Fitness Seller

Kan stacker3 tijdens een test/deca kuur veel kwaad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Master

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2002
Berichten
7
Waardering
0
Hallo bro's,

Ik wil graag weten of het gebruik van stacker3 tijdens een kuur (deca 400mg p/week , test 500 mg/week)veel kwaad kan. Ik gebruik stacker voor langere uithoudingsvermogen. Met stacker kan ik 2x zo langer trainen. Ik heb wel gehoord dat je wat droger wordt met stacker, dat voor mij geen probleem is, ma gister hoorde ik dat het veelste veel nadeel heeft op je kuur...wie kan mij meer hierover vertellen, alvast bedankt voor reacties..
 
Originally posted by Master
Hallo bro's,

Met stacker kan ik 2x zo langer trainen.

vindt dit een slechte reden om stacker te nemen. Als je wilt groeien moet je nt te lang trainen maar intensief en goed (goede uitvoering, de juiste oefeningen, enz).
 
Deca zorgt oa voor meer rode bloedcellen, daardoor heb je al een langer uithoudingsvermogen.
 
Ja, maar ik vroeg me toch af buiten dat uithoudingsvermogen of het echt nadelig is voor je kuur/spieren, behalve dat je wat droger wordt...Gisteren hoorde ik dat staker zoveel energie/caloriën vreet in je lichaam, dat het echt nadelig is voor je kuur..maar de andere zegt weer dat het niet zo is dus....wat zou het nou zijn??
 
je doet een massa kuur en je wilt er een afvalproduct bij doen, je zal meer uit je kuur kunnen halen als je alleen voor bulken gaat of alleen voor het cutten.

en het gaat er ook om hoe je die stackers gebruikt, als je er alleen eentje neemt voor het trainen, dan kan het niet zoveel kwaad, maar neem je er 3 ofzo per dag, dan ga je meerkalorien verbranden.
 
Originally posted by freakyfreek
je doet een massa kuur en je wilt er een afvalproduct bij doen, je zal meer uit je kuur kunnen halen als je alleen voor bulken gaat of alleen voor het cutten.

en het gaat er ook om hoe je die stackers gebruikt, als je er alleen eentje neemt voor het trainen, dan kan het niet zoveel kwaad, maar neem je er 3 ofzo per dag, dan ga je meerkalorien verbranden.

3 stackers per dag dan ben ik net een vliegtuig :D :D :D
 
ja 3 stackers per dag lijkt me ook wat te veel van het goeie, en lijkt me niet erg handig als je juist veel moet eten, maar ik neem het pas voor het trainen. hele dag door eet ik zoveel mogelijk eiwitten en kaloriën, rond 6 uur neem ik 1 capsule stacker, om 7 uur ga ik trainen tot 9 uur, na trainen wordt het dan het eten binnen proppen door weinig eetlust, het duurt wel wat langer, ma ik krijg het wel binnen :D...
 
2 x zo lang trainen???
Hoelang train je dan? :eek:
Want je moet echt niet langer dan een uur trainen. Dan ga je spieren afbreken.
Als je dus maar een half uur kan trainen zonder die stackers dan zou ik maar eens wat meer voedsel nuttiggen! :D
 
Je moet idd. korter trainen hoor, max. 60 minuten. Maar afentoe een stackertje als je weinig energie hebt is okee, maar maak er geen gewoonte van. Als je lichaam er aan gewend is, en je wil een keer cutten, dan helpt een stacker niet meer, als je er nu al iedere keer een neemt...
 
Back
Naar boven