Fitness Seller

Kan jij nog zonder muziek ?

Als ik achter m'n pc zit luister ik bijna altijd muziek. In de auto heb ik de radio altijd aan, wordt gek als die uit staat. Plus tijdens de cardio moet ik ook echt muziek hebben, anders wordt ik gek.

ik luister steeds muziek tijdens trainen en als ik op de pc zit.

Ik makkelijk, maar mijn bovenburen niet. Dus om niet de hele tijd naar Jodie Bernal, vengaboys en Ricky Martin te hoeven luisteren, zet ik liever zelf wat muziek op (meestal jazz/swing).

Als ik het echt te stil vind in huis heb ik nog een CD liggen met alleen vogelgeluiden. Die zet ik dan in een loop. Heerlijk ontspannend.

Hahaha,
is dat niet een beetje dwangmatig, dat je zelfs in een leeg huis de hele dag toegefloten wil worden? ;)

Kan echt niet meer zonder, sinds dat er draagbaar muziek meegenomen kan worden heb ik 't :P

Thuis kan ik er wel zonder denk ik maar niet langer als 1 hele dag :p

En onder het trainen is het een must :D

Elke ochtend is het eerste wat ik doe de radio of de tv aanzetten , vanwege muziek, als ik in de badkamer ben neem ik mn mobiel mee en zet dan een leuk nummer op.

Op weg naar school neem ik mn MP3 speler mee en luister daar soms tijdens lessen stiekem naar.
Terug naar school idem.

Tijdens het trainen zet ik altijd mijn favo muziek op. En als ik achter de pc zit, heb ik ALTIJD muziek.

Oftoewel,zonder muziek hou ik het niet lang vol.

Ik ben echt muziek verslaafd. Wanneer je agressief bent zet je agressieve muziek op, wanneer je moe bent zet je wat relaxte muziek op,wanneer je vrolijk bent vrolijke etc etc. Ik ben altijd muziek aan het downloaden en ben ook heel trots op mn muziek verzameling:D

kan ook echt niet zonder, vooral als ik op vakantie ben en af en toe eens zonder mp3 loop dan begin ik het echt te missen.

Nee, kan niet zonder.. Kan niet zonder muziek fietsen, heb ALTIJD muziek aan als ik aan het fietsen ben

- Stereoset
- Winamp
- iPod
- Telefoon

Altijd staat er wel muziek aan :)

werk de radio

thuis altijd wel een muziekje opstaan , altijd ook in de auto .
ik frustreer me rot als ik de kaart van mijn autoradio vergeten ben (is zo een kaart die je ter beveiliging moet instoppen zodat je radio werkt )

Heb altijd muziek op.

Hoe belangrijk is muziek voor jouW?

OT: Ik luister heel vaak muziek. Ben elke dag toch ongeveer een uur bezig om liedjes te zoeken en te downloaden.

Ik vind muziek een prachtig iets, maar om te zeggen dat ik er niet zonder kan... Ik zou muziek eerder laten vallen dan bijv coïtus, liefde of sport.

Terug
Naar boven