MuscleMeat

Kane's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gaat 5x90 bench een pr worden?
En had je echt al moeite met die 85?
 
Ik heb al eens 4*90 gedaan en ik geloof dat ik al wel een stuk of 4 keer heb gefaald op de 5e rep(koste telkens maar de vingers ofzo van de spotter, maar het spookt dus wel door je hoofd ). De snelheid zat er gewoon niet echt in met die 85 :(
 
Ik heb al eens 4*90 gedaan en ik geloof dat ik al wel een stuk of 4 keer heb gefaald op de 5e rep(koste telkens maar de vingers ofzo van de spotter, maar het spookt dus wel door je hoofd ). De snelheid zat er gewoon niet echt in met die 85 :(

Veschil is meestal als je snel gaat dan je hard bounced op je borst niet? Als je het gecontroleerd doet dan bounced het niet zo hard denk ik.
 
Week 3 Dag 2

Deadlift
warm up (8*70,5*90,3*110)
5*5*125
slopend :rolleyes:

MP
warm up (8*30,5*40)
5*5*52.5

Squat
warm up (8*50,5*75)
5*5*95

Ik zag toen een superdudemongool die seated flyes aan het doen was full stack (een brute 75kg) maar wat een brutaal gecheat. Het was duidelijk dat wij dat beter konden en zo deden we strict die full stack en na drie reps had ik al door dat dit toestel niet meer kon instaan voor de nodige spierprikkelingen. :roflol:!!

+ 3 set sit ups

Na deadlifts was de fut er echt wel behoorlijk uit. :o
 
Mooie deadlift en MP hoor
 
[Ik zag toen een superdudemongool die seated flyes aan het doen was full stack (een brute 75kg) maar wat een brutaal gecheat. Het was duidelijk dat wij dat beter konden en zo deden we strict die full stack en na drie reps had ik al door dat dit toestel niet meer kon instaan voor de nodige spierprikkelingen. :roflol:!!

:roflol: ik zie het al voor me :roflol:


nette training weer bro' :wl:
 
Die deadlift zal idd goed slopend geweest zijn, dus zeker netjes die squat erna:cool:.
 
Ja ik zit wat te k*tten met de volgorde, nu gingen de deadlifts wel maar de fut was er gewoon hard uit en de military press was wel afzien. Nu volgende week terug beginnen met sq dan mp en dan dl. Maar vanaf week 5 valt de squat dus weg op dag 2, maar ik denk dat ik wel gewoon blijf squaten met een licht gewichtje (2 sets van 8 reps ofzo).
 
Goeie deads man!!!
 
Mooi eetschema... Kgaan misschien ook eens beginnen met een weightgainer... Aleja kben nog aan het twijfelen... Ook naargelang hoe ze hierthuis op gaan reageren als ik niet meer "100%" natuurlijk bijkom... :P

Veel succes ermee!
 
Goeie deads man!!!
Als ik eerlijk moet zijn vind ik vooral men deadlift achterlopen. Vooral op dit volume suck ik hard :o

Mooi eetschema... Kgaan misschien ook eens beginnen met een weightgainer... Aleja kben nog aan het twijfelen... Ook naargelang hoe ze hierthuis op gaan reageren als ik niet meer "100%" natuurlijk bijkom... :P

Veel succes ermee!
:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe duur was je weightgainer en hoelang doe jij er mee.
Oh ja en hoeveel kcal leveert je dat per portie die jij neemt extra op.
 
Ik had deze keer 5 kg besteld, 50 euro. Bij xxlnutrition en ik doe er redelijk lang mee. Of het echt een musthave is, is natuurlijk een andere vraag maar ik knal ze vlot achterover en vind het wel lekker om voor de training te consumeren :D
 
En hoeveel gram gebruik je dan per shake, en hoeveel extra kcal levert dat op?
 
Ik pak zoiets tussen de 40-50 gram. Dit zou me volgens hun site zo'n 150-190 kcal opleveren, exclusief melk natuurlijk.
 
Ik pak zoiets tussen de 40-50 gram. Dit zou me volgens hun site zo'n 150-190 kcal opleveren, exclusief melk natuurlijk.

Een leuk extra'tje :) ^^
 
Week 3 Dag 3

Squat
warm up (8*50,5*70)
5*90
5*97.5
5*105
5*112.5
5*120 (oude 5rm)

Benchpress
warm up (8*40,5*55,5*70)
5*5*80

Pendlay row
warm up (8*40,5*60)
5*5*70

BB curl
warm up (8*30)
8*35
2*8*37.5

Skullcrushers
warm up (8*20)
8*30
2*8*32.5

Redelijk tevreden met de squat hoewel ik toch bij die 120 aardig wat snelheid verloor naar het einde toe. Volgende week wordt wel redelijk hard :o
 
120kg squat nice man!
 
Nette training
 
Nette training

+1

Je stijgt ook mooi met je biceps vind ik... Ik blijf tamelijk lang al hangen op
8x32.5 met moeite :) Misschien mijn eetschema eens onderhanden nemen dat ik terug wat massa-winst boek :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven