MuscleMeat

Karma afschaffen?

karma afschaffen

  • goed idee: karma moet weg

    Stemmen: 2 18,2%
  • slecht idee: vind karma een geweldige vinding

    Stemmen: 4 36,4%
  • karma kan me niets schelen

    Stemmen: 5 45,5%

  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by zoutzak


diegenen die hier alles in het doel stellen van zoveel mogelijk karma krijgen

Ik snap deze zin niet helemaal. Ik heb ook een hoge karma, maar ik doe echt niet alles zo om een hoge karma te krijgen. Als ik een post plaats met gappige plaatjes doe ik dat niet met in mijn achterhoofd: ik wil karma. Maar gewoon omdat de plaatjes grappig zijn. Ik kan me ook niet voor stellen dat andere last hebben van een hoge karma van iemand anders...?
 
ja tuurlijk. dat zou dan al de 2de keer zijn dat je zoiets doet of zo.
moesten die karma's nog van mij komen, pft, misschien, maar je hebt niets in je handen.

nou ja, ik blijf erbij, rotte appel(s) buiten, zonder boe of ba.
 
Originally posted by admin
Wat ik nog wil toevoegen: als iemand dan wordt geband met overeenstemming van 18 moderators, is het moeilijk om te ontkennen dat er echt iets mis wat met die persoon...


100% mee eens T, maar wat is nou de tussenstand? :p
 
Missch is zoutzak jalours dat ie zelf zo weinig karma heeft en andere meer hebben
 
Originally posted by Rob G
Als, zoals Espi al zegt, de lijn tussen chat & conversatie en de rest van het board maar duidelijk is. Je hoeft dit gedeelte niet te lezen, maar als je eerlijk bent moet je toegeven dat je het toch wel leuk vind om te lezen. Er zijn ook genoeg jongens die alleen het steriode board lezen en daar rondhanen die je nooit ergens anders ziet. Zij hebben geen klachten over het gare hanen hok.

Lees gewoon hetgene waar je interesses liggen en als je, je ergerd aan dit gedeelte van het board, blijf r dan gewoon weg. Maybe word r tegewoordig in verhouding meer BS gepost, maar zoals admin al zei; r word ook meer nuttige info gepost, de verhouding is gewoon anders gaan liggen. [/B]

Met off-topic onderwerpen heb ik geen moeite , vind het echt wel leuk om te lezen, ben de eerste om dat toe te geven!
Maar als dat soort onderwerpen de boventoon gaat krijgen, denk ik: waarom ben ik ook al weer lid geworden van DBB? Toch niet in de eerste plaats om lol te trappen.. ook al is dat leuk om te doen.

En ik heb toch de indruk dat de problemen oa zijn ontstaan na de introductie van karma.. of is dat een toevallige samenloop van omstandigheden.

Echt, persoonlijk kon het me bijna niets schelen die karma en gaf bijna nooit karma aan anderen, maar toen ik merkte hoe belangrijk het voor sommigen is, ben ik het vaker gaan geven... vind het nog steeds lastig. Soms plaatsen mensen heel interessante bijdragen en dan ben ik zo bezig met het herkauwen van de info, dat het geven van karma niet iets is waar ik gelijk aan denk.. soms bij herlezen weer wel, zoals ik onlangs deed bij BOS en Burn.
 
Originally posted by Esperantisto


Met off-topic onderwerpen heb ik geen moeite , vind het echt wel leuk om te lezen, ben de eerste om dat toe te geven!
Maar als dat soort onderwerpen de boventoon gaat krijgen, denk ik: waarom ben ik ook al weer lid geworden van DBB? Toch niet in de eerste plaats om lol te trappen.. ook al is dat leuk om te doen.

Ik snap wat je bedoel, maar de beschikbaarheid van informatie is toch gelijk gebleven. Je kunt nog steeds met iedereen serieus discussieren over BB verwante zaken. Alleen is het onzin gedeelte aanzienlijk gegroeid. Dat komt denk ik omdat members als bv. Dandy en ik aardig wat tijd spenderen op dit forum (hey, wat moet je anders tijdens je stage ;)) en daarom (klinkt een beetje raar) niet 'genoeg' heben aan het serieuze gedeelte alleen. Daarom word r veel gepost bij het chat&conversatie gedeelte maar dat wil niet zeggen dat de rest daar minder belangrijk van word. Het is alleen zaak dit allemaal gescheiden te houden, zodat mensen die r voor gekozen hebben alleen het serieuze gedeelte te lezen ook niet met die onzin lastig gevallen worden. Naar mijn mening gaat dit goed, bij de meeste members teminste.

Dat veel mensen nu plots komen met 'dat karma zo ontzettend belangrijk is voor bepaalde mensen' vind ik een beetje onzin. Dat ik veel karma heb wil niet zeggen dat ik mijn post zo opstel om negatieve karma ten alle tijden te vermijden. Wat mij opvalt is dat sinds een aantal mensen veel karma hebben het geklooi met karma begonnen is. Lijkt wel alsof sommige mensen het niet zo goed kunnen hebben dat ze minder karma hebben als een ander. Maybe is het wel een idee om die karma blokjes onder je naam weg te laten, zodat de karma alleen voor jou zelf is. Niemand weet je niveau van je karma, en jij zelf weet wanneer een post wel/niet gewardeerd word. Karma is nog steeds in gebruik, alleen kun je niet zien hoeveel karma anderen hebben.
 
Als het probleem voor jouw echt karma is, dan stel ik voor dat mensen die zich eraan storen de functie gewoon uitzetten in hun controle panel.

Je bent vrij om daar zelf over te beslissen.
 
Originally posted by Bodyman


Dit dan zodat iedereen kan stemmen
Bodyman, we gaan dit inderdaad toepassen en zowel de leden als moderators mee laten beslissen.

De leden krijgen hiervoor 2 dagen in een poll, de 2 worden opgeteld en de som is de uitslag die het oordeel velt.
 
Dus 50% mods 50% members
 
In godsnaam, weet je waar ik me aan erger? Aan heel het gezeik hier over "rotte appelen" en over geiiriteer en ergenissen..
Hier zijn geen rotte appels, ik vind het een schandelijke manier om zo over mensen te spreken. Als je iemand wil bannen, akkoord, dan DOE je dat, dan moet je niet een half jaar liggen sukkelen, twijfelen, en liggen ergeren, dan DOE je dat gewoon..
Hmmm makkelijk spreken hoor die Bracke, ja idd, ik heb makkelijk spreken, maar sommige dingen lijken ook heel gemakkelijk omdat je er niet middenin zit. Ik sta momenteel buiten heel het zaakje. Ik erger me aan niemand, neen, af en toe duikt er wel een ergernisje op, maar dat gaat zo weer liggen.

Wat dat ergeren betreft... Blijf gewoon uit de chat&conv sectie, is toch simpel niet? Want als je wil leren kom je niet om te babbelen, dan moet je je naar de trainingssectie begeven...


:mad: een kwade maar toch nog goed gezinde bracke :)
 
Originally posted by Bracke
In godsnaam, weet je waar ik me aan erger? Aan heel het gezeik hier over "rotte appelen" en over geiiriteer en ergenissen..
Hier zijn geen rotte appels, ik vind het een schandelijke manier om zo over mensen te spreken. Als je iemand wil bannen, akkoord, dan DOE je dat, dan moet je niet een half jaar liggen sukkelen, twijfelen, en liggen ergeren, dan DOE je dat gewoon..
Hmmm makkelijk spreken hoor die Bracke, ja idd, ik heb makkelijk spreken, maar sommige dingen lijken ook heel gemakkelijk omdat je er niet middenin zit. Ik sta momenteel buiten heel het zaakje. Ik erger me aan niemand, neen, af en toe duikt er wel een ergernisje op, maar dat gaat zo weer liggen.

Wat dat ergeren betreft... Blijf gewoon uit de chat&conv sectie, is toch simpel niet? Want als je wil leren kom je niet om te babbelen, dan moet je je naar de trainingssectie begeven...


:mad: een kwade maar toch nog goed gezinde bracke :)
Als het de sfeer verpest voor anderen dan mag ik die figuurlijke vergelijking gerust maken, kijk dit bedoel ik nou met altijd de admin en de moderators en dus het board de schuld geven.

Dit spelletje heeft nu wel lang genoeg geduurd. :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven