Fitness Seller

Kane's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Tja maandag 5 keer 85 eh :P , en week 8 zal het 87.5 zijn om dan hopelijk in week9 5 reps met 90 kg te doen :fire:
 
Te zotte borst :D
 
Week 6 Dag 1

Squat
5*52.5
5*65
5*80
5*92.5
5*105 PR

Benchpress
5*42.5
5*52.5
5*62.5
5*72.5
5*85 PR


BOR's
5*40
5*50
5*60
5*70
5*80

Weighted hyper ext.
8*50
8*55 PR

+situps+CoC nr1

:dance: :cool:
 
Damn nice man, ging het nog steeds easy?
 
Euhm Squat was wel goed, bij bench was de laatste rep wel knijpen maar volgende week moet ik het zelfde gewicht dus dat komt goed. Als je nu men squats ziet op dat filmpje kan je dan zeggen dat ze full zijn of niet? Zelf vond ik het qua diepte tegenslagen, blijf ze natuurlijk wel op zelfde hoogte uitvoeren waarbij ik kijk naar de "spotters " van het powerrack..
 
Je bench is echt sterk geworden!
 
Goede training!
1x100 op bench press zit er binnenkort ook wel in denk ik. :eek::thumbs:
 
Die begint inderdaad te kriebelen :D
 
Euhm Squat was wel goed, bij bench was de laatste rep wel knijpen maar volgende week moet ik het zelfde gewicht dus dat komt goed. Als je nu men squats ziet op dat filmpje kan je dan zeggen dat ze full zijn of niet? Zelf vond ik het qua diepte tegenslagen, blijf ze natuurlijk wel op zelfde hoogte uitvoeren waarbij ik kijk naar de "spotters " van het powerrack..

Als ik naar je filmpje kijk, dan kan je zeker wel zeggen dat je fullsquat. Je bovenbeen raakt je kuit al en veel dieper kan je volgens mij niet zakken. Of je krijgt een ATTG squat.;)
 
Owk misschien als ik ga maxen op squat nog eens wat filmpjes posten :D Heb er echt zin in laatste tijd :fire:
 
Week 6 Dag 2

Fullsquat
5*52.5
5*65
2*5*80

MP
5*32.5
5*40
5*45
5*57.5 PR

Deadlift
5*75
5*90
5*105
5*120 PR

+sit ups+ CoC nr uno

Deadlift ging goed :dance: bij de MP waren de laatste 2 reps inclusief oerkreten :fire: was dan ook maar shizzle voor week 9 ofzo. Hoop dat ik week 9 klaar ben voor de 60 :D

Ging dus lekker :cool:
 
Laatst bewerkt:
Damn nice MP, je knalt nu echt!
 
Damn, lekkere MP!!!! :cool:
 
Je MP is super nice man en deadlift gaat ook de goede kant op:cool:!
 
Thx beesten ;)
 
goed bezig e
het geeft je warschijnlijk een leuk gevoel om alle dagen en pr neer te zetten
succes verder
 
Een beetje een domme vraag:
een Overhead Press, is dat hetzelfde als een Military Press en noem je een Military Press waarbij je de barbell achter je nek brengt nou gewoon een Neck Press?
:tanden:
 
Mja sommige zeggen dat je bij een MP press je voeten tegen elkaar moet zetten andere zeggen van niet. Ikzelf zet men voeten op scouderbreedte. En overheadpress is volgens mij een verzamelnaam voor alle presses dus boven je hoofd, wat in houd pushpress en stict overhead press (naar mijn mening zelfde als MP), maar ook hier zullen er weer meningen over verschillen. En een neckpress is inderdaad zoals je het beschreef.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven