XXL Nutrition

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Last in de schouder werd in de loop van de dag gelukkig minder
Dusss toch maar iets gedaan in de sportschool maar een tandje lichter
Benchpress 15x20 12x40 3x8x60
Chestpress machine 4x8x100
Incline bench 12x40 10x40 8x50 8x50
Triceps pushdown 12x24 3x12x27
Triceps push down rope 4x12x17.5
Overhead triceps extention 4x12x17.6
45 min wandelen 6 km p uur

Weinig problemen op dit moment ... Maar weer even afwachten wat morgen brengt
 
Fijn dat de last minder werd.
Voor een tandje minder een hele mooie training!
Ik hoop dat je geen last krijgt. Ik duim in ieder geval nog altijd door voor je. :)
 
Ging inderdaad best goed... Morgen maar even afwachten hoe de schouder herstelt
Moet goed de schouderbladen na elkaar trekken voordat ik op het bankje ga liggen en dan gaat het een stuk beter.
Alleen voel ik dan wel dat rechts minder kracht heeft maar ik kan dan minder forceren.
 
Laatst bewerkt:
Nou het gaat goed
Lichte druk achter op mijn rhomboideus maar verder geen pijn in de schouder
Morgen als ik geen last heb.. Tijd voor rug biceps
 
Dat klinkt weer positief.
Ik duim door hoor! :)
 
Voelde me goed genoeg om te trainen
Triceps voelde ik nog goed van maandag en een beetje last in de rhomboideus/traps

Rug en biceps
Chinnen brede grip 3x8 1x6 laatste 2reps kreeg ik er niet meer uit
Low row 4x10 57 kg smalle grip
Latt pull down op de borst 4x10x57 brede grip
Bor 4x8x50

Biceps curl machine 2x12 x32kg. 2x8 x39 kg
Biceps curl dumbbell 12kg 4x8 reps
 
Fijn dat je goed genoeg was om te trainen. Het lijkt wel weer wat beter te gaan de laatste paar dagen? Minder gestress op werk?
lekkere training met goeie gewichten! mooie sets chinups ook!
 
Zag dat missH ze deed en toen had ik zoiets van ....o ja vroeger deed ik ze zelf ook elke rugtraining
Kon er 4x12 reps, was ik wel zelf 5 kgwat lichter en ook iets sterker
Maar na 2 jaar niet chinnen was ik best tevreden .. En zonder last in de schouder en armen
 
Lekker training Grosje, hoop dat je niet je schouders verkloot met die chins.
Maar wel sterk.
 
hahhaa.. ja ik zag het ook ja.. krijg je er meteen zin in om het ook te gaan doen he!
Nou voor 2 jaar niet chinnen doe je het echt top! en dat zonder last! tevreden kan je zeker zijn! :)
En als je ze wat vaker gaat doen komt die 4x12 vast wel in zicht!
 
Ik hoop het ook Ron, bij mij weet je het nooit
Voel nu niet echt dat mijn schouder meer pijn geeft maar morgen en overmorgen kan het weer heel anders zijn
Ik neem elke training maar gewoon zoals het komt en de reactie daarop ook
De ene keer verwacht ik last en komt er niets, en een andere keer doe ik weer iets en 2 dagen later.... Last
Ik ga niet helemaal tot het gaatje maar op 80/90 procent van je kunnen kan je ook lekker trainen en je spieren goed aan pakken.



update 14-11
vanochtend iets last van de rechterschouder
Even afwachten hoe het de komende dagen gaat ontwikkelen
 
Laatst bewerkt:
Sterke chins idd! Chinnen met smalle grip is misschien lekkerder voor de schouders. Voor je rug schijnt smal of breed niet bijster veel uit te maken.
 
O ik zie net dat ik pull ups heb gedaan
chin-pull-up-grip.jpg


dus de nadruk minder op de biceps.
 
Sterke training weer, wat betreft de wide grips zijn idd moeilijk voor de schouder alsje daar problemen hebt dus beter dat je pull ups gedaan hebt.
 
Ik vind dat je het goed aanpakt en de moed er top inhoudt! Je doorzettingsvermogen is echt super!
Op 80-90% kan je zeker je spieren nog goed trainen! Je luistert goed naar je lijf en niets is belangrijker dan dat.
 
Ik vind dat je het goed aanpakt en de moed er top inhoudt! Je doorzettingsvermogen is echt super!
Op 80-90% kan je zeker je spieren nog goed trainen! Je luistert goed naar je lijf en niets is belangrijker dan dat.

De een noemt het doorzettingsvermogen, de ander dom en eigenwijs
Tja joh, helemaal niets doen is ook niet goed
 
De een noemt het doorzettingsvermogen, de ander dom en eigenwijs
Tja joh, helemaal niets doen is ook niet goed
Je luistert naar je lichaam en dat is het belangrijkste! ;)
 
Gisteren nog veel stijfheid in de spieren (vooral de armen en bovenrug), vandaag na een lekker slaapje is het al een stuk minder.
Voel wel dat de triceps lang nodig heeft om te herstellen (maandagavond wezen trainen voel nu nog bij aanspannen de spierpijn)
Maar al met al denk ik dat ik er weer goed vanaf gekomen ben, de last is minimaal en na de pull ups verwachtte ik toch wel meer last.
Vandaag is mijn vrouw jarig dus vanavond lekker uit eten (Grieks) en morgenochtend is het weer tijd voor trainen
 
Goed te horen dat de nachtrust je goed heeft gedaan.
Zo zie je soms verwacht je last en kan het ook veel minder zijn dan je dacht he!
gefeliciteerd met je vrouw en geniet van het lekkere eten! :)
 
Gefeliciteerd met je vrouw. Tijd voor feest.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven