XXL Nutrition

Kanaleneiland (wederom) in het nieuws (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AdHoc

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2007
Berichten
7.467
Waardering
462
Lengte
1m78
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Nieuwsartikel

Wat vinden we ervan en wat zou een gepaste oplossing zijn (ook voor eventueel andere wijken die deze kant opgaan)?

Post morgen mijn mening wel , nu geen zin in typen meer :o
 
Agenten die op straat verdachten willen oppakken, moeten daar volgens de politie nu vanaf zien omdat ze door andere jongeren worden bedreigd.

omg

PVV-leider Geert Wilders refereerde deze week tijdens de Algemene Beschouwingen nog aan de seniorenflat in Kanaleneiland-Noord. Volgens Wilders worden de bewoners 'geteisterd' door 'Marokkaanse straatterroristen'.


van wikipedia
Bevolkingssamenstelling

De samenstelling van de bevolking is bijzonder te noemen: 76% van de bevolking is van niet-Nederlandse afkomst (46 nationaliteiten), de werkloosheid is er hoog, de gezondheidstoestand gemiddeld aan de slechte kant en de criminaliteit is er hoog.
 
Oh , wie mischien de nieuwsaflevering heeft gezien op SBS of RTL4. Die waren nog niet eens bij hun auto weg of de ramen werden eral uit gesmeten, de bedreigingen kwamen overal vandaan en tijdens een driveby filmscene werden ze achterna geschreeuwd en gerend etc...
 
keihard optreden gewoon. desnoods arrestatieteams. tis van de zotte dat agenten geen jongeren meer op durven pakken
 
Iemand zin om met een paar mannen + honkbalknuppels langs te gaan?:evil2:
 
Ze moeten daar gewoon iedereen en alles dat ook maar een beetje crimineel is direct bestraffen met PV en een bezoekje bureau, dan houden ze vanzelf snel genoeg op als er constant centen van de rekening worden afgeschreven
 
ME de straten in. Zero-tolerance en een flying squad. Jongeren in internaten trappen als Glen Mills. Op een gegeven moment moet er wel wat verbetering optreden.
 
Laatst bewerkt:
Niks aan de hand, het zijn de media!
 
Hoe ver rijkt die zuurstofbom van Rusland ook al weer?
 
lelijke wijk is et ook imo. platgooien imo
 
Niet te geloven dat ze die gastjes niet gewoon onder controle kunnen krijgen.
 
omg




van wikipedia
Bevolkingssamenstelling

De samenstelling van de bevolking is bijzonder te noemen: 76% van de bevolking is van niet-Nederlandse afkomst (46 nationaliteiten), de werkloosheid is er hoog, de gezondheidstoestand gemiddeld aan de slechte kant en de criminaliteit is er hoog.

Aha! Dat zijn dus die gasten, waardoor de zorgverzekeringspremies omhoog gaan! Gelukkig worden ze tijdens dit kabinet een btje gespaard, omdat ze aan de onderkant van de samenleving "hangen".
 
dat dat kan in Nederland he????
gewoon hard aanpakken en geen pv maar deporteren naar het heilige moederland laat ze daar maar eens zo doen kijken wat er dan met ze gebeurd!!!!
 
het ergste is nog dat ze van buitenlandse afkomst zijn:no:
 
Niks aan de hand, het zijn de media!

Heb je nou een rijtje standaardquotes in je notepad staan?

Kanaleneiland is gewoon een puinzooi, net zo als in Den Haag een gedeelte van de Schildersbuurt en Transvaal een puinzooi is. Niemand die dat ontkent volgens mij.
 
die aflevering met Prem (Premtime ofzo) is ook schokkend. Gaat over overvecht geloof ik, zal wel in die wijk kanaleneiland liggen of niet? Of gaat heel Utrecht gebukt onder die 11-jarige knaapjes?

Echt ernstig is het in ieder geval wel. Ze moeten gewoon een project opzetten waarin het voor oudere jongeren volstrekt legaal is die k*tknaapjes een pak slaag te verkopen. 'Jij berooft een omaatje? PATS!' Moet je natuurlijk wel zorgen dat er meerdere ouderen bij betrokken zijn, anders wordt je overmeesterd door 14 11-jarigen. Pwnage.
 
Eens met Shutterspeed en bart82, ME of Arrestatie Team in die wijken sturen. Iedereen oppakken en de jongeren in een opvoedingskamp. Met scherp schieten als een team word aangevallen. Wedden dat het snel afgelopen is?

Als dat te lang duurt of te veel geld kost, bom er op.
 
Eens met Shutterspeed en bart82, ME of Arrestatie Team in die wijken sturen. Iedereen oppakken en de jongeren in een opvoedingskamp. Met scherp schieten als een team word aangevallen. Wedden dat het snel afgelopen is?

Als dat te lang duurt of te veel geld kost, bom er op.

Gisteren in het nieuws werd er gehuild over de kindertjes van 12 jaar en jonger, dezen mogen niet bestraft worden enz terwijl die teringlijertjes net zo hard mee doen.
 
Back
Naar boven