AndroidHealthClinic

Kan je Tren combineren met studeren?

Bezoekers in dit topic

Straas

Cool Novice
Lid geworden
14 apr 2013
Berichten
59
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Wou in de winter cutten met de volgende kuur

Tren-e 400 1-10
Test e 500 1-12

Alleen heb ik nog nooit eerder tren gebruikt. Ga sowieso voor Tren E omdat die minder sides heeft (Ik weet ook dat als je sides krijgt met E dat je dan langer moet wachten voordat het uit je systeem is)

Verder studeer ik ook en in een kuur van 12 weken zit ook een tentamenweek en het lijkt me niet fijn om dan tren sides te krijgen.

Ik hoor dat Tren een soort nectar van de goden is, zeker als je gaat cutten en zou het graag willen proberen
 
denk niet dat het studeren leuk gaat worden als je heel moeilijk gaat slapen en elke dag zwetend wakker word
 
Ik heb het tijdens mijn studie ook gebruikt hoor waarom zou dat niet kunnen? Dan slaap je wat slechter... boeie...
 
Waarom zoveel mg en zo lang om te cutten?
 
Sides zijn persoonsgebonden. Verder is het ook afhankelijk hoe je met mogelijke sides omgaat.

Ik dacht juist dat tren a meestal minder sides gaf. Maar zou wel de test lager doseren dan de tren dus 25 test en 400 tren.
 
hoezo cutten op zoveel mg?
250 test en 200 tren is meer dan zat.
 
Sides zijn persoonsgebonden. Verder is het ook afhankelijk hoe je met mogelijke sides omgaat.

Ik dacht juist dat tren a meestal minder sides gaf. Maar zou wel de test lager doseren dan de tren dus 25 test en 400 tren.

+1
De één heeft andere sides dan de andere. Kan ook erger zijn of juist minder erg :) Schuif je kuur gewoon maandje op.
 
Wrm in de winter al cutten
En je kan makkelijk naturel tot 8% komen
 
Tren E geeft meer sides dan Tren A. Studeren kan makkelijk, heb er twee masterstudies op gered...
 
Beter zet je 250 test en 400 tren

Minder last van sides en prima om te cutte

Succes
 
Test op 250 zetten, verminder je de sides van de tren. Daarbij, ik had op 600 mg niet eens last van slecht slapen en alles, alleen wat warmer dan normaal.
 
Tren E geeft meer sides dan Tren A. Studeren kan makkelijk, heb er twee masterstudies op gered...

Als ze jou op je verdediging zien durfen ze ook geen onvoldoende meer te geven haha.
 
Bedankt dan ga ik voor 250 Test-e en 400 Tren-e

moet ik wel gewoon 1-10 tren 1-12 test aanhouden?

En wat als ik zou willen bulken met tren?
 
werkt melatonine niet als je tren gebruikt?
 
Bedankt dan ga ik voor 250 Test-e en 400 Tren-e

moet ik wel gewoon 1-10 tren 1-12 test aanhouden?

En wat als ik zou willen bulken met tren?

Ja dat kan je gewoon aanhouden.

Bulken zou ik op 500 test en 400 tren doen. Al zullen dan de sides wel iets erger zijn, maar is persoonsgebonden. Kans op gyno schijnt ook erger te zijn op 500-400 maar verschilt ook weer per persoon.
 
Bedankt dan ga ik voor 250 Test-e en 400 Tren-e

moet ik wel gewoon 1-10 tren 1-12 test aanhouden?

En wat als ik zou willen bulken met tren?

Ja dat aanhouden. Succes!
 
Gewoon 250 test 400 tren. Valle de bijwerkingen reuze mee. Sliep gewoon goed erop en studeren was geen probleem!
 
Back
Naar boven