AndroidHealthClinic

karakter telt niet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oldy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
263
Waardering
0
k*t en pasta werk uit nu.nl
(http://www.nu.nl/news.jsp?n=103308&c=60)

ATHENE - De kleindochter van de Griekse scheepsmagnaat Aristotle Onassis schiet woensdag in één klap de ranglijst van rijkste mensen ter wereld in. Athina Onassis krijgt dan, op haar achttiende verjaardag, de beschikking over de erfenis van haar grootvader.

Wie dat verjaardagscadeau nog wil overtreffen, moet van goede huize komen, want de erfenis bestaat uit 2,45 miljard euro in onroerend goed, bedrijven, aandelen, kunst en een privé-vliegtuig. Volgens een Griekse krant gaat het om "mythische hoeveelheden".


Laten we nou eerlijk wezen, dit is toch veeeeeel belangrijker dan karakter of uiterlijk. Ik zeg altijd maar zo: voor elke 10 miljoen euro, gaat er 5 jaar van haar leeftijd af (of 10 kg, of .....)
2,45 miljard betekent gewoon de ideale vrouw! Kan je lekker alle supps kopen die je wilt en de hele dag in de sportschool hangen (je eigen??)
 
doe mij er ook maar zo 1 :D
 
omg ! waar kan ik zoiets bestellen :)
 
Zelfs ik wil wel met haar trouwen (niet op eigen goed), als we daarbij kunnen afspreken, dat we het zonder coïtus doen, en dat we elkaar vrij laten ;)
 
blijkt een ontzettende verwende aap te zijn. Ik zou haar ontzettend in gemeenschap van goederen trouwen en dan snel weer scheiden :D
 
verwende aap? owww dan gewoon lekkere SM coïtus en dan goed hard meppen :p da zal der leren !!
 
Originally posted by Ilya
blijkt een ontzettende verwende aap te zijn. Ik zou haar ontzettend in gemeenschap van goederen trouwen en dan snel weer scheiden :D
Het ultieme plan. De helft van 2,45 miljard is nog net genoeg hoop ik. Wel die aap op de huwelijksnacht nog ff goed verwennen (ze ziet er ook nog lekker uit!).
 
Originally posted by Ilya
blijkt een ontzettende verwende aap te zijn. Ik zou haar ontzettend in gemeenschap van goederen trouwen en dan snel weer scheiden :D

Ze kreeg maar 200 dollar zakgeld in de week.
En dan word je jarig en heb je alles.
Toch wel klote dat je daar tot op je 18e hebt moeten wachten of niet
:D
 
Originally posted by RichardV


Ze kreeg maar 200 dollar zakgeld in de week.
En dan word je jarig en heb je alles.
Toch wel klote dat je daar tot op je 18e hebt moeten wachten of niet
:D

Met dat vooruitzicht kan je nog eens wat op krediet kopen :D
 
moet je nagaan als ze van bodybuilders houd :O
dan kan ze alle supplementen voor je kopen en je private gym en een f*cking bubbelbad en hopen dat ze dan de hele dag voor je in de keuken gaat staan :D
ffe wakker worden :(
 
bodybuilding in een private gym ??

fock dat.

iedere dag met mijn private jet naar gold's gym.

I'll buy ****ing EAS !!
 
Back
Naar boven