MuscleMeat

Nieuws Kans op bomaanslag in Rotterdam met koninginnendag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SuperKnurft

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2005
Berichten
13.990
Waardering
61
Dit postte een gozer op tweakers.net:

http://sanderev.tweakblogs.net/blog/1762/koninginnedag.html#r_14758

Door Faust, dinsdag 28 april 2009 00:26

Wat me nu vandaag gebeurd is ???
Waar moet ik beginnen?
Oh ja. Ik moest bij het gemeentehuis zijn. Maar had ook een afspraak op school. Toen het wachten te lang duurde ben ik naar buiten gegaan. Ik botste hier tegen een arabisch ogende man aan. Ik schrok met kapot want hij deed heel opgefokt. Ik bood mijn excuses aan en hij liep geïrriteerd weg. Toen viel me op dat zijn beurs gevallen was, hij was echter al weggelopen. Dus ik keek in de beurs, om te kijken of ik een adres kon vinden of iets dergelijks. Ik schrok bij het openen van de beurs. Er zat minstens 5.000 euro contant in!
Ik kon eindelijk die nieuwe quadcore kopen dacht ik. Maar ik vond toen een kaartje met zijn adres, de naam van de man kon ik niet uitspreken, en ben hem ook direct vergeten.
Ik besloot de beurs terug te brengen, ik belde aan, en hij deed open. Hij zag de beurs en griste deze uit mijn hand, terwijl hij met zijn arm me in een houdgreep nam.
Toen liet hij me los. In gebrekkig nederlands zei hij: "al het geld zit er nog in.." Ik zei: ja, ik moest erin kijken om uw adres te vinden. Hij keek me aan, en smeet de deur dicht.
Wat een ondankbare hond! ging door mijn hoofd. Toen ging de deur weer open, de man zei moeizaam en kort "bedankt" hij keek aarzelend en vervolgde.
"met koninginnedag... niet gaan naar rotterdam.. niet gaan ... oke?..." En hij sloot de deur weer.
Toen ik de topictitel "koninginnedag" las toen moest ik eraan denken wat me vandaag overkomen was dus het leek me wel leuk om het even te posten :)



[Link niet meer beschikbaar]
 
Leuke grap. Maar dat "met koninginnedag... niet gaan naar rotterdam.. niet gaan ... oke?..." is wel ergggg ongeloofwaardig.

:)
 
Opgefokte terroristen? :rolleyes: Hoogstends een Ali Baba die zich op straat wil laten gelden met mysterieuze spraak.

Ware terroristen hebben een ijzingwekkende rust, zijn gesloten en zullen alles doen om elke schijn of opvallendheid te vermijden. Zo'n waarschuwing en reactie stelt ons dus gerust, = loos alarm.
 
Sowieso niet naar R'dam, k*t stad:o
 
Topic poster
Door Faust, dinsdag 28 april 2009 09:08
Soadmaggot, dat was erg pienter
Ik val door de mand : D
Deze grap was overigens erg populair rond de kerst van 2002 ( ipv rotterdam kerstmarkt). Ik heb het toen van 3 mensen gehoord. Sorry als het niet overduidelijk een hoax was.
 
Sowieso niet naar R'dam, k*t stad:o
Idd.
En als ze dan toch een aanslag plegen laat het dan idd aub Rotterdam zijn, liefst in de schilderswijk ofzo..


Maja, dit soort hoaxen doen al jaren de ronde.
 
Idd.
En als ze dan toch een aanslag plegen laat het dan idd aub Rotterdam zijn, liefst in de schilderswijk ofzo..


Maja, dit soort hoaxen doen al jaren de ronde.

Schilderswijk is Den Haag :o
 
Zolang ze hier maar niet komen.
 
Ik naar Spanje met de trein.
 
wtf is een beurs ?
 
Back
Naar boven