Fitness Seller

KapiteinKoolvis log

Bezoekers in dit topic

KapiteinKoolvis

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
22 mei 2015
Berichten
910
Waardering
608
Lengte
1m74
Massa
83kg
Vetpercentage
> 50%
Hoi ijzeroptillers,

Welkom in mijn log. Ik ben KapiteinKoolvis, net 24 jaar en ik train nu 3 jaar. In de toekomst wil ik wellicht meedoen aan een PL wedstrijd. Eerst sterker worden. Ik ben 1m75 bij 86kg. Momenteel breng ik heel langzaam mijn gewicht omlaag zodat ik uiteindelijk bij -83kg uit kom.

Uitgaande van 1RM calculators zouden mijn theoretische 1RMs de volgende gewichten zijn:
1x122.5 Bankdrukken
1x225 Deadlift
1x180 Squat

De deadlift is overigens wel met straps. Ik heb kleine handen maar ben goed op weg om betere grip te krijgen. Op dit moment volg ik geen PL gebaseerd schema. Ik heb een tijdje madcow gedaan maar dat vond ik saai. Nu doe ik phat van layne norton en ik ga sneller vooruit dan op madcow. Wanneer ik een kamer gevonden heb in Nijmegen ben ik van plan om bij Atlas te gaan trainen.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Lower Body power training

Squat:
1x150
4x160
3x160
3x160

Deadlift:
1x200
1x225 PR
1x235 F
https://www.youtube.com/watch?v=wWZczvGedus

lying leg curl
6x50
5x50
5x50

Deadlift ging me goed af. Als ik voor het squatten zou deadliften kan ik hopelijk zo'n 230-250 tillen. Ik heb de 235 halverwege laten vallen omdat ik merkte dat mn core het niet meer hield door de zware squats en deadlift daarvoor. Met kromme rug toch uitlocken zag ik niet zo zitten
 
sterke stats al en goede gebruikersnaam :roflol:

je deadlift is een beetje koklayev achtig :)

succes
 
in

ziet eruit als een chille gym trouwens
 
Back
Naar boven