AndroidHealthClinic

Karma-inflatie

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Ik kan me nog een thread herinneren waarin EricR melding maakt van zijn 4000ste karmapunt. Toen was dat nog ongelovelijk veel, wel grappig om weer terug te zien.

Toen een tijdje geleden het karma systeem werd hervormd dacht ik nog dat we met balken die groeien tot 50.000 punten voorlopig wel goed zaten, maar ik denk dat sommigen die 50.000 binnen een maand of 3-4 wel bereikt hebben. Hoe meer de karma power van de grote jongens groeit hoe harder het gaat.

Hoe veel karma zou de top-3 in december 2006 hebben? 100.000, 150.000?
 
oke....geef me dan nu maar karma:D
 
Ik word serieus een beetje emotioneel.

;)
 
ik hoop honderd 1000 .

ik merk het zelf ook , ik krijg zoveel karma dat 500 punten per dag geen hoog aantal is .

vroeger was ik blij met mijn 1000ste karmapunt maar nu zegt het me nog weinig . ik wil alleen 1dagje op nr 1 gestaan hebben
 
Komt ervan met die hoererij. :thumbup:
 
500 karma punten per dag?

Hoertjes :)
 
Nog een paar posts en ik heb weer 1 karmic power meer.
 
Hehe en als je hier nou op reageert zit je er al 1 dichterbij ;)
 
ik heb nog 40 puntjes ,odig om een extra karmapower te hebben :)
 
koetje zei:
ik heb nog 40 puntjes ,odig om een extra karmapower te hebben :)

Mijn karma kanon zit even zonder munitie, morgen ben je de eerste bro.
 
Er wordt in ieder geval vrij serieus gehoereerd, ik stond een tweetal maanden geleden nog 4de in de karmaranking en nu sta ik 9de. Ik mag toch niet echt klagen over mijn dagelijkse karma toename, maar er zijn overduidelijk karma rotatie groepjes aan het werk.

Lolligste van karma vind ik de commentaren, verder boeit het eigenlijk weinig.
 
ik zit nog 171 puntjes van de 6000 af.....................wie helpt me dichterbij ??

;)
karma terug natuurlijk !!
;)
 
Is dit een karmaschooithreat of een poging om een serieuze discussie te starten over de "waarde" van karma? In beide gevallen doe ik mee:)

Vroeger hoorde je gasten roepen dat karma geen waarde meer had door de klik voor karma threat en nu zou de waarde ervan ook wat verminderen. Ik ben het ermee eens want om heel veel te scoren moet je dikke vriendjes worden met de top 10. Nu heb ik daar wel een paar vriendjes zitten maar ik zal mij niet inhouden in een discussie met om het even wie of als ik iemand wil beschimpen ofzo. Voor mij maakt die karmabalk dan geen **** uit.
 
EricR zei:
Er wordt in ieder geval vrij serieus gehoereerd, ik stond een tweetal maanden geleden nog 4de in de karmaranking en nu sta ik 9de. Ik mag toch niet echt klagen over mijn dagelijkse karma toename, maar er zijn overduidelijk karma rotatie groepjes aan het werk.

Lolligste van karma vind ik de commentaren, verder boeit het eigenlijk weinig.

Tsja, wat zal ik ervan zeggen, rationeel gezien boeit die balk geen reet natuurlijk, maar het wordt na verloop van tijd toch een soort van sport om er zoveel mogelijk van binnen te slepen.
 
EricR zei:
Er wordt in ieder geval vrij serieus gehoereerd, ik stond een tweetal maanden geleden nog 4de in de karmaranking en nu sta ik 9de. Ik mag toch niet echt klagen over mijn dagelijkse karma toename, maar er zijn overduidelijk karma rotatie groepjes aan het werk.

Lolligste van karma vind ik de commentaren, verder boeit het eigenlijk weinig.


karmarotatiegroepjes ??? wtf is dat dan .

dat heeft toch geen effect
 
De kleine middenstanders worden altijd vergeten:twitch: .
Je zult nog om vergiffenis schreeuwen :shoot:


Ga toch nken ofzo....
 
Back
Naar boven