XXL Nutrition

Kanker! ..en toen?

Bezoekers in dit topic

Sterkte man!

Mij moeder is sinds eergister weer thuis. Over twee weken bestraling op 9 hersen tumoren en daarna mogen we nog een paar maanden van elkaar genieten.

Thanks man, ik zou zeggen geniet van elk moment die je met d'r kunt doorbrengen.. ik kan het helaas niet meer sinds de nacht van dinsdag op woensdag waar ze op 48 jarige leeftijd vredig is ingeslapen

• Like
Waarderingen: The Rock
Vroeger (40-50j) geleden was kanker een zeldzame ziekte , nu krijgt 1 op 5 het als het al niet meer is. Doet je toch wel denken waaraan het ligt , veel zie je hier mensen producten of andere dingen verdedigen omdat ze kankerverwekkend zouden zijn. Met het excuus 'alles is dezer dagen kankerverwekkend'. Deels waar , deels helemaal niet. Toch zielig dat we in deze 'moderne tijden' nog niet eens degelijke producten kunnen hebben in vergelijking met 40-50j terug en daarvoor.

sad topic is sad

Ik ben beide opa's verloren aan kanker, de ene aan prostaat de ander aan alvleesklier
me tante had borstkanker, maar is bestreden en doet het nu goed en me moeder had vorig jaar een herseninfarct (niet in relatie met kanker , maar past in het rijtje)

gecondoleerd.

laat je niet hangen, want de eerste weken zati k echt in een zwart gat en heb hard mn best moeten doen om eruit te komen

Ik hoop dat wanneer ik kanker krijg, het te genezen is.

Mijn opa is een dag voor me verjaardag(13mei) overleden aan huid kanker
Verjaardag dit jaar maar overgeslagen.

Terug
Naar boven