XXL Nutrition

kan linker biceps niet meer aanspannen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Ik kan mijn linker biceps niet meer aanspannen.
Wie heeft dit ook gehad en wat heb je er aan gedaan??
 
Dat klinkt niet goed, zenuw zorgen ervoor dat je kan aan dan wel ontspannen. FF naar je dokter zou ik zeggen.
 
Idd zou toch even rustig aan doen en even naar een arts gaan.
 
Ik heb dat ook eens gehad, mn huisarts zei dat het een peesonsteking was. Ik heb toen iets van 3 weken niet meer kunnen trainen.
 
Hoe bedoel je niet meer aanspannen?
Kun je je hand naar je mond brengen? Aan-, uitkleden?
Of bedoel je alleen met gewicht optillen lukt het niet meer?
Als je arm gewoon afhangt en je kunt het niet meer buigen, dan heb je een probleempje...
 
Ik kan alles met mijn arm doen, alleen kracht is er haast niet meer, triceps trainen heb ik geen last, maar als ik biceps train, dan kan ik haast geen gewicht optillen.
Met aanspannen bedoel ik spierballen aanspannen, dus geen pomp
 
Probeer dan eerst wat isometrische contracties uit te voeren thuis of op werk/school
 
Klinkt als een zenuwontsteking ofzoiets. Het moet in ieder geval zo zijn dat je spier niet meer goed bezenuwd wordt via het zogenaamde motorische eindplaatje.
Haast je maar naar de dokter!
 
Ik denk niet dat er zeuwuiteinden in de problemen zijn anders zouden de klachten uitgebreider zijn: sensibiteitsklachten, coordinatiestoornissen, bicepspeesreflex verlaagd etc etc
 
Vandaag bij de doktor geweest en hij heeft gelijk ontstekking remmers geschreven voor 5 dagen, nu even afwachten of het helpt.
 
Back
Naar boven