XXL Nutrition

karma foutje? [OPGELOST] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
8.593
Waardering
13
karma foutje?

ik merkte net dat ik tot nu toe nog niemand 2x karma heb kunnen geven...

ben ik ff nagegaan welke personen ik geen karma meer kan geven (you must spread arouns more reputation before you give it back to ....) en ik ben maar gestopt bij 16... :(

is dit een bug of een slechte instelling?

???
 
TIIIIIIJJJJJJJJLLLLLLLL!!!

:twitch:

kan je d'r niks aan doen?

:)
 
Ik dacht al, wat heb ik toch weinig karma! ;)

Maaruh, kan wel eens kloppen ja, want ik kan ook niet meer echt aan veel mensen karma uit delen want ik krijg hetzefde bericht!
 
krijg af en toe wel de kans om karma uit te delen maar vaak ook niet..erg vaak
 
Is helemaal geen bug hoor jongens, zal de regels eens posten wanneer ik tijd heb :)
 
admin zei:
Is helemaal geen bug hoor jongens, zal de regels eens posten wanneer ik tijd heb :)

:eek:

vrees dat die nieuwe karmaregels niet zo ideaal gaan zijn voor een board met een beperkt aantal "actieve" gebruikers.

:(
 
Had ff te snel gelezen, maarre nu heb ik je dus Karma gegeven.

IK WIL HET TERUG!!!

Backspace.......backspace.........
 
bart82 zei:
:eek:

vrees dat die nieuwe karmaregels niet zo ideaal gaan zijn voor een board met een beperkt aantal "actieve" gebruikers.

:(
Beperkt? Hm... Denk dat je de stats toch mis hebt hoor. Maar vroeger werd er teveel misbruik gemaakt. Op de duur was het puur vriendjespolitiek ;)
 
admin zei:
Beperkt? Hm... Denk dat je de stats toch mis hebt hoor. Maar vroeger werd er teveel misbruik gemaakt. Op de duur was het puur vriendjespolitiek ;)

ok, daar heb je gelijk in maar...

ik denk dat ik ondertussen zo'n 20 members geen karma meer kan geven, vooraleer dat ik dus een goede post van één van die members kan belonen met een pos karma moet ik dus minstens een stuk of 15(??? hoeveel zijn het er eigenlijk?) andere members pos karma geven.

ff een vb;
ik heb dandy voor een goede post karma gegeven, nu een paar dagen later geeft hij nog een prima tip over voeding. Nu moet ik dus eerst 20(of meer ???) verschillende members karma geven, vooraleer ik dandy de karma kan geven die hij verdiend voor z'n post!
Als je het mij vraagt is dat verdraaid veel karma! Dus tegen de tijd dat ik dandy z'n karma kan geven is z'n post al 3 paginas afgezakt...

dus zijn er mijns inziens te weinig members die ook echt frequent posten om dit nieuwe karma systeem te laten werken...

het gevolg hiervan is dat members karma gaan geven aan posts die ze totaal geen karma wilden geven, gewoon om een goede post te kunnen belonen.

imho
 
Hm, zal eens kijken hoe het nu zit en wat er veranderd kan worden.
 
Heb ook al hetzelfde probleem, kan amper uitdelen. Ik ga maar zoeken naar waardevolle postings dan.
 
Staat terug op 10 x aan iemand reputatie/karma geven ipv 20x...
 
het gaat idd meer om de waardevolle posts war ik karma voor geef en als je dat dan niet kan laten blijken is in mn ogen t karmaprincipe weg. dan krijgen dus minder nutttige posts ook karma omdat je zonodig iemand anders karma wilt geven..kan ik me indenken dan
 
Ja maar begrijp je ook dat als het aantal te laag wordt dat er dan veel + karma's naar zogenaamde "buddy's" gaan waardoor sommigen associaal veel karma krijgen puur door vriendjespolitiek.

Karma is bedoeld als sociaal systeem waarbij iedereen karma aan elkaar geeft en niet zomaar enkele buddys die elkaar zoveel mogelijk omhoog proberen werken.

Maar ik houd het op die 10 verschillende stemmen vooraleer je terug op de zelfde persoon stemt. Dat is vrij sociaal en niet TE dacht ik zo. :)
 
Bedankt T. Lijkt me een goede trade off.
 
bedankt T

:thumbs:
 
idd, T..is t dan ok als ik je voor die regel karma geef?:)
 
Back
Naar boven