AndroidHealthClinic

Kant en klare maaltijden

Bezoekers in dit topic

fitnessj

Novice
Lid geworden
3 feb 2019
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Mijn vriendin is vaak laat thuis van werk en is soms lastig om dat uitgebreid te gaan koken.

Tevens wilt ze graag afvallen dus we waren aan het kijken om enkele kant en klaarmaaltijden te combineren met koken.

nu zijn we meerdere aanbieders tegengekomen hiervoor, maar zien we door de bomen het bos niet meer.

Kan iemand ons wat advies geven over maaltijden van:

  • Fuel your body
  • Body en fit
  • kcalculatedfood
  • MusleMeat
We horen graag van jullie



Groetjes
 
Muscle meat is handig en goed. Voordeel is je koopt alle ingrediënten kan en klaar in grote zakken. Porties kan je bevroren in bakken mikken en meenemen. Op langere termijn is die goedkoper dan volledig gesealde kk maaltijden.
En kwaliteit is gewoon super.
The Dutch Giant
 
Hallo,

Mijn vriendin is vaak laat thuis van werk en is soms lastig om dat uitgebreid te gaan koken.

Wat is " laat " thuis in jullie ogen ?

Misschien een optie dat jij kookt en voor haar eventueel een bordje / bakje maakt voor in de magnetron ?!
 
Laatst bewerkt:
Uitgebreid koken?

Rijst/pasta is binnen een paar min klaar.
Kip in stukjes snijden ook binnen een paar min.
Zak groenten van de jumbo erbij en kaar.

En zo zijn er behoorlijk wat maaltijden wat je binnen 15/30min klaar hebt. Of valt dat al onder uitgebreid bij jou?
 
Alleen ervaring met musclemeat.
Goede prijs, lekkere maaltijden. Heel tevreden.
 
image.jpeg image.jpeg
Of gewoon een uurtje preppen en in de koelkast zetten. Vroeger deed ik zondagochtend 1-2 uurtjes en dan 15 maaltijden maken. 3 voor elke dag meenemen.
 
Ik heb de zakken met kip blokjes en diverse burgers, groenten, zoete aardappels van musclemeat. Hiermee heb je je eten klaar in minder dan 10 minuten en het is lekker! Je kan het van tevoren uit de vriezer halen zodat je nog sneller klaar ben of gewoon meteen vanuit de vriezer in de pan of magnetron doen.
 
Musclemeat: goede prijs, makkelijk en snel. Smaak is oké.

Tijdje zonder inductieplaat moeten doen (kapot) en volledig geleefd op musclemeat. Het kwam mij aardig de strot uit moet ik zeggen.

Mocht er iemand trouwens nog lekkere mm combi’s weten dan deel deze gerust!
 
Back
Naar boven