar moet even kijken of het ook uitkomt
Wil niet alleen zitten dus als ik kom dan hoop ik dat we met het groepje bekende bij elkaar kunnen zitten
Begreep dat missH en dinky ook gingen
Miss H gaat met een groepje van 10-12 personen heb ik begrepen. Kijk maar op mijn facebook. :)
Ik ben wel van plan te komen. Moet natuurlijk wel mijn pt steunen he! ;)
Moet alleen wel bijtijds weg... moet diezelfde avond nog in het hotel zijn voor een week internationale cursus. Op zich wel leuk. :)
Maar zit snotverdrie 10 min van huis en mag een hele week niet naar huis... zelfs niet om te slapen... en kan ook niet trainen. :mad:
Het is tot 20:00 uur Marina. Enne ik doe lenzen in. ;)
 
Miss H gaat met een groepje van 10-12 personen heb ik begrepen. Kijk maar op mijn facebook. :)

Het is tot 20:00 uur Marina. Enne ik doe lenzen in. ;)
Leuk dat er meer gaan! :)

Moet ik toch even zien hoe ik het doe.. moet tegen 19:30 in het hotel zijn. :(
Ik zal goed kijken hoor! Ik herken je ook zonder bril wel. Denk dat het kleurtje en die rode slip meer verschil maakt! :D
 
lange dag vanaf 12 tot 20.00 uur in de avond
en jij moet maar in je rode slip rondrennen
 
Alles voor fame Grosje.
 
Ik heb ook nog wel een rode slip




van lang geleden :)
kom niet aan mijn opblaas dolfijn

Toscane 079.jpg
 
Mijn slip is iets kleiner hahaha
 
Veel kleiner denk ik zo! :rolleyes:
 
Gelukkig weer een heel stuk minder last
Toch een soort van extreme spierpijn
Toch geen training vandaag en ook morgen niet .....waarschijnlijk vrijdag pas weer een mogenlijkheid om te trainen
 
Jullie hebben lekker met zijn 3en een topic.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven