MuscleMeat

Kane's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thx guys :cool:
 
Kom ik de gym binne zie ik een shitlood aan nieuwe toestellen staan. Allemaal van die overbodige technogym rommel waar ik in de eerste plek van gym ben verandert. Alles staat nu echt op elkaar gepropt :eek: Spotter bij bench moet zich echt tussen machine's wurmen om erachter te kunne staan :(

Week 9 Dag 1
laatste week :D

Squat
5*47.5
5*57.5
5*70
5*82.5
5*95 PR

Bench
5*37.5
5*47.5
5*57.5
5*65
5*80 PR :eek:

BOR's
5*37.5
5*47.5
5*57.5
5*65
5*80 PR
vorm was wel effe minder :p

Hypers
2*8*35

Sit Ups
8*10
3*8*12.5

Probeer je beetje compounds te doen verdringe ze je in de allerkleinste hoekjes van de gym :( Ben volgens mij ,met men trainingsparter, één van de weinige die DL en Squats daar doen. Stel je voor dat ze het squatrek ofzo wegdoen , dan flash ik hem helemaal :mad:
 
Damn k*t voor je die nieuwe shit, als ze het squatrek maar niet weghalen:eek:
maar wtf dikke PR bij het benchen man dat gaat echt lekker!
 
Ja thx, en ja nu staat het echt bomvol. Ik hoop niet dat mensen beginnen te zeiken dat het er te vol staat tegen de eigenaar,want hij weet dan ook wel best dat haast niemand het squatrek gebruikt. Zitte wel grote jonges die veel benchen maar squaten doen ze niet ???
 
PR's blijven komen man :thumbup:
 
Goed bezig, PR's weer op de dikke compounds.. Laatste week Bill Starr zie ik, wat is je eindoordeel?
 
Eindoordel => top schema alle doelen meer dan behaald. Zelfs iets meer eruit geperst dan dat het exell-sheetje aangaf. Post binnekort als het er echt op zit nog wel effe een overzichtje van de vooruitgang. Begin wel te twijfelen om in plek van split toch niet soort van ub/lb of dergelijks te doen,want ik :heart: squats en de andere compounds. Maar wel blij dat ik terug andere oef. erin kan gooien kwestie van variatie...
 
Eindoordel => top schema alle doelen meer dan behaald. Zelfs iets meer eruit geperst dan dat het exell-sheetje aangaf. Post binnekort als het er echt op zit nog wel effe een overzichtje van de vooruitgang. Begin wel te twijfelen om in plek van split toch niet soort van ub/lb of dergelijks te doen,want ik :heart: squats en de andere compounds. Maar wel blij dat ik terug andere oefening. erin kan gooien kwestie van variatie...

Variatie is (een van) de sleutel(s) tot succes! Ben het volledig met je eens trouwens, fullbody workouts met heavy compounds geven een rush die ik nog nooit bij een splitschema heb ervaren ;)
 
gaat lekker zeg, je bent maar een jaar ouder dan mij en hebt betere stats:D

ik ben ook een slappeling maar bij mij word vaker gezegd "netjes voor je leeftijd" maar jij bent maar een jaar ouder, grappig dat je op je 17e nog "voor je leeftijd" commentaar krijgt en een jaar later niet:P

doorgaan zo :thumbup:
 
gaat lekker zeg, je bent maar een jaar ouder dan mij en hebt betere stats:D

ik ben ook een slappeling maar bij mij word vaker gezegd "netjes voor je leeftijd" maar jij bent maar een jaar ouder, grappig dat je op je 17e nog "voor je leeftijd" commentaar krijgt en een jaar later niet:P

doorgaan zo :thumbup:

Ik bezie mezelf ook nog als een jonkie hoor :p Maar jouw Dl pwned de mijne wel :eek: :D
 
Mooie Squats, mooie Benches!!:thumb::thumb::thumb:

Wat zijn BOR's precies?
 
Bent over rows
YouTube - bent over rows

Kan ervoor kiezen om ze uit te voeren met je rug horizontaler, maar ik doe ze ongeveer zoals in het filmpje.
 
:thumbs:

Ga je nog verder gaan of ga je stoppen?
 
Week 9 Dag 2

Squat
5*47.5
5*57.5
2*5*70

MP
5*27.5
5*35
5*40
5*50 PR
blijft zware oefening :eek:

Deadlift
5*65
5*75
5*90
5*110 PR

Zo'n nieuw apparaat voor buik
8*45
8*55
8*55
20*25
10*35
beetje liggen spelen dus :D

Deadlift ging lekker, rode kop wel van hier tot in Tokyo :o
 
Nice PR's
Vooral je MP vind ik goed
 
Ja was wel zwaar :p laatste rep bleef ik 2-3 sec ofzo op een dood punt hange, echt veel moeite moeten doen om die te halen :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven