• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Kant en klare tussendoortjes

Bezoekers in dit topic

Hybr1d

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik ben op zoek naar kant en klare tussendoortjes die gezond zijn om te eten. Zelf eet ik vaak sultanas en liga's, maar ik heb het idee dat hier vooral veel suiker in zit.

Ik heb smorgens geen zin om rijst oid te maken of uit de diepvries te halen. Het gaat me dus echt om kant en klare makkelijk mee te nemen dingen.

Alle serieuse suggesties zijn welkom, alvast bedankt!

Maak gewoon gezonde dingen, tonijn sticks, zalm sticks, huttekase sticks gebruik je fanatasie

gebakken vis, mueslirepen, ontbijtkoek.

maargoed in de meeste tussendoortjes zit gewoon een hoop suiker. beter is dus om gewoon ff snel wat klaar te maken

kant en klaar uit een pakje zuigt...

beter zelf maken

neem:
4 eieren (meer kan ook alleen opletten, niet te veel eigeel erbij, 2 is voldoende
40 -50 gram havermout
beetje melk
rozijnen
amandelen

eventueel:
whey/proteine poeder (eentje dit tegen verhitting kan)
kokos
noten
kaneel
(wat je maar kan bedenken wat lekker zou kunnen zijn)

mix dit in een kom tot het een vaste massa is geworden
mik dit in een koekenpan of wafelijzer
even bruin laten worden
inpakken in een bakje/plastic
je kunt ze zo eten of even warm maken in de magentron

dan heb je een verantwoord tussendoortje, kost alleen wel 10 minuten dus weet niet of het serieus genoeg voor je is :rolleyes:

Denk dat broodje kipfilet voor mij dan toch de beste optie is, heb persoonlijk weinig zin om erg smorgens nog vroeger uit te gaan...

voor mij is dit nog steeds een lekker & voedzaam tussendoortje (je bent wel verplicht heel ff in de keuken te staan)

GEKOOKTE EITJES

pinda's, brood met rookvlees, bak kwark, pak melk, ei, stuk kip, vlees, etc, of wil je die spieren soms bij een pak wasmiddel cadeau krijgen ?

Koop van die kleine tupperware doosjes, en doe hem vol met nootjes (dan heb ik het niet over bewerkte, tenzij je pellen ook bewerken noemt), dan heb je precies een handvol, de ADH. Ideaal om je vetten binnen te krijgen.

Die kleine bakjes, ik kan niet eens meer zonder!
Ik heb er standaard één voor stukjes kipfilet, lekker tussendoortje en de rest voor kliekjes die de volgende dag de magnetron in gaan.

Muesli-repen van de LIDL zijn ook yummy.

Ik ben op zoek naar kant en klare tussendoortjes die gezond zijn om te eten. Zelf eet ik vaak sultanas en liga's, maar ik heb het idee dat hier vooral veel suiker in zit.

Ik heb smorgens geen zin om rijst oid te maken of uit de diepvries te halen. Het gaat me dus echt om kant en klare makkelijk mee te nemen dingen.

Alle serieuse suggesties zijn welkom, alvast bedankt!

Werkt je fornuis 's avonds niet? Kan je toch alles op voorhand maken.
Wat voor mij helpt zijn die blikjes met fruit, koolhydraten zat, en een shake.

Studentenhaver en een beker melk.

liter melk, 8 boterhammen, paar scheppen pindakaas, wat bananen en kwark.
In de blender en verdelen over een aantal bekers, bon apetit! :D

Wat is er in hemelsnaam zo moeilijk aan om een hele stapel boterhammen te beleggen en die per aantal boterhammen in een plastic zakje in te vriezen. Hoef je alleen een pakje brood mee te nemen en die is wel ontdooid voor rond snacktijd.
Als alternatief kun je opgerolde tortilla's vullen met lekker beleg. Lekker veel verse groenten erbij: gezonde snack.

:rolleyes: Haal bij de macro een doos eieren voor in de horeca.Gepeld en gekookt.Zet je in de koelkast en als je honger hebt eet je er 1 of 2 en klaar is kees.Eet je nog even een sultana en je bent klaar:rolleyes:

Oud Topic: Er is al een tijdje geen reactie meer geweest.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is.
Back
Naar boven