XXL Nutrition

kans op gyno met test

Users who are viewing this thread

ruderudie

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
2 sep 2005
Beste forumleden,

Hoe groot is de kans op gyno als je een test only cyclus doet? Dit is namelijk mijn grootste angst bij het zetten van (aromatiserende) AAS. Wegens deze angst heb ik afgelopen jaren tweemaal een winstrol tab "kuurtje" gedaan, dat beviel prima maar het is toch maar half werk en bovendien een stuk schadelijker.

Zover ik weet is gyno nooit uit te sluiten, nolva's helpen niet altijd en dan ben je dus de lul. Goed onderbouwde argumenten omtrent dit onderwerp hoor ik graag.

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Beste forumleden,

Hoe groot is de kans op gyno als je een test only cyclus doet? Dit is namelijk mijn grootste angst bij het zetten van (aromatiserende) AAS. Wegens deze angst heb ik afgelopen jaren tweemaal een winstrol tab "kuurtje" gedaan, dat beviel prima maar het is toch maar half werk en bovendien een stuk schadelijker.

Zover ik weet is gyno nooit uit te sluiten, nolvadex's helpen niet altijd en dan ben je dus de lul. Goed onderbouwde argumenten omtrent dit onderwerp hoor ik graag.

Is helemaal niet in te schatten hoe groot je kans is. De ene heeft er meteen van en de andere kan de hele boel platspuiten zonder er last van te hebben. Meeste mannen gaan echter niet rap gyno ontwikkelen

ovation

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
13 dec 2005
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
7%
testosteron is een van de stoffen die het makkelijkste om zet naar vrouwelijk en zo dus gyno kunnen veroorzaken

Naar boven