AndroidHealthClinic

Kanaleneiland (wederom) in het nieuws

Bezoekers in dit topic

Tja zo is eenmaal de wet. Ze kunnen wel uit huis geplaatst worden maar de wet is niet toereikend en dan houdt het gewoon op. De zet is aan het kabinet om zo snel mogelijk de wet aan te passen, maar PvdA kennende zal dat wel niet zo snel gebeuren.
 
Tja zo is eenmaal de wet. Ze kunnen wel uit huis geplaatst worden maar de wet is niet toereikend en dan houdt het gewoon op. De zet is aan het kabinet om zo snel mogelijk de wet aan te passen, maar PvdA kennende zal dat wel niet zo snel gebeuren.

Die linkse honden zouden je nog proberen wijs te maken dat het een prachtige wijk is met af en toe een probleempje :rolleyes:
 
Nee ze zullen toegeven dat er een probleem is en dat er onderzoek naar gedaan moet worden. Kost lekker wat geld en er kan een commissie worden opgericht die 2 jaar onderzoek gaat doen. Die zullen concluderen dat er wat meer onderzoek(lees geld erin gepompt moet worden) gedaan moet worden maar dat het met een jeugdhonk of iets dergelijks al een heel stuk beter zal zijn. De jeugd moet bezig gehouden worden.. Het is allemaal zo voorspelbaar
 
En thee drinken.
 
Tja zo is eenmaal de wet. Ze kunnen wel uit huis geplaatst worden maar de wet is niet toereikend en dan houdt het gewoon op. De zet is aan het kabinet om zo snel mogelijk de wet aan te passen, maar PvdA kennende zal dat wel niet zo snel gebeuren.

Nee ze zullen toegeven dat er een probleem is en dat er onderzoek naar gedaan moet worden. Kost lekker wat geld en er kan een commissie worden opgericht die 2 jaar onderzoek gaat doen. Die zullen concluderen dat er wat meer onderzoek(lees geld erin gepompt moet worden) gedaan moet worden maar dat het met een jeugdhonk of iets dergelijks al een heel stuk beter zal zijn. De jeugd moet bezig gehouden worden.. Het is allemaal zo voorspelbaar

Precies dat is het hier gewoon in Nederland je kan lang wachten voordat er uberhaupt iets gedaan wordt en waar ze dan voor gekozen worden heb je ook
geen **** aan. Regeltjes dit regeltjes dat en maar lullen dat het daar aan ligt
maar aanpassen ho maar.
 
Heb je nou een rijtje standaardquotes in je notepad staan?

Kanaleneiland is gewoon een puinzooi, net zo als in Den Haag een gedeelte van de Schildersbuurt en Transvaal een puinzooi is. Niemand die dat ontkent volgens mij.

Valt harstikke mee hoor
Die wijken vergelijken met warzones als kanaleneiland is een beetje scheef denk ik
Schilderswijk en transvaal zijn er de laaste jaren zeker op voorruit gegaan
 
Ongelofelijk, en dit in de ramadan:haar:
Ok wie is er voor de instelling van de sharia daar? Remember, de sharia is alleen van en kan alleen op toepassing zijn van moslims, dus geen ongelovigen
 
Valt harstikke mee hoor
Die wijken vergelijken met warzones als kanaleneiland is een beetje scheef denk ik
Schilderswijk en transvaal zijn er de laaste jaren zeker op voorruit gegaan

Ja , deels door politie inzet maar ook veel dat overgestapt is naar nieuwe wijken (Wateringse veld, Essellanden e.d.)
 
Ja , deels door politie inzet maar ook veel dat overgestapt is naar nieuwe wijken (Wateringse veld, Essellanden e.d.)

Is dat zo?
Dat wist ik niet, en wat bedoel je met overgestapt
 
Is dat zo?
Dat wist ik niet, en wat bedoel je met overgestapt

Zijn dus verplaatst naar een andere wijk. Transvaal bijvboorbeeld word( of is) grotendeels opgekocht door de gemeente of woningcoörporatie voor de vernieuwing van het transvaal. Groot deel van deze mensen is in de nieuwbouwwijken gaan wonen.
 
Ongelofelijk, en dit in de ramadan:haar:
Ok wie is er voor de instelling van de sharia daar? Remember, de sharia is alleen van en kan alleen op toepassing zijn van moslims, dus geen ongelovigen

Ik vind dat we je broeders moeten bombarderen. De sharia hoort niet in een land als nederland thuis.
 
Maar is de criminaliteit daarmee ook verplaats?
Ik bedoel is er een significante verhoging van criminaliteit in die nieuwe wijken?
 
Ik vind dat we je broeders moeten bombarderen. De sharia hoort niet in een land als nederland thuis.

Hahaha en een bombardement van een woonwijk hoort zeker wel thuis in Nederland :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ook niet, maar lijkt me een betere oplossing nerd :rolleyes:
 
pakk al die gasten op maar gooi ze dan vervolgens niet in een gevangenis waar ze heel de dag kunnen chillen met hun matties. Maar bouw gewoon een paar amerikaanse bootcamps. En neem een paar van die drill instructeurs in dienst. Die ze een paar lang jaar even wat discipline en respect bijbrengt
 
We hebben al zulke kampen
 
Eens met Shutterspeed en bart82, ME of Arrestatie Team in die wijken sturen. Iedereen oppakken en de jongeren in een opvoedingskamp. Met scherp schieten als een team word aangevallen. Wedden dat het snel afgelopen is?

Als dat te lang duurt of te veel geld kost, bom er op.

Leuk dat je het met me eens bent maar wacht miss toch ff af tot ik een reply heb geplaatst :D

OT: gewoon enkele militaire eenheden de wijk insturen en lekker provoceren met veel machtsvertoon, wat razzias houden en iedereen die begint te rellen met de wapenstok neerknuppelen en inrekenen :thumbup:
 
Ah een politiestaat, daar gaat het echt beter van worden.
 
Ah een politiestaat, daar gaat het echt beter van worden.

we kunnen er ook altijd een hoop mensen naartoe sturen in konijnenpakjes die vervolgens iedereen op het rechte pad knuffelen...

91095.jpg
 
De zogenoemde "Cohen-manier"
 
Back
Naar boven