Fitness Seller

Kan nootmuskaat als drug gebruikt worden ?!?!

Bezoekers in dit topic

Outlawl

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 apr 2005
Berichten
285
Waardering
0
Nootmuskaat kan inderdaad als drug worden gebruikt. Het bevat onder meer safrol-olie. Deze olie kan worden gebruikt als een van de grondstoffen voor de productie van XTC. Nootmuskaat komt oorspronkelijk van de Molukken. Toen de Europeanen met deze specerij in aanraking kwamen, geloofde men aanvankelijk dat de noot ook kon dienen voor het opwekken van een abortus. Het verhaal gaat dat er ooit een vrouw is geweest die om een abortus op te wekken een aantal nootmuskaatnoten te slikken kreeg en ze toen heftig begon te hallucineren. Ze overleefde de behandeling ternauwernood. In India wordt het middel bij gebrek aan beter wel eens in gevangenissen gebruikt. Meestal wordt dan een eetlepel fijngeraspte nootmuskaat ingenomen, bijvoorbeeld in glas water of cola. Fijngemalen kun je het ook snuiven. Het begint pas na lange tijd te werken. Je moet 2 tot 5 uur wachten voordat er effecten optreden. Je voelt je high en sommige gebruikers krijgen het idee te zweven. Een enkele keer lijkt alsof je geen ledematen meer hebt. Tijd en ruimte worden anders ervaren. De high neemt langzaam af, maar kan wel 1 tot 2 dagen aanhouden. Al tijdens het gebruik kun je misselijk en duizelig worden en ook kun je hartkloppingen krijgen. De volgende dag heb je een kater. Gebruikers klagen over een gevoel van algehele malaise, hoofdpijn, duizeligheid, een droge mond en hartkloppingen. Bij overdosering is een psychose mogelijk. Al met al geen prettig middel.
 
Heb het toen ik 12-13jaar was is een keer opgesnoven.
Had er alleen heel erge koppijn van.
 
Welkom in 1998! :rolleyes:
 
done that, is bs. heb zo eens 5 bollen ingeslikt en voelde gewoon niks :D
 
Heb het toen ik 12-13jaar was is een keer opgesnoven.
Had er alleen heel erge koppijn van.

Ha ha wou net zeggen dat was in de kindertijd, nootmuskaat roken ha ha.
Ongein...en nee werd er niet echt stoned van.
 
Ha ha wou net zeggen dat was in de kindertijd, nootmuskaat roken ha ha.
Ongein...en nee werd er niet echt stoned van.

Of de dunne tussenpellen van pindanoten oproken, nogal zoiets om ziek van te worden :D
 
Ja als je zo'n heel bolletje in een glas melk raspt dan kan je flink gaan trippen. Niet aan te raden.
 
Nej bullshit!
 
ik ben er ook gewoon enkel flink ziek van geweest, koppijn voor paar uur.
 
ik ben er ook gewoon enkel flink ziek van geweest, koppijn voor paar uur.

hehe ik ook was toen jaar of 14.
Het schijnt dat je ervan kan hallucineren ofzo???
 
UIT JE BOL
Gerben Hellinga en Hans Plomp


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

24- Nootmuskaat

Als je echt zit te springen om een tripervaring en er is niets te krijgen, dan is er altijd nog nootmuskaat. Vooral mensen in de gevangenis willen dit middel nog wel eens proberen. Voor een milde trip, die een gevoel van zaligheid veroorzaakt, heb je een noot nodig. Je raspt deze en spoelt het poeder weg met melk of water.

Het duurt een tijd voor je het effect begint te voelen; minstens twee uur. Als je meer neemt, wordt de trip sterker en krijg je hallucinaties, maar die zijn in de regel niet zo prettig. En behalve misselijkheid na het innemen houd je er ook een behoorlijke kater aan over, maar daar heb je misschien geen last van als je je aan het advies over MAO-remmers houdt.
 
las een keer dat nootmuskaat dodelijk is als je het in je aderen spuit.
 
Deliriant. Al zul je zeker twee volledige potten moeten downen met melk. Snuiven is bullcrap want dan zul je letterlijk honderden lijntjes moeten nemen.

Effecten zijn ronduit gaar te noemen en duren veels te lang (2 dagen + 1 dag mild), knallende koppijn, extreme traagheid en dufheid, zweten, slaperig, je zicht raakt ge****ed met name in het halfdonker zie je wat meer 2D contouren en je mist delen van objecten, je grijpt nog weleens mis, je gevoel van ruimte en tijd kun je niet echt plaatsen. Dag en nachtritme is weg. 3 uur 'smiddags of 3 uur 'snachts voelt allebei als hetzelfde aan.

Die dufheid is echt ongekend, als je ligt ben je misschien klaarwakker maar opstaan is teveel. Zelfs concentratie op TV kijken kost moeite. En dan die pijn in de harses nog. Nee, gewoon gaar.

In de bajes kan ik me voorstellen dat het een heerlijke tijddoder is als je alleen maar ligt en de tijd afwacht. Echt aan dingen denken ga je niet, en je bent zo langdurig extreem lui dat je het allemaal wel best vind.
 
Sounds like a party!
 
Dit moet betty seregel horen
 
Back
Naar boven