Fitness Seller

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Overweeg het wel maar het komt nu niet uit
Ons bedrijf heeft het de maanden november en december erg druk en er staat ook nog een verhuizing in de planning.
Volgend jaar als de rust terug is wil ik het misschien gaan doen.
Trainen gaat goed maar ik moet niet overdrijven. Ik train behoorlijk op kracht denk 80/90 procent en als ik het geconcentreerd doe dan kan ik wel wat hebben. De spierpijn is soms wel behoorlijk en dan ben ik weer bang dat ik terug val voor de zoveelste keer. Nu ook weer veel spierpijn in de triceps, borst gaat nog wel al voel ik wel de overgang van borst naar schouder behoorlijk... Maar ja daar zit ook het probleem.
Maar ik denk dat ik er wel weer goed vanaf kom.. Even morgen nog afwachten
 
Klinkt op zich wel positief hoe het nu blijft gaan. Het lijkt al een paar keer met trainen toch goed uit te pakken.

Tja.. op zich kan ik me voorstellen met je werk dat je het uitstelt. Maar ik zou echt de eerste kans pakken die je krijgt... Het gaat om jou Grosje! Je gezondheid! Het wordt tijd dat je jezelf eens op de eerste plek zet. Dat is niet egoistisch.. het is logisch en verstandig.
 
Toch weer onverwachts wat last rond de middag maar ben toch gaan trainen
Ik hoop dat ik de juiste beslissing genomen heb
Ging goed maar de rhomboideus voelt weer prikkelig aan rond de ruggegraat
Rug en biceps
Latt pull down breed op de borst 3x12x57 10x67
Hammerstrengt high row 4x12 25kg p/kant
Hammerstrengt low row 4x12 25 kg p/kant
Bor 4x12x50
Face pull 12x15 12x17,5 2x12x21

Bicepscurl machine 4x12x32
Biceps dumbbell curl 12x14 3x12x16kg

20 min wandelen 6 km
 
Mooie training Grosje, hopen dat het schouder probleem achterwegen blijft.
 
Ziet er goed uit die training!
Hoop dat de pijn niet doorzet maar toch wat wegebt.
 
Hoop het ook, toch maar gegaan om de spieren op te warmen
Had ook wat last van de onderarm bij de curls vandaar dat ik maar 2 sets gedaan hebt
Toch het idee dat ik weer genoeg gedaan heb
 
Fijn dat het minder pijnlijk is geworden.
Dat filmpje is inderdaad duidelijk. Denk dat ik ook weet waar mijn last vandaan komt. :o
Heb het namelijk alleen als ik een dag lang zit achter de pc...
Misschien zijn er wat aanpassingen mogelijk waardoor je werkhouding ook wat verbeteren kan? of wat je kan helpen om het te verbeteren?
 
Ik probeer al op mijn houding te letten en ik merk ook dat de schouderbladen naar elkaar knijpen met de benchpress ook helpt. Ik denk dat mijn schouderprobleem er wel mee te maken heeft met benchen. Ik ga toch automatisch overcompenseren met mijn linkerarm en duw dan meer vanuit de schouders en rek zo de rhoimboideus uit.
De pijn die ik elke keer heb na de bench komt daar volgens mij dus van, maar het is nu wel een stuk minder.
 
Dat is toch iets wat je vaak hoort he. Heb je bijvoorbeeld last van één been dan ga je het andere automatisch meer belasten waardoor je uiteindelijk meer last hebt van het goeie been.
Probleem is vaak dat het erin sluipt omdat het een automatisme is. Je komt er alleen vaak helaas pas té laat achter.
Ik denk dat als je er vaak genoeg goed op let dat je jezelf ook aan kan wennen om het compenseren met de andere zijde te minderen. Ik hoop het in ieder geval voor je.
Maar het lijkt nu wel allemaal steeds duidelijker voor je te worden. Dat is ook wel fijn.
 
Een goede attitude inzake kantoorergonomie kan idd enig soelaas brengen. Er bestaat een veelvoud aan aanpasbare tafels en stoelen die je lichaam ondersteunen bij zittend pc werk. Alleen is de kostprijs soms aan de dure kant.
 
Wou vanochtend trainen, stond al met mijn jas aan toen mijn zoon problemen had met het installeren van een nieuwe game. Assasins creed 4. Dus ik ff helpen. Is dat kreng van 9.30 tot 13.00 bezig geweest om te installeren.
Kortom niet getraind en maar verschoven naar morgen.
 
Computers... :mad: soms echt balen he...
Misschien doet de niet geplande extra rust je morgen goed om lekker ertegenaan te gaan.
 
Oke vanochtend om 10.00 uur in de gym aanwezig
Motivatie en zin is 0,0 maar ik ga toch maar
Begonnen met schouders met vrij lichte gewichten maar het gaat gewoon niet anders met rechts
en om helemaal niets te doen maakt het probleem alleen maar erger
Militairy press met BAR 20kg 12 reps / 24kg 12 reps /30 kg 2x10 reps
schoulderpress dumbbells 12x8kg 12x10kg 12x12kg 12x16kg
sideraises per arm 6 kg dumbbells 4x12 reps
bentover raises 6 kg 4x12 reps
Shrugs 2 dumbbells 24kg 4x12 shrugs

squatmachine plate loaded 40kg aan schijven - 4x12 reps zo diep mogelijk
Leggpress 12x95 3x12x105
total geen zin verder dus gestopt en naar cardio over gegaan om 30 min op loopband te lopen en te rennen
Daarna nog wat buikspier oefeningen
 
Waarom geen zin? Toch frustratie om je schouder? of speelt er meer mee?
Kom op Grosje.. Je bent zo een bikkel en doorzetter! Laat je niet kisten he!
Hou vol hoor! :kiss:
 
beetje frustratie maar ook luiheid
benen is niet mijn favoriet om te doen maar ja hoort er bij he!
Ben expres maar eens begonnen met de schouders en het ging best goed op de gewoonlijke pijntjes na
6kg dumbbells voor schouderoefeningen is wel voor mij natuurlijk om te janken(vooral als je andere met veel zwaarder ziet trainen) aan de andere kant ik kan gewoon niet hoger zonder te forceren. Nou ja toen wou ik daarna benen gaan doen en was het druk en ik was lui (ja echt) de motivatie was ook weg en toen dacht ik.. ga lekker wandelen op de loopband dan doe je toch nog iets.
Ach ik klooi gewoon lekker zo verder beter iets dan niets

Verwacht eigenlijk wel weer een heftige reactie van de week maar ik zal het weer even moeten afwachten
 
Laatst bewerkt:
De frustratie kan ik me wel voorstellen. Maar het gaat niet alleen om gewicht en dat weet je. Ook al zie je mensen zwaarder trainen. maar het is gewoon frustrerend dat je schouder je remt.
De luiheid... is het niet dat dit een beetje ontstaat door de frustratie? Dat benen al niet je favo is... en dat dit maakt dat je echt zoiets hebt van "gvd ik wil gewoon kunnen trainen"?
Want ik kan gewoon niet geloven dat het een soort van echte luiheid is van het niets willen doen... maar eerder een frustratie van meer willen doen maar niet kunnen....

Je klooit niet zo maar wat he! Kom op! je bikkelt door ondanks alles met je schouder! Dat is niet aanklooien maar doorzetten in mijn ogen! :)

Ik duim dat het goed gaat van de week. Stel je verwachting bij! Afwachten is goed, hopen dat er geen heftige reactie komt is ook goed! Maar niet ervan uitgaan dat het komt. Dat nooit doen! Want als je al op voorhand denkt het gaat mis.. 9 van de 10 x gebeurt dat dan ook he! ;)
 
Het feit dat je traint is alles wat telt. Gewichten zijn van ondergeschikt belang. Je traint binnen je mogelijkheden en alleen al daarvoor heb je mijn respect. Iedereen heeft wel eens zijn zwakke momenten, en dan is het idd ff doorzetten.
 
Het feit dat je traint is alles wat telt. Gewichten zijn van ondergeschikt belang. Je traint binnen je mogelijkheden en alleen al daarvoor heb je mijn respect. Iedereen heeft wel eens zijn zwakke momenten, en dan is het idd ff doorzetten.

Thanks, klopt uiteraard wat je zegt maar als je het op je zelf betrekt dan vind je de gewichten ineens te licht.

Spierpijn valt mee en de reactie gelukkig ook nog.
Beetje last van de nekspier maar dat komt vanuit de supraspinatus
 
Thanks, klopt uiteraard wat je zegt maar als je het op je zelf betrekt dan vind je de gewichten ineens te licht.

Spierpijn valt mee en de reactie gelukkig ook nog.
Beetje last van de nekspier maar dat komt vanuit de supraspinatus
Tja met gewichten.. je wil meer.. je gaat vergelijken... en dan voelt het gewoon klote... :( snap het wel...

Gelukkig valt het mee met de spierpijn en de reactie. Hoop dat het zo blijft bikkel! :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven