Fitness Seller

Karma: verplichten van onderbouwing bij het geven? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Re: Re: Re: Karma: verplichten van onderbouwing bij het geven?

Originally posted by dandyman


maar dan kan je toch nog genoeg kennis hebben. naar ik begrepen heb is hij duursporter en dus heeft hij niet als doel om zo groot mogelijk te worden. en dan heb je ook nog je genetische aanleg. ik bedoel, je kan zoveel weten maar als je dat niet zo in de praktijk kan brengen omdat je a) genetisch bent benadeeld of b) andere doelstellingen hebt of c) geen zin hebt om die theoretische kennis toe te passen, betekent dit dan dat je er niets over weet?
het enige wat er mager aan is, is de respons van diegene die daar een negatief karma op geven als je t mij vraagt.
opmn oude sportschool was ook en vent die was voedingsdeskundige maar man, die gast was zo mager als een latje. een keer blazen enweg was ie. reden: hij wou zich niet houden aan al die regels, maar hij had zekers veel kennis.
dus vind dat geen geldige reden, absoluut niet!!


Ik ben het dus 100% met je eens, maar zo denken de meeste mensen nu eenmaal....
 
Originally posted by Olimantado


Je mag het altijd zeggen als ik wat fout doe, maar zonder tips is het voor mij moeilijk...

Wat jij fout doet???????? Nou, oa op andere board verkondigen dat je hier de boel een beetje zit te terorriseren enzo. BS post maakt om die redenen. Dat lijkt me een reden genoeg...en teveel!
 
Je hebt diverse malen de regelementen van DBB overtreden, alleen de valse foto's zijn al rede om je te bannen, toch waagt T nog een poging om je normaal te laten doen, zodat je kan blijven en jij komt met zulke antwoorden. Je kan niet eeuwig de hier geldende regelementen blijven overtreden.. de druppel die de emmer doet overlopen hangt in jouw geval echt nog maar net aan de kraan
 
Originally posted by Robin


Wat jij fout doet???????? Nou, oa op andere board verkondigen dat je hier de boel een beetje zit te terorriseren enzo. BS post maakt om die redenen. Dat lijkt me een reden genoeg...en teveel!


Op dat andere board is iemand anders die in mijn naam post!!(misschien wel Mister X!). De foto's waren dus niet vals! Maar ok, ik vraag vergiffenis en zal normaal proberen te doen :eek: ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado



Op dat andere board is iemand anders die in mijn naam post!!(misschien wel Mister X!). De foto's waren dus niet vals! Maar ok, ik vraag vergiffenis en zal normaal proberen te doen :eek: ...

Laten we het hopen.... Je memberschap hangt aan een zijde draadje zoals SR al verkondigd...
Succes met je poging :p
 
Originally posted by Robin


Laten we het hopen.... Je memberschap hangt aan een zijde draadje zoals SR al verkondigd...
Succes met je poging :p


Ach, ik ga het wat rustiger aan doen. Ik heb nieuw studiemateriaal gevonden en dat zal veel tijd opslorpen...
www.aaaa.demon.nl
 
Originally posted by Olimantado



Ach, ik ga het wat rustiger aan doen. Ik heb nieuw studiemateriaal gevonden en dat zal veel tijd opslorpen...
www.aaaa.demon.nl

haha geinige shit olimantado


geloof je er echt in dat de mensen afstammen van buitenaardse wezens???
 
Originally posted by nilsjei1234

geloof je er echt in dat de mensen afstammen van buitenaardse wezens???



Ja, echt....
 
Originally posted by Olimantado




Ja, echt....

naja ergens zit er wel wat in...

wij zouden gewoon een experimentje van aliens kunnen zijn :D
 
Originally posted by nilsjei1234


naja ergens zit er wel wat in...

wij zouden gewoon een experimentje van aliens kunnen zijn :D

er is nergens bewijs van dat we t niet zijn. t mes snijdt ook hier aan twee kanten.
 
Originally posted by dandyman


er is nergens bewijs van dat we t niet zijn. t mes snijdt ook hier aan twee kanten.

klopt

ach ja ooit komen we er wel achter...
 
Originally posted by nilsjei1234


klopt

ach ja ooit komen we er wel achter...

maar dan hoop ik wel dat ik die dag mee mag maken.
 
Sorry ik plaats mijn vraag even hier.

positief (groen): , in balans(grijs): , negatief (rood): , zeer negatief(rood):

Hoe kan je iemand een grijze kleur geven?
Hoe kan ik mijn karma functie uitschakelen, zodat ik geen karma's meer krijg?

groetjes Daffy
 
1. Grijs, net als rood en groen is een verwijzing voor de hele thread, niet voor jouw post specifiek want dat kan jij niet zien in je CP.
Grijs betekend een beoordeling die in balans is (niet negatief of niet positief)

2. Je kan Karma uitschakelen in je control panel onder opties.
 
Ik ga em dan nu ff proberen uit te schakelen want krijg nu negatieve karma voor threads die ik serieus opstart als die van over squaten en dergelijke
 
Originally posted by admin

2. Je kan Karma uitschakelen in je control panel onder opties.

Goeie zet en mooi compromis !:thumb:
 
Bedank oli voor je negatieve karma :)
 
Originally posted by soulreaver
Bedank oli voor je negatieve karma :)


Ik vind principieel namelijk dat wanneer je een negatief karma geeft je ook je naam moet durven vernoemen....
 
Originally posted by Olimantado



Ik vind principieel namelijk dat wanneer je een negatief karma geeft je ook je naam moet durven vernoemen....

Mag ik dan ook de onderbouwing weten?
 
Back
Naar boven