XXL Nutrition

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Is de reactie uitgebleven?
 
Nee had gisteren en vandaag weer last van de rhomboideus
Zal ook wel met dat kl.te werk te maken hebben
Is erg druk en dan zit ik 9 uur achter de pc en waarschijnlijk ook nog in een slechte werkhouding
Toch maar even snel gesport net
Low row 4x10x60
Hammerstrenght high row 4x12 25kg p kant
Bor 4x10x50
Dumbbell row 4x12x22kg
Shrugs dumbbells 24kg p hand 4x12 reps
Schoulderpress dumbbells 4x12x12kg
Biceps curl machine 4x12x32
Wandelen 6 km p/uur 15 min
 
Balen dat je toch weer last hebt gehad. PC werk kan het zeker met wat stress erbij verergeren. Je gaat krampachtig zitten. Dat werkt in je nadeel. Misschien toch eens vragen of je advies kan inwinnen wat betreft je werkhouding. Ergotherapeut benaderen oid?

Mooie training.
 
tja komt door de drukte
vanaf 8.00 tot 17.00 uur constant achter je PC is niet goed (dat weet ik zelf ook maar het is gewoon te druk en dan schieten pauze er bij in)
Daarna heb ik de afgelopen dagen nog troep lopen ruimen tot 18.00 uur ivm de verhuizing die er aan komt (en waar ik helemaal geen zin in hebt)
Dus dagen van 10 uur achter elkaar :(
Ik weet zeker dat het daar allemaal mee te maken heeft.

ben benieuwd of deze training ook weer last gaat geven
Heb expres een schouder en shrug er bij gedaan want ik wil die spieren in de proebleemzone sterker hebben.
Het ontzien van die spieren heeft ook niet echt gewerkt dus ik wil nu kijken wat er gebeurt als ik het juist wel train
 
Misschien toch eesn wat van die micropauzes inlassen waarbij je even je spieren losmaakt? Je hebt van die simpele oefeningetjes om achter je pc te doen. Kost je slechts iets van 30 sec-1 min per keer. Wie weet kan het helpen?

Die lange dagen nekken je ook gewoon. En dan een verhuizing van werk wat je helemaal niet wil maakt ook dat je met tegenzin werkt lijkt me... Das echt niet fijn. En stress gaat toch in je spieren zitten ook. waardoor je nog erger gespannen gaat werken. Kan je op je werk je ei kwijt wat betreft hoe je tegenover de verhuizing staat? of heb je het maar gewoon te accepteren? Het lijkt me in ieder geval lastig... Misschien een massage? het zijn noodgrepen... beste zou je de oorzaak aan moeten pakken. maar het lijkt erop dat dat niet erg makkelijk zal gaan... :(

Ik hoop dat deze methode van je spierenw el aanpakken beter zal werken.
 
nee valt niet over te praten op het werk
Directie bepaald en wij moeten volgen - of ander werk zoeken (maar dat is in mijn vakgebied 0,0)
Buigen of barsten dus :(
Ik doe het ook zelf door te blijven zitten achter de PC, moet me zelf meer in bescherming gaan nemen
 
nee valt niet over te praten op het werk
Directie bepaald en wij moeten volgen - of ander werk zoeken (maar dat is in mijn vakgebied 0,0)
Buigen of barsten dus :(
Ik doe het ook zelf door te blijven zitten achter de PC, moet me zelf meer in bescherming gaan nemen

Volgens mij had ik het al een keertje geopperd. Koop zelf middelen om beter te kunnen zitten/werken.
Investeer in jezelf. ;)
 
geen zware reactie van de training van Woensdag
dat betekend dat ik gewoon shrugs kan doen en schouderoefeningen kan doen mits ik het een beetje in de juiste krachtverhouding doe.
Denk toch dat mijn grootste boosdoener de Rhomboideus is die elke keer pijn doet. Die schouder is klote en kost me kracht maar daar heb ik niet lang pijn van. De rhomboideus wel

ivm verjaardag van mijn dochter (19 al weer) niet kunnen trainen en vandaag Zondag komt het er ook niet van :(
Vanochtend gewogen 76 kg en ik heb het idee dat ik in de afgelopen 2 jaar ernstig aan het inzakken ben
Buikspieren zijn weg / borstspieren zakken weg kortom ik ben duidelijk de controle aan het verliezen.
Ik moet weer snel de spirit en ritme krijgen en beter op mijn voeding letten om weer in een shape te komen waar ik tevreden mee ben.
Kortom ik ben niet blij en moet een andere route zoeken om mijn doel te bereiken
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven