XXL Nutrition

Kans op herstel natuurlijke test productie

Bezoekers in dit topic

Francoisss09

Novice
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Hey, ik heb een vraag over het zetten van test e.

Ik heb een maand of 2 geleden geprobeerd om me eerste injectie te laten zetten na een lange tijd (9 jaar) naturel te zijn geweest.
Alleen na die injectie werd me bil zo groot en opgezwollen en deed het zoveel pijn dat ik er mee stopte.
2 weken geleden ben ik opnieuw terug begonnen om het nogmaals te proberen en de eerste injectie viel wel mee, en nu net de 2de injectie in andere bil laten zetten en heb ik alweer heel veel pijn ik heb ibruprofen gebruikt maar het helpt niet echt zoveel.. waarschijnlijk komt het omdat het merk niet zo goed is of misschien niet steriel is de test zelf.
Ik wil wel blijven doorgaan met een ander merk maar hier is dus mijn vraag, als ik nu volledig stop na me de 2de injectie, gaat mijn natuurlijke test productie gewoon compleet herstellen of is de kans groot dat het nu al verpest kan zijn?

Ik weet dat het een moeilijke vraag is om te beantwoorden maar ik heb al gehoord dat zodra je eraan begint dat je natuurlijke productie nooit meer op het oude niveau komt en dat het er altijd onder gaat vallen, ik heb veel proberen te zoeken hier op de forum maar kon niet echt een duidelijk antwoordt vinden.

Zou iemand mij hier meer informatie over kunnen geven?

De dosis die ik nu gebruik is 300mg per week en gewoon test e.

Vriendelijke groet,

• Like
Waarderingen: K82
Je hersteld gewoon
Hey, dankjewell voor je super snelle antwoordt! stel ik zou me kuurtje afmaken 10 a 12 weken op 300mg per week dan herstel ik erna ook gewoon denk je? met nakuur erbij natuurlijk.

Weet niet welke naalden je nu gebruikt, maar je kunt ook dunner en korter gebruiken. niet 21g 40mm harpoenen, maar 23g 30mm(25g 25mm op laag vet). ook kun je op andere plek injecteren met 25g 16mm is je schouder bijv. spotje cleanen met alcohol pad, ff alcohol laten verdampen, en dan pas zetten.

Te laten zetten ?
En dan die vragen.
Kans op herstel is er altijd, zelfs als je 80 jaar bent.
Stop er maar mee en ga gewoon eten. 1.86 en 87kg en 9 jaar bezig. :thumb:

Heb je voor je begon je eigen aanmaak laten meten?
9 vd 10 doet dat niet en zal dus nooit antwoord op de vraag weten of je na een cycle 100% hersteld.

Misschien idee om schouders te zetten.

ik weet jouw leeftijd niet maar normaal komt dat best wel weer in orde. Ik zelfs op 51 jaar weinig problemen maar pak meestal weinig en langere tijd. En ik injecteer altijd in buikvet. Ik weet dat bijna iedereen dat in zijn kont doet, maar ik krijg dan last en in mijn buik nooit. Ook mijn bloedwaardes zijn prima als ik dat in buik doe, veel gemakkelijker.

Je kunt eventueel met een insulinenaald subcutaan injecteren. Anders blauwe naald gebruiken, 0,6x25mm. En na het injecteren inmasseren. 300 mg verdelen over 2x per week.

Je kunt eventueel met een insulinenaald subcutaan injecteren. Anders blauwe naald gebruiken, 0,6x25mm. En na het injecteren inmasseren. 300 mg verdelen over 2x per week.
Olie gewoon IM injecteren, niet subcutaan gaan injecteren je gaat hier nare plekken aan overhouden!!!

Met insulinenaaldje kan je wel IM prikken waar de huid dun is. Bijv biceps/triceps borst kuiten etc.

Olie gewoon IM injecteren, niet subcutaan gaan injecteren je gaat hier nare plekken aan overhouden!!!

Met insulinenaaldje kan je wel IM prikken waar de huid dun is. Bijv biceps/triceps borst kuiten etc.
Je hebt het letterlijk één keer geprobeerd😂 Ik doe al anderhalf jaar niet anders en velen met mij. Het werkt gewoon niet voor iedereen even goed en net zoals met IM heb je de kans dat je een keertje op de verkeerde plek zet.

Je moet doen wat voor jou werkt, maar er zijn wel degelijk mensen die er baat bij hebben.

Je hebt het letterlijk één keer geprobeerd😂 Ik doe al anderhalf jaar niet anders en velen met mij. Het werkt gewoon niet voor iedereen even goed en net zoals met IM heb je de kans dat je een keertje op de verkeerde plek zet.

Je moet doen wat voor jou werkt, maar er zijn wel degelijk mensen die er baat bij hebben.
Meermaals en ook maten van mij in de gym zijn verre van enthousiast. Ik heb het laatst nog een keer geprobeerd en heb mijn bevinding daarvan gepost. Die was onveranderd met mijn kuur ervaring de afgelopen 15 jaar. Geloof me ik prik wat af…

Wat voor iedereen fijn werkt ben ik met je eens maar het hoort niet. Ik zou hier ook kunnen adviseren om orals te gaan pluggen, dat hoort ook niet….

Ik ken niemand die er last van heeft, wel met Pharma Grade, dus van de apotheek. tot .4ml moet prima kunnen oa Ventrogluteal. veel mensen prikken nog in hun bil als enige spot, dus kan biceps of kuiten al twijfel geven. Ik zie verder het hele probleem van IM niet. je kunt rouleren van schouders, pecs, bil, quads. sommige willen niet in quads dat heb je ook.

De lengte van de naald icm de plek waar je zet maakt het subcutaan of IM. als je korte naald gebruikt zit je soms gewoon in subcutane tissue

subcutane%20spuitplaats.PNG

Ik ken niemand die er last van heeft, wel met Pharma Grade, dus van de apotheek. tot .4ml moet prima kunnen oa Ventrogluteal. veel mensen prikken nog in hun bil als enige spot, dus kan biceps of kuiten al twijfel geven. Ik zie verder het hele probleem van IM niet. je kunt rouleren van schouders, pecs, bil, quads. sommige willen niet in quads dat heb je ook.

De lengte van de naald icm de plek waar je zet maakt het subcutaan of IM. als je korte naald gebruikt zit je soms gewoon in subcutane tissue

subcutane%20spuitplaats.PNG
Ik zie het probleem ook niet en rouleren is het beste. Ik heb het geprobeerd met de 1ml ampullen van scheering/bayernin het verleden en twee verschillende (goede) UG labs met zowel MCT en druivenpitolie. Alle drie geen succes. Tryout de laatste keer was met 0,2ml per spot.

Gewoon IM wat mij betreft :)

Meermaals en ook maten van mij in de gym zijn verre van enthousiast. Ik heb het laatst nog een keer geprobeerd en heb mijn bevinding daarvan gepost. Die was onveranderd met mijn kuur ervaring de afgelopen 15 jaar. Geloof me ik prik wat af…

Wat voor iedereen fijn werkt ben ik met je eens maar het hoort niet. Ik zou hier ook kunnen adviseren om orals te gaan pluggen, dat hoort ook niet….
‘Het hoort niet’, joe dan toch niet😂

Back
Naar boven