Fitness Seller

Kan maar niet kiezen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ShaqAttack

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
1.098
Waardering
5
Hey DBB'ers,

Ik zit al enige tijd na te denken over mijn volgende kuur die zal aanvangen begin november.
Aangezien het winter wordt, wil ik brute massa aanzetten, zonder zorgen te maken over vochtretentie, mss iets hoger vet%, etc... dat krijgen we er wel af in het voorjaar !
Daarom volgende suggesties:

OPTIE 1:
W1-4 diana 40mg/d
W1-11 test E 500mg/w
W1-10 deca 400mg/w
W8-12 winny's 50mg/d

nakuur: W13-14 nolva 40mg/w
W15-16 nolva 20mg/w

OPTIE 2:
W1-11 supersustanon 600mg/w
W1-10 deca 400mg/w
W1-6 paratabs 2mg/d
W8-12 winny's 50mg/d

nakuur: idem

Wat denken jullie ?
Optie 1 of 2 ?
kan natuurlijk bij optie 1 winny's laten vallen, en vanaf week 9 overgaan op test prop + tren ace EOD ook...
Pffff, geraak er niet echt uit, HELP !!!!
 
hehe lastig he, zo kiezen :p

die tweede optie ga je wel lang aan de tabs, enkel week zeven niet? of ga je de winny injecteren?

zelf zou ik kiezen voor de tweede, vind ik iets meer gedurfd en ben benieuwd naar logjes over paratabs vandaar
de eerste is nogal ne klassieke he:D

maar van beide ga je goed groeien!!
en nergens oxy in de keuzelijst?;)
 
Mja, is wel waar, maar ik denk dat één keer niet echt kwaad kan, het zijn tenslotte niet echt overdreven hoeveelheden ee, die tabs...

Ik weet dat die eerste echt een klassieker is onder de kuren, maar daarvan weet ik ook 100% zeker dat ik er op ga als een speer !!!

De tweede is idd al gedurfder, een stack die ik nog niet veel ben tegengekomen, en waarvan ik vermoed dat ik er nog beter zou op gaan ! Kan eventueel de winny's vervangen door Masteron ee, 100mg ED gedurende 4 weken of zo... dan belast ik mijn lever niet zo erg met orals...

Wat oxy betreft, ben niet echt overtuigd van de meerwaarde t.o.v. diana !
Als iemand mij overtuigt, kan ik die nog steeds proberen ipv diana hoor !!!

Sta open voor alle suggesties !!!;)
 
hmmm moeilijk ik ben niet kapot van deca maar dat is persoonlijk en die para tabs moeten die niet hoger gedoseerd worden dacht ik hahaha toch niet begin maar eerst op 2 kun je nog altijd omhoog ik zat fout.....dan zou ik voor 2 gaan;maar zou gewoon parabolan pakken ipv tabs
 
Ik zou die winny maar injecten, je lever is dan net aan het herstellen van dbol en krijgt meteen weer een opdonder. Optie # 1 trouwens.
 
Ja, dat heb ik idd ook al zitten overwegen, maar komt wel een stukje duurder uit hé... hoewel het daarop nu ook weer niet zal komen... mja, mss wel W1-6 parabolan a 114 mg E3D...
Alhoewel ik dit snoepje graag eens zou gecombineerd zien met ultradrive en test ook,hmmmm... volgend voorjaar dan maar ee !!! hahaha
 
@ BIG-T: dus echt wel de klassieke massa-gainer volgens jou ?
Tja, het is wel een aanslag op de lever, daarin heb je gelijk !
 
spijtig van optie 2 met de paratabs! die zijn echt giftig maat,neem dan para voor te injectere !maar moeilijke keuze ,laat iets weten welke het word! groeie gaat ge in ieder geval :D
 
ik ben momenteel bezig met optie 1 die jij voorstelde(behalve dat deca bij mij op 600sta)

en ik ben er heel content van trouwens (4weken ver)
net zoals big-T zegt doe ik inderdaad ook die winny in injectie

verder wens ik je veel succes
en ben je er al uit?
 
Welja, ik denk dat ik toch maar voor de klassieker kies, optie 1 dus, vooral ook omdat ik tot nu toe deca slechts op 200mg/week gezet heb icm met Susta...
Daarbij vermoed ik dat de diana in het begin zeker en vast al een serieuze gain (okee, mss veel vocht) gaan meebrengen, en dan op het einde die winny's (wss injectable)...
Mja, ik krijg er nu echt wel zin in, moet spijtig genoeg nog anderhalve maand off blijven (vorige kuur gestopt op 9 juli)...

Ik denk nu ook dat ook dankzij de deca geen pijnlijke gewrichten zal krijgen door de winny's...
(hoop ik toch)

Zal wss wel logje starten enkele dagen voor mijn eerste inject, met daarin voeding, training, etc...
 
JP doet mij nu wel twijfelen om er W1-6 nog 50mg oxy per dag bij te nemen !!!! En dan mss de winny niet... alhoewel, de winny-injects zijn vrij "onschadelijk" voor de lever...
 
Geniet gewoon lekker van optie 1. Succes met je kuur! :)
 
ik zou het zo doen
750 mg sustanon week 1 tot 10
400mg npp week 1 tot 9
200mg parabolan week 1 tot 9
:)
 
Waarom de winny's op het einde als je jezelf geen zorgen maakt over vocht of fysiek?Is een extra leverbelasting op het einde van je kuur.
 
ik zou die deca uit halen en tren e doen dan optie 1...winny eruit laatste weken test p en tren a.
 
idd,

frontload 1000/800
2-10: 500 Test E
2-8: 400 Tren E
8-12: Winny inject 100mg EOD

kom je beter uit dan met de voorafgestelde kuur, harder en droger allesinds!
 
Heb er wel net zo'n kuur opzitten, alleen waren het winnytabs ipv winny inject...
Wou eigenlijk liever nog es echt brute massa aanzetten, en ik heb de indruk dat ik daarvoor beter af ben met deca ! Vooral omdat ik voorheen de deca nooit boven de 200mg/week gedoseerd heb !

Maar misschien dat ik de raad van Ahmet opvolg en op het einde een week of 4 test p en tren A eraan plak...
 
Back
Naar boven