XXL Nutrition

Kan maar niet kiezen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb er wel net zo'n kuur opzitten, alleen waren het winnytabs ipv winny inject...
Wou eigenlijk liever nog es echt brute massa aanzetten, en ik heb de indruk dat ik daarvoor beter af ben met deca ! Vooral omdat ik voorheen de deca nooit boven de 200mg/week gedoseerd heb !

Maar misschien dat ik de raad van Ahmet opvolg en op het einde een week of 4 test p en trenbolone A eraan plak...

zoals rodge al zegt idd....kan je mss alleen test p pakken.
 
En wat denken jullie hiervan:

OPTIE 1:
W1-4 diana 40mg/d
W1-11 test E 500mg/w
W1-10 deca 400mg/w
W6-10 Masteron E 200mg/w (dus ipv winnytabs of winnyject)

nakuur: W13-14 nolvadex 40mg/w
W15-16 nolvadex 20mg/w
 
En wat denken jullie hiervan:

OPTIE 1:
W1-4 diana 40mg/d
W1-11 test E 500mg/w
W1-10 deca 400mg/w
W6-10 Masteron E 200mg/w (dus ipv winnytabs of winnyject)

nakuur: W13-14 nolvadex 40mg/w
W15-16 nolvadex 20mg/w

Waarom pak je Mast E??? Dat is een lange esther en die neem je maar 4 weken?
 
Sjit, idd, daaraan had ik niet echt gedacht ! Ik was naar iets op zoek om de laatste 4 weken nog een extra boost te krijgen, doch niet ED of EOD te moeten prikken zoals bij winstrol...
Pffff, niet gemakkelijk kiezen als er teveel keuze is, niet waar ?

Sommigen hebben mij bang gemaakt voor de paratabs, anders gooide ik die er nog bij voor een week of 4 !!!
Misschien toch het risico nemen ?
(No Risk No Fun No Gain) ;-)
 
Sjit, idd, daaraan had ik niet echt gedacht ! Ik was naar iets op zoek om de laatste 4 weken nog een extra boost te krijgen, doch niet ED of EOD te moeten prikken zoals bij winstrol...
Pffff, niet gemakkelijk kiezen als er teveel keuze is, niet waar ?

Sommigen hebben mij bang gemaakt voor de paratabs, anders gooide ik die er nog bij voor een week of 4 !!!
Misschien toch het risico nemen ?
(No Risk No Fun No Gain) ;-)

jaaaa dat zijn de leukste dingen van kuren....pak mast a laatste 5 a 6 weken, gloof me dat is wel lekker.
 
jaaaa dat zijn de leukste dingen van kuren....pak mast a laatste 5 a 6 weken, gloof me dat is wel lekker.

mast-a ??? hebben we weer wat nieuws :eek: of bedoel je mast-prop ;)

:D :D :D

-rodge
 
Laatst bewerkt:
mast-a ??? hebben we weer wat nieuws :eek: of bedoel je mast-prop ;)

:D :D :D

-rodge

He gab hou jij je AAA lid wel een beetje in bedwang. Het wordt steeds gekker:D
 
mast p of E vind ik veel betere optie dan winstrol
je kan mast e ook van week 1 mee laaten door loopen tot week 10
als je niet graag eod prikt met mast p
 
Als je toch niet kan kiezen, optie 1 EN 2 :D
 
dan door elkaar of na elkaar ???
hehe...
 
Ken jij me dan irl ? ;)
 
Kerels houdt het is gewoon simpel, oral + test + base. En geen extra andere middellen meer, ik heb de laatste maanden met vanalle middellen gemixed gekuurt en ben tot de conclusie gekomen dat het allemaal weinig afdoet, dus gewoon sust + deca + dianabol ofzo.
Ik vind dat je die extra centen beter steekt in wat begeleiding, haal je veel beter resutaat mee dan met extra middellen.

Dan merk je meestal snel het verschil in resultaten en dat er hier veel gezwammed word. Zowel kwa voeding als kwa roids. Less is more

Moest ik hier men huidig voedingsschema posten word er alleen gelachen, hoewel ik er goed resultaat me heb.
 
Kerels houdt het is gewoon simpel, oral + test + base. En geen extra andere middellen meer, ik heb de laatste maanden met vanalle middellen gemixed gekuurt en ben tot de conclusie gekomen dat het allemaal weinig afdoet, dus gewoon sust + deca + dianabol ofzo.
Ik vind dat je die extra centen beter steekt in wat begeleiding, haal je veel beter resutaat mee dan met extra middellen.

Dan merk je meestal snel het verschil in resultaten en dat er hier veel gezwammed word. Zowel kwa voeding als kwa roids. Less is more

Moest ik hier men huidig voedingsschema posten word er alleen gelachen, hoewel ik er goed resultaat me heb.

try us...

ben wel benieuwd naar je sleutel tot succes
 
Waar kunnen wij dat bekijken SexB ??
Komaan, ik en vele anderen hier op het board, staan steeds open voor nieuwe suggesties, tips, etc...
 
maaltijd : 1 brinta 75gr + 25 gram whey eas + 25cl magere melk + 1 multivit + stacker 3

2 120 gram volkoren brood + 100 gram kippewit

3 200 gr groenten
300 gr aardappelen gekookt
200 gramm kipfilet rauw gewogen

4 250gram yoghert (mager met vruchten) + 1 pakje sultana koekjes

5 banaan + 25 gram whey + 25cl magere melk

6 1 appel + 150 gram volkoren brood + 100 gram kippewit + stacker 3



samen 210 gr eiwitten (800calls) 357.9 gram carbs(1431 calls) 23.5 gr vetten (211 calls) dit alles voor 2455 calls
verhouding is 32.8/58.5/8.6
gewicht 112k en 16% bf. Dit is het eerste schema nu ik aan men echte cut begonnen ben, elke
week wegen en een bf%test dus het schema word elke keer bijna ietsje beetje veranderd. En ja hoor we gaan naar de 2000 calls :)).

cutjuice is : 400mg deca + 750mg sust. (en ook maar 8 weken !) geen t3 en geen clenbuterol

Ga jullie gang .....
 
Laatst bewerkt:
hey, als het werkt wie zijn wij dan om daar commentaar op te hebben? :D
 
cutjuice is : 400mg deca + 750mg sust. (en ook maar 8 weken !) geen t3 en geen clenbuterol

Ga jullie gang .....[/QUOTE]

@ coïtus b

voeding schema lijkt me in orde succes

aangezien je nu bezig bent met kuurtje 8 weken
was npp dan geen betere optie geweest dan deca?

wil begin december gelijk aardig kuurtje doen met sust vandaar de vraag

grtz
 
Back
Naar boven