Fitness Seller

karma knop doet raar??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mr. B.I.G.

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2004
Berichten
2.147
Waardering
6
Heb ff een probleempje als ik iemand karma wil geven en daarvoor op de bestemde knop druk schiet opeens de pagina helemaal naar boven naar de eerste topic toe ....!!! Kan dus geen Karma geven hierdoor! Wat is dat? Zelf Mr J wist het niet dus....!!! ??? :D
 
T ook niet???
 
Ik heb dus ook hetzelfde als ik linker muisknop doe en dan openen in nieuw venster. En als ik er gewoon op klik doet hij het niet terwijl op BB.com doet hij het wel???
 
Hmm heb nog steeds het probleem!!!! Echt niemand???
 
Karma voor het sletje dat me helpt !!! HEHE
 
andere browser proberen? ( firefox, of netscape8):D
 
Idd, heb je het ook achter andere pc's?
 
Ok zal eens ff gaan kijken!!! Bedankt Yosti´s!!! ;) :p :D
 
Ik heb het op mijn nieuwe, kan zijn dat ik nog een driver mis!
 
Mijn karmaknop doet het vandaag weer sinds maanden opeens :banana:
 
:mad: Bij mij nog steeds niet!!!
 
is vaak java probleem

laatste versie installeren
 
Big_T zei:
is vaak java probleem

laatste versie installeren

Java Platform V.2 heb ik geinstalled in het probleem is er nog steeds!
 
:mad: Mijne deed het gister dus weer na maanden maar nu is 'ie weer kaduuk. Niks veranderd steeds. Maargoed, het zij zo...
 
:mad: Is gewoon klote die van mij doet het ook nog steeds niet!!!
 
Nou het het geinstalleerd maar nog steeds helemaal niks, noppes , nada!!!!!!!!!!!!!!!

WTF is dit????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
FireFox als geprobeerd?
 
Zijn je eigen instellingen ben 100% zeker omdat ik het zelf heb gehad. Moet je firewall of ad blockers of browser security veranderen. Ligt altijd ergens daar aan. Bij mij was het dus java.

Probeer altijd eerst je cache te verwijderen, alles sluiten en herstarten, dan terug inloggen en kijken wat het doet. Maar dit is geen probleem van het board want dan zou iedereen het hebben.

PS: probeer dit eens: Extra > Internet opties > Instellingen > Objecten weergeven > dan kijken naar bestanden waar niet "geïnstalleerd" bijstaat. Die moet je verwijderen. Dan terug alles sluiten en heropenen.
 
:mad: :( :mad: Nou heb alles gedaan en geprobeerd wat jij zei, maar nog steeds niks doet het!!!

IK GEEF HET OP!!!!!!!!
 
Back
Naar boven