MuscleMeat

*karma* enquete gebruik en perceptie supplementen krachtsporters *karma*

Bezoekers in dit topic

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
5.505
Waardering
591
Enquete is afgelopen!

Resultaten en discussie is te zien op pg. 5.

Beste mensen,

Ik ben een master student voeding & gezondheid aan de Wageningen Universiteit en voor mijn master thesis project presenteer ik aan u mijn enquete. Het doel van mijn project is om inzicht te krijgen in het supplementgebruik onder krachtsporters en welk beeld/percepties ze hebben over de effectiviteit en gezondheidseffecten. Mijn focus ligt op sporters die als doel hebben het vergaren van kracht en massa en ik behandel alleen supplementen die hier aan bijdragen.

Deze enquete is bedoeld voor mensen die regelmatig krachttraining beoefenen. Of het nou fitness, bodybuilding, powerlifting, gewichtheffen, strongman of ondersteuning voor een sport is... beginner/intermediar/gevorderd... iedereen is welkom om mijn vragenlijst in te vullen. Juist de diversiteit zie ik graag terug in mijn respondenten. De vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten om in te vullen en is volledig anoniem. Let wel op, de enquete is in het engels. Moeilijke begrippen wil ik graag uitleggen in dit topic, dus vraag er gerust naar!


Iedereen die de vragenlijst invult zal karma krijgen!
Als ik de resultaten binnen heb zal ik deze analyseren en na afloop zal ik mijn bevindingen hier op het forum posten, om weer terug te kunnen geven, waarbij ik hoop dat mensen op dit forum er iets aan zullen hebben :)

Vragen/opmerkingen/whatever... post ze hier!
 
Laatst bewerkt:
Thanks a lot for your participation!

Vond alles in het engels wel wat lastig persoonlijk. Waarom heb je dat zo gedaan?
 
  • Like
Waarderingen: X.
Thank you for your time!
Your input is greatly appreciated by both me and science.
 
  • Like
Waarderingen: X.
done. succes nog.
 
  • Like
Waarderingen: X.
Thanks a lot for your participation!

Vond alles in het engels wel wat lastig persoonlijk. Waarom heb je dat zo gedaan?

Vergeten in de OP te zetten :o

Het engels is dat omdat ik ook hoop krachtsporters in andere landen te bereiken, ik heb de enquete ook ingediend op het bb.com forum.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 11:38 ----------

Btw mensen: alles wel duidelijk? :)
Vragen kun je met gerust hart stellen.
 
Ook even ingevuld, het duurde niet lang.
 
  • Like
Waarderingen: X.
done
 
  • Like
Waarderingen: X.
Done

Maar geen vragen over AAS & supplements?
 
  • Like
Waarderingen: X.
Done

Renal distress vond ik een lastig woord maar dat is dus nier (over)belasting.
 
  • Like
Waarderingen: X.
done. snapte de vragen wel niet, ken geen engels. heb gegokt.
 
  • Like
Waarderingen: X.
Thanks a lot for your participation!
 
  • Like
Waarderingen: X.
Done!
een keer een enquete waarbij je een beetje moet nadenken.
 
  • Like
Waarderingen: X.
Done :)
 
  • Like
Waarderingen: X.
No offence, maar als het voor zo een belangrijk iets is als je master thesis project vind ik het een beetje raar dat je een openbare enquete publiceert waar alle trolls van dbb hun gang kunnen gaan :o
 
Your participation in this study is appreciated, also on behalf of ThesisTools!
 
  • Like
Waarderingen: X.
Done, makkelijk te begrijpen ookal is de enquete in het Engels. Sommigen die de Engelse taal niet beheersen zullen er problemen mee hebben.
 
  • Like
Waarderingen: X.
Done, mooie enquête succes verder man!
 
  • Like
Waarderingen: X.
Back
Naar boven