AndroidHealthClinic

Kan je op redelijk goedkope wijze gewicht (lean) aankomen?

Bezoekers in dit topic

Bas1234

Novice
Lid geworden
9 aug 2019
Berichten
3
Waardering
0
Hallo, ik zit met een klein dilemma. Ik ben momenteel 17 jaar en weeg niet zo heel veel in relatie tot mijn lengte, ik weeg namelijk 57 kg en ben 185 cm. Hier zou ik graag wat aan willen doen en ik heb al op het internet het e.e.a. over lean bulking gelezen. Mijn vraag is of dit redelijk goedkoop kan aangezien ik niet zo heel veel te besteden heb (verdien niet zoveel met mijn horeca bijbaantje), dus het liefst een paar tientjes per week maximaal. Als jullie verder nog tips voor mij hebben dan hoor ik dat uiteraard heel erg graag.
 
Hallo, ik zit met een klein dilemma. Ik ben momenteel 17 jaar en weeg niet zo heel veel in relatie tot mijn lengte, ik weeg namelijk 57 kg en ben 185 cm. Hier zou ik graag wat aan willen doen en ik heb al op het internet het e.e.a. over lean bulking gelezen. Mijn vraag is of dit redelijk goedkoop kan aangezien ik niet zo heel veel te besteden heb (verdien niet zoveel met mijn horeca bijbaantje), dus het liefst een paar tientjes per week maximaal. Als jullie verder nog tips voor mij hebben dan hoor ik dat uiteraard heel erg graag.
Je eet toch gewoon bij je ouders neem ik aan?

Ga gewoon meer eten --> 'S ochtends paar boterhammen extra, 's middags ook en 's avonds extra bord avondeten.
 
Je eet toch gewoon bij je ouders neem ik aan?

Ga gewoon meer eten --> 'S ochtends paar boterhammen extra, 's middags ook en 's avonds extra bord avondeten.

Dit, start hier maar eens mee, hoeft helemaal niet veel te kosten!
 
Boterhammen met pindakaas
Extra schep aardappel , rijst , pasta bij avondeten
bak kwark a 80 cent
eitjes koken en meenemen enz
 
Zie ^ +
Brood met kaas/smeerkaas en andere simpele goekope belegsoorten
havermout met (volle)melk of chocomelk. (zat goedkope merken)
kwark/yoghurt
Huttenkase (lidl 0,59 eoro per 200 gr)
Laat je ouders extra avondeten maken en neem t prakkie mee voor lunch
Zakje pindas
Muesli/krentebollen

Post anders eens wat je eet. Dan in aanvullingen geven makkelijker.

Kan je bij je horeca baantje niet wat extra uit de keuken snaaien?
 
Gewoon meer eten. Met 57kg zou ik me geen zorgen maken over “Lean” bulk.
 
Bedankt voor de tips allemaal!

Zie ^ +
Brood met kaas/smeerkaas en andere simpele goekope belegsoorten
havermout met (volle)melk of chocomelk. (zat goedkope merken)
kwark/yoghurt
Huttenkase (lidl 0,59 eoro per 200 gr)
Laat je ouders extra avondeten maken en neem t prakkie mee voor lunch
Zakje pindas
Muesli/krentebollen

Post anders eens wat je eet. Dan in aanvullingen geven makkelijker.

Kan je bij je horeca baantje niet wat extra uit de keuken snaaien?

Bedankt voor de suggesties, zal dit allemaal gaan proberen. Ik eet momenteel als ontbijt twee broodjes Calvé pindakaas en rond de 50 gram havermout. In de middag verschilt het altijd, soms eet ik kip (~150 gram) met rijst, andere dagen haal ik een broodje doner en soms eet ik gewoon croissants en donuts. In de avond verschilt het ook altijd, gister bijvoorbeeld twee stuks Pangasiusfilet met rijst. Door de dag heen eet ik ook elke dag groente en fruit, namelijk een appeltje, perzik, rode paprika, komkommer en een wortel. Nu ik dit typ begin ik me wel te realiseren dat ik best wel weinig eet, heb nooit echt op voeding gelet.

Haha kan helaas niks uit de keuken snaaien nee, heb daar geen tijd voor in de bediening, ben constant heen en weer aan het lopen.
 
Gewoon meer eten. Met 57kg zou ik me geen zorgen maken over “Lean” bulk.
Niet? Ik had namelijk een filmpje gezien waarin werd verteld dat je het beter meteen 'goed' kunt doen, dus ervoor zorgen dat je niet teveel vet aan komt tijdens het bulken, aangezien het lastig is om al dat vet later weer weg te werken (zonder spiermassa te verliezen).
 
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
lees dit eens door.
Je eet echt niet veel....

Hoe maak je je havermout?
Volle melk en pindakaas erdoor heb je al een stuk meer kcal.

Wraps eet ook makkelijk weg.

Tijdens je werk zakje pindas in je zak... kan je tijdens t lopen eten.

Je drinkt op je werk toch wel? Zet een shake klaar met havermout en melk en af en toe een slok nemen.

Denk simpel ;)
 
Niet? Ik had namelijk een filmpje gezien waarin werd verteld dat je het beter meteen 'goed' kunt doen, dus ervoor zorgen dat je niet teveel vet aan komt tijdens het bulken, aangezien het lastig is om al dat vet later weer weg te werken (zonder spiermassa te verliezen).

Met 57kg ben je geen grote eter en kan je de extra kcals juist goed gebruiken. Indien je alles ‘clean’ gaat doen lukt het je waarschijnlijk niet om aan te komen... train je wel?
 
shakes van chocomel en oats ,kost geen drol :choco:

en nog geen eens superslechte voedingswaardes
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Pren
Ik zou idd chocomel drinken. Dat kun je wss nog op je werk pakken ook dus dan kost het niks.
 
Nog iets goedkoops. Opwarmbroodjes vaak heb je ze per 4 in een verpakking. Knal ze in de over/airfreyer knal er wat beleg naar keuze op en je zit al zo op de 800+ calorieen.
Wat ook gezegd werd hierboven al zijn wraps. Neem volkoren wraps knal er wat kaas en whatever nog meer in, leg het in het tostiapparaat en je hebt weer een easy maaltijd of tussendoortje.
 
Vraag je ouders om extra pakken chocomel te kopen als je dat lekker vind. Of volle melk. Meng deze met havermout, pindakaas of wat je voor lekkers in huis hebt en drink elke dag een shake daarvan. Zorg dat je hem lekker maakt: zal je even moeten proberen. Verder gewoon alles wat je nu eet, + extra. Je bent echt heeeeel licht. Ik zit nu op 2300 kcal in de cut en eet meer.
 
Back
Naar boven