Fitness Seller

karma inflatie, ook uw E-penis loopt gevaar!

Bezoekers in dit topic

1 punt geven is pas later toegevoegd dacht ik. Het huidige systeem is hoe het oorspronkelijk werkte op de vBulletin software. Maar het gaat dus niet om de karma punten maar de korte berichtjes.

Wij karma sletten gaan toch wel voor de karma ipv het berichtje.
 
Je kan dit blijven herhalen maar 90% van alle toevoegingen stonden op zijn planning.. Ik weet dit omdat er een admin forum is voor de software waar hij regelmatig op poste.

Ik denk dat karma het enige is wat hij niet zou hebben geïnstalleerd, maar hij wilde wel het sturen van kleine berichten naar elkaar toevoegen en daar is het ook voor bedoeld. De karma punten is een leuke extra voor wie het leuk vind.
Prima je noemt het voornaamste zelf. Ik blijf het herhalen omdat het tijdelijk zou zijn, meer als geintje. Je kan prima mogelijkheid tot berichten behouden- aanpassing van niks.

Ik heb het over karma.
Al die badges van relnicht etc.
Al die smileys etc.

Is mijn mening.
 
Dat zou niet al te moeilijk moeten zijn. Voeg dan de optie toe om berichten te sturen zoals nu met karma gedaan wordt- en verschillende gebruikersgroepen kunnen daarin tegemoet worden gekomen.
 
Prima je noemt het voornaamste zelf. Ik blijf het herhalen omdat het tijdelijk zou zijn, meer als geintje. Je kan prima mogelijkheid tot berichten behouden- aanpassing van niks.

Ik heb het over karma.
Al die badges van relnicht etc.
Al die smileys etc.

Is mijn mening.

- karma kan je meldingen uitschakelen en niet meer naar kijken.
- badges zijn recent en voorheen had je deze mening ook al.
- extra smileys hoef je niet te gebruiken en er is geen verschil met een gif's die veelvuldig en herhaaldelijk gebruikt worden.
 
Dat zou niet al te moeilijk moeten zijn. Voeg dan de optie toe om berichten te sturen zoals nu met karma gedaan wordt- en verschillende gebruikersgroepen kunnen daarin tegemoet worden gekomen.

Normaal had ik dit zelf al toegevoegd maar zit niet zo eenvoudig in elkaar, integratie met de software is niet optimaal. De ontwikkelaar geeft ook geen ondersteuning meer dus moet ik laten herschrijven om de opties correct toe te voegen.
 
Dat zou niet al te moeilijk moeten zijn. Voeg dan de optie toe om berichten te sturen zoals nu met karma gedaan wordt- en verschillende gebruikersgroepen kunnen daarin tegemoet worden gekomen.

Of gooi de hele karmabedoening gewoon weg en koppel de korte berichtjesfunctie aan de vind-ik-leuk knop.
Problem solved..
 
Of gooi de hele karmabedoening gewoon weg en koppel de korte berichtjesfunctie aan de vind-ik-leuk knop.
Problem solved..

Als het net zo makkelijk was als dat jij het doet klinken :)
Wat een gezeik trouwens over het karmasysteem, wat dat betreft verandert er nooit wat hier. bodybuilding.nl leer leven met het feit dat je toch nooit 100% tevreden kunt stellen en dat er ook een groot percentage is dat überhaupt gewoon ergens tegenaan wil schoppen.

Verder denk ik dat heel veel functies die worden toegevoegd, juist worden gedaan om het forum interactiever te maken en wellicht ook om meer actieve leden te trekken en te behouden. DBB is zoveel meer dan alleen een plek voor sporters en stilstaan is achteruitgang en dat geldt niet alleen voor onze sport natuurlijk. Sommige dingen vind je leuk, sommige niet. Laten we vooral doorgaan met het zeiken hierover, want laten we eerlijk zijn, ook dat is een groot deel van DBB :emo:
 
Als het net zo makkelijk was als dat jij het doet klinken :)
Wat een gezeik trouwens over het karmasysteem, wat dat betreft verandert er nooit wat hier. bodybuilding.nl leer leven met het feit dat je toch nooit 100% tevreden kunt stellen en dat er ook een groot percentage is dat überhaupt gewoon ergens tegenaan wil schoppen.

Verder denk ik dat heel veel functies die worden toegevoegd, juist worden gedaan om het forum interactiever te maken en wellicht ook om meer actieve leden te trekken en te behouden. DBB is zoveel meer dan alleen een plek voor sporters en stilstaan is achteruitgang en dat geldt niet alleen voor onze sport natuurlijk. Sommige dingen vind je leuk, sommige niet. Laten we vooral doorgaan met het zeiken hierover, want laten we eerlijk zijn, ook dat is een groot deel van DBB :emo:

Deze post vind ik niet leuk meh.
 
Ik begrijp dat gezeur ook niet zo :roflol:

Dat jullie tijd / zin hebben om je druk te maken over zulke dingen. Ik vind de korte berichtjes een geweldige aanvulling, dat daar toevallig een raar puntensysteem aan verbonden zit kan ik niet wakker van liggen.
 
Punjab is bang dat zijn e-penis van bijna 100 miljoen karma eraf valt :o

Van mij mag het helemaal weg hoor, mijn real life dick geeft me meer plezier :eyebrow:
 
ITT: oude mensen die klagen.
 
Ik vind de korte berichtjes een geweldige aanvulling, dat daar toevallig een raar puntensysteem aan verbonden zit kan ik niet wakker van liggen.
De grap is juist dat dit helemaal niet zo hoeft te zijn. Beetje puzzelen en innoveren.

Dat mijn opmerking afgedaan wordt als gezeik of wellicht ergens tegenaan schoppen is lachwekkend.
 
De grap is juist dat dit helemaal niet zo hoeft te zijn. Beetje puzzelen en innoveren.

Dat mijn opmerking afgedaan wordt als gezeik of wellicht ergens tegenaan schoppen is lachwekkend.

Natuurlijk hoeft het niet zo te zijn. Niets van dit hele forum hoeft er te zijn. Maar waarom zou je tot in den treuren dingen aanpassen, aanvullen enzovoort teneinde te proberen 100% van je forumleden tevreden te stellen? Terwijl iedereen wel weet dat dat zo goed als onmogelijk is.

Wat heb je er nu uiteindelijk meer of minder om? Waarom zou een wijziging van dit systeem het leven van alle leden verbeteren? Uiteindelijk maakt het toch helemaal geen moer uit :roflol:

Dat is wat ik probeer te zeggen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Je snapt geen moer van mijn punt. Je gaat bovendien voorbij aan het feit dat karma weg was, net als een aantal andere zaken die erbij zijn gekomen. Dus idd "waarom zou je telkens tot in den treuren dingen aanpassen", zoals je zelf schrijft. Ik word er een beetje moe van want dit soort gesprekjes zijn er al 10 jaar en was dan ook blij dat karma verdween. Out.
 
Je snapt geen moer van mijn punt. Je gaat bovendien voorbij aan het feit dat karma weg was, net als een aantal andere zaken die erbij zijn gekomen. Dus idd "waarom zou je telkens tot in den treuren dingen aanpassen", zoals je zelf schrijft. Ik word er een beetje moe van want dit soort gesprekjes zijn er al 10 jaar en was dan ook blij dat katma verdween. Out.

Misschien moet je jouw moer wat verder uitleggen met een bout? :dunno:

Wat bedoel je met puzzelen en innoveren?
 
Back
Naar boven