MuscleMeat

karma inflatie, ook uw E-penis loopt gevaar!

Bezoekers in dit topic

Ik heb het aantal karma punten dat je kan geven beperkt omdat er tot max 2,147,483,647 in de database kan. Of we dit terug verhogen moet ik even kijken, maar oorspronkelijk was het de bedoeling om dit maar tijdelijk te verhogen zodat iedereen zijn karma terug kon inhalen (vooral @sanca), klein beetje uit de hand gelopen..

De nieuwe instellingen.

1 karma punt dat je kan geven per:

- 30 dagen geregistreerd
- 100 berichten
- 10 trofeepunten
- 10.000 karma
 
Ik heb het aantal karma punten dat je kan geven beperkt omdat er tot max 2,147,483,647 in de database kan. Of we dit terug verhogen moet ik even kijken, maar oorspronkelijk was het de bedoeling om dit maar tijdelijk te verhogen zodat iedereen zijn karma terug kon inhalen (vooral @sanca), klein beetje uit de hand gelopen..

De nieuwe instellingen.

1 karma punt dat je kan geven per:

- 30 dagen geregistreerd
- 100 berichten
- 10 trofeepunten
- 10.000 karma

Nice.


Misschien wel een goed idee om de huidige karmascore flink te verlagen?

Nu kunnen mensen wel minder karma krijgen maar houden de hoge scores, daardoor kan je nooit meer iemand inhalen.

Ik kan nu 4137 karma geven, waarvan bijna 4000 van de karma die ik heb, dus de dagen geregistreed, berichten en troffee punten hebben eigenlijk geen waarde.

Ik stel voor de huidige score door ergens tussen de 100 en 1000 te delen?
 
Ik heb het aantal karma punten dat je kan geven beperkt omdat er tot max 2,147,483,647 in de database kan. Of we dit terug verhogen moet ik even kijken, maar oorspronkelijk was het de bedoeling om dit maar tijdelijk te verhogen zodat iedereen zijn karma terug kon inhalen (vooral @sanca), klein beetje uit de hand gelopen..

De nieuwe instellingen.

1 karma punt dat je kan geven per:

- 30 dagen geregistreerd
- 100 berichten
- 10 trofeepunten
- 10.000 karma
Inb4 iedereen begint het forum vol te spammen om berichten count te uppen. ;)
 
Nice.


Misschien wel een goed idee om de huidige karmascore flink te verlagen?

Nu kunnen mensen wel minder karma krijgen maar houden de hoge scores, daardoor kan je nooit meer iemand inhalen.

Ik kan nu 4137 karma geven, waarvan bijna 4000 van de karma die ik heb, dus de dagen geregistreed, berichten en troffee punten hebben eigenlijk geen waarde.

Ik stel voor de huidige score door ergens tussen de 100 en 1000 te delen?
What about no
 
  • Like
Waarderingen: mat
Schaf die karma toch af. Mijne mag op 0 en daarop blijven. Gaat sowieso nergens over. Hou de mogelijkheid van korte berichten sturen.
 
Snap de huidige karmahype niet zo.
Vroeger kon je 1 karmapunt per keer geven zoals nu de vind-ik-leuks, wat overigens in mijn beleving een betrouwbaarder graadmeter voor e-fame is.
Op dit forum dan.

Edit:

Schaf die karma toch af. Mijne mag op 0 en daarop blijven. Gaat sowieso nergens over. Hou de mogelijkheid van korte berichten sturen.

Precies dit.
 
never forget groene balkjes, rip i miss u erryday :(
 
Big T zou zich volgens mij in zijn graf omdraaien bij het zien van alle toeters en bellen op dbb. Lijkt bij vlagen wel een ballenbak in de kinderdisco.
 
Laat Yasmine met rust.

11-leave-britney-alone.w330.h330.jpg
 
Big T zou zich volgens mij in zijn graf omdraaien bij het zien van alle toeters en bellen op dbb. Lijkt bij vlagen wel een ballenbak in de kinderdisco.
Dat is wel een beetje harsh :(
 
Ik heb het aantal karma punten dat je kan geven beperkt omdat er tot max 2,147,483,647 in de database kan. Of we dit terug verhogen moet ik even kijken, maar oorspronkelijk was het de bedoeling om dit maar tijdelijk te verhogen zodat iedereen zijn karma terug kon inhalen (vooral @sanca), klein beetje uit de hand gelopen..

De nieuwe instellingen.

1 karma punt dat je kan geven per:

- 30 dagen geregistreerd
- 100 berichten
- 10 trofeepunten
- 10.000 karma

Dus niet alleen op het werk maar hier ook. :)
 
Big T zou zich volgens mij in zijn graf omdraaien bij het zien van alle toeters en bellen op dbb. Lijkt bij vlagen wel een ballenbak in de kinderdisco.

Je kan dit blijven herhalen maar 90% van alle toevoegingen stonden op zijn planning.. Ik weet dit omdat er een admin forum is voor de software waar hij regelmatig op poste.

Ik denk dat karma het enige is wat hij niet zou hebben geïnstalleerd, maar hij wilde wel het sturen van kleine berichten naar elkaar toevoegen en daar is het ook voor bedoeld. De karma punten is een leuke extra voor wie het leuk vind.
 
Snap de huidige karmahype niet zo.
Vroeger kon je 1 karmapunt per keer geven zoals nu de vind-ik-leuks, wat overigens in mijn beleving een betrouwbaarder graadmeter voor e-fame is.
Op dit forum dan.

1 punt geven is pas later toegevoegd dacht ik. Het huidige systeem is hoe het oorspronkelijk werkte op de vBulletin software. Maar het gaat dus niet om de karma punten maar de korte berichtjes.
 
Nice.


Misschien wel een goed idee om de huidige karmascore flink te verlagen?

Nu kunnen mensen wel minder karma krijgen maar houden de hoge scores, daardoor kan je nooit meer iemand inhalen.

Ik kan nu 4137 karma geven, waarvan bijna 4000 van de karma die ik heb, dus de dagen geregistreed, berichten en troffee punten hebben eigenlijk geen waarde.

Ik stel voor de huidige score door ergens tussen de 100 en 1000 te delen?

De andere waardes zijn vooral voor nieuwe leden bedoeld zodat ze sneller wat karma kunnen geven. En leden met hoger puntenaantal kunnen nieuwere leden zo ook sneller meer karma geven.
 
Back
Naar boven