XXL Nutrition

Karma, Weg Of Niet? (1 bezoeker)

Moet Karma weg of Niet?

  • Ja, Ik heb zo'n laag Karma dat niemand me meer serieus neemt.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, Er word heel slecht omgegaan met Karma

    Stemmen: 7 41,2%
  • Nee, Karma maakt het forum een stuk interessanter.

    Stemmen: 7 41,2%
  • Nee, HEt is leuk om leden te pesten met NEgatieve Karma.

    Stemmen: 2 11,8%
  • Ja/Nee, Anders.... (Uitleg please)

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal stemmers
    17

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Ik hoor vaak en maak zelf mee dat er heel slecht met karma word omgegaan daarom de vraag moet karma weg.
 
zie post in je vraag over xenadrine.
Geef zelf nooit negatief karma (tenzij iem het echt ontzettend bont zou maken) en tot ik iemand zag klagen over negatief karma ook nooit positief. Nu alleen maar als ik iets echt goed vind, zoals bijv dat nieuwe artikel van Burn over diëten.

Espi, die wel eens zou willen weten hoe je kunt zien hoeveel karme een post gekregen heeft. Kan dat alleen maar voor je eigen post?
 
Originally posted by Esperantisto
zie post in je vraag over xenadrine.
Geef zelf nooit negatief karma (tenzij iem het echt ontzettend bont zou maken) en tot ik iemand zag klagen over negatief karma ook nooit positief.
:rolleyes: ???

Originally posted by Esperantisto
Nu alleen maar als ik iets echt goed vind, zoals bijv dat nieuwe artikel van Burn over diëten.

Espi, die wel eens zou willen weten hoe je kunt zien hoeveel karme een post gekregen heeft. Kan dat alleen maar voor je eigen post?

Ja alleen eigen post.


Maar mij lijkt het handiger als je karma geeft waar je naam bij komt te staan en reden. En dan automatische je naam niet zelf een nama invullen.
 
Anoniem krijgen is niet leuk. Als je iets krijgt is het handig om te weten van wie. Soms krijg je karma omdat ze je aardig vinden en niet eens omdat je een goede post hebt gepost.

Je krijgt toch karma's omdat je kennis hebt. Of omdat ze je post interessant vinden. Nu wordt de karma functie een beetje doelloos.

Functie weg of met afzender.
 
ik heb t al eerder aangegeven, maar als je t niet eens bent met een post dan moet je daar via een reply aangeven wat er mis mee is. Niet pubraal een negatief karma geven zonder daar enige onderbouwing aan toe te voegen, laat staan je naam.
en als ik dan zoals bijv. bij Elmar lees dat hij, naar ik meen na een advies aan iemand te hebben gegeven, een negatief karma krijgt dan kan ik dat karma niet meer serieus nemen.
ikzelf geef alleen maar pos.karma op goede tips of heel af en toe aan aangename boodschappen.

daarbij is t natuurlijk leuk om te zien dat iemand wat aan je post heeft gehad door een pluskarma. Daarentegen vind ik wel dat er een afzender bij moet staan zodat je kan zien wie je geholpen hebt. Dit met als voordeel dat je kan zien wie jou een negatief karma heeft gedoneerd zodat je, als je daar behoefte aan hebt, via een pm tekst en uitleg kan vragen.
 
Ja Alsik karma geef zet ik altijd mijn naam erbij, zodat als ik negatieve karma geef die gene kan terug valle op mij. MAar aangezien ik bijna nooit negatieve karma geef! :D
 
zeg mensen, ik weet het niet, maar het is NIET aan jullie om daar een poll over te maken hé. uiteindelijk beslist de admin nog altijd of karma blijft of weggaat. trouwens hij heeft heel goede redenen voor karma dus ik snap niet waarom jullie daar een poll over moeten maken, staat het je niet aan wel doe dan niet mee aan karma. punt uit.
 
Ik heb geen idee hoe je karma moet geven :dunno:. Maar heb eigenlijk nooit de moeite genomen om dit uit te zoeken. Ik vindt het toch wel makkelijk wat Dandyman heeft b.v. laatst de moeite genomen een schema'tje voor mij te posten, dat vindt ik dan wel weer positieve karma waard.

Naar mijn mening moet karma blijven maar onder 2 voorwaarden:

1. je moet zien wie de karma geeft
2. Het moet toegelicht worden
 
Originally posted by Mich
Ik heb geen idee hoe je karma moet geven :dunno:. Maar heb eigenlijk nooit de moeite genomen om dit uit te zoeken. Ik vindt het toch wel makkelijk wat Dandyman heeft b.v. laatst de moeite genomen een schema'tje voor mij te posten, dat vindt ik dan wel weer positieve karma waard.

Naar mijn mening moet karma blijven maar onder 2 voorwaarden:

1. je moet zien wie de karma geeft
2. Het moet toegelicht worden

jaja, daar gaat Dandy gelijk op inhaken natuurlijk:D

benden zie je boven edit en Quote een knop met karma. klik die aan en dan spreekt voor zich.

ik wacht af:D
 
Originally posted by Spike
zeg mensen, ik weet het niet, maar het is NIET aan jullie om daar een poll over te maken hé. uiteindelijk beslist de admin nog altijd of karma blijft of weggaat. trouwens hij heeft heel goede redenen voor karma dus ik snap niet waarom jullie daar een poll over moeten maken, staat het je niet aan wel doe dan niet mee aan karma. punt uit.

YEAHHHHHHHHHHHH Spike sluiten die hap!!!




:p
 
Originally posted by Spike
zeg mensen, ik weet het niet, maar het is NIET aan jullie om daar een poll over te maken hé. uiteindelijk beslist de admin nog altijd of karma blijft of weggaat. trouwens hij heeft heel goede redenen voor karma dus ik snap niet waarom jullie daar een poll over moeten maken, staat het je niet aan wel doe dan niet mee aan karma. punt uit.
Hey Spike ik heb die Poll aangemaakt. Maar hiermee bedoel ik niet of het ook daadwerkelijk gebeurd. Maar ik hoe de leden hier over het Karma denken. Idd moet Admin/Mods heirover beslissen.
Ik zelf vind dat als we door gaan met Karma dat dan gedwingt de naam erbij moet komen te staan. Zodat er wat 'eerlijker' karma word verdeeld.
 
net niet, want dan kan het even goed een kattengevecht worden op den duur met mensen die zich aanstellen en zeggen : hey smerige leuter waarom geef jij me negatieve karma

zo'n dingen gebeuren. vrijwillig stemmen gebeurt toch ook anoniem?

en omdat de persoon bekend is betekent niet dat er eerlijker gestemd zal worden, alleen minder.
verder vind ik dat er op een paar uitzonderingen na weinig negatieve karma rondloopt.

't is toch simpel, staat het je niet aan? doe dan niet mee. staat het je wel aan, well let it be en doe zoals je wil, of je nu wil toelichten of niet moet een keuze zijn
 
Originally posted by Spike
net niet, want dan kan het even goed een kattengevecht worden op den duur met mensen die zich aanstellen en zeggen : hey smerige leuter waarom geef jij me negatieve karma

zo'n dingen gebeuren. vrijwillig stemmen gebeurt toch ook anoniem?


maar dan geef je geen negatieve stem, maar breng je een voorkeurstem uit .

[/B]en omdat de persoon bekend is betekent niet dat er eerlijker gestemd zal worden, alleen minder.
verder vind ik dat er op een paar uitzonderingen na weinig negatieve karma rondloopt. [/B][/QUOTE]

Ik heb t zelf ook niet meegemaakt maar dit is een discussieforum. staat iets je niet aan? vecht dat dan verbaal uit zoals 3Xl en CQ_demolisher dat hebben gedaan in een thread. Kunnen mensen en voorbeeld aannemen

[/B]'t is toch simpel, staat het je niet aan? doe dan niet mee. staat het je wel aan, well let it be en doe zoals je wil, of je nu wil toelichten of niet moet een keuze zijn [/B][/QUOTE]

sluit ik me volledig bij aan.
 
Laatst bewerkt:
Mocht het echt verkeerd gaan lopen dan kunnen we altijd nog de mogelijkheid tot het geven van negatief karma afschaffen. dus zegt iemand iets wat een echte meerwaarde geeft dan wordt die daarvoor beloont.. maar we zijn toch allemaal op een leeftijd waarop je zou denken dat je normaal met zoiets om kan gaan..
 
Originally posted by soulreaver
Mocht het echt verkeerd gaan lopen dan kunnen we altijd nog de mogelijkheid tot het geven van negatief karma afschaffen. dus zegt iemand iets wat een echte meerwaarde geeft dan wordt die daarvoor beloont.. maar we zijn toch allemaal op een leeftijd waarop je zou denken dat je normaal met zoiets om kan gaan..

Gelijk heb je Soul! Ik 'zou' ook denken dat we allemaal wel volwassen genoeg zijn om normaal met karma om te gaan.
Maar af en toe word vind ik het toch vervelend als ik gewoon advies geeft aan iemand (Wat bijna iedereen dan respecteerd), dat daar weer een of andere drol je negatieve karma voor gaat geven omdat hij het leuk vind om te plagen. MAar goed van mij mag hij als hij maar een reden neer zet. MAar goed Ik heb genoeg negatieve karma gehad voor positieve post En als het uit de hand gaat lopen doe ik idd niet meer mee met die karma zooi.

Verder vind ik het erg prettig hoor :D
 
het valt me net op dat ik weer 2 positieve karma sheb ontvangen, waarvoor mijn dank nog overigens, maar mijn puntentotaal is nagenoeg met één gestegen. oftewel ik heb ook de nodige negatieve karma ontvangen. Maar dit kan ik nergens terugvinden in mn userCP.

ps. heeft er niemnd bij stilgestaan dat er misschien iemand op dit forum rondwaant die er een wedstrijd van maakt om zoveel mogelijk karma te hebben en dit ten koste van anderen probeert te bereiken om zodoende uit te lopen op de rest.

is een mogelijke theorie, niet van Oli ditmaal maar van Dandy.:)
 
Ach ik ga me er niet zo druk om maken om mijn karma.
Mijn voornaamste doel hier is om te leren hoe ik moet trainen en de bijbehorende dieet moet toepassen.
Als ik een fout maak terwijl ik iemand probeer te helpen en daardoor een negatief karma krijg dan zal ik er niet wakker om liggen. Het is misschien wel leuk meer blokjes te hebben, maar het voornaamste doel is toch wel proberen zoveel mogelijk informatie op te doen en als het kan een ander te helpen. En zo blijft het een leuke bezigheid zo'n forum. Karma zie ik meer als een extratje waar je aan kunt deelnemen of niet.
 
Originally posted by avg
Ach ik ga me er niet zo druk om maken om mijn karma.
Mijn voornaamste doel hier is om te leren hoe ik moet trainen en de bijbehorende dieet moet toepassen.
Als ik een fout maak terwijl ik iemand probeer te helpen en daardoor een negatief karma krijg dan zal ik er niet wakker om liggen. Het is misschien wel leuk meer blokjes te hebben, maar het voornaamste doel is toch wel proberen zoveel mogelijk informatie op te doen en als het kan een ander te helpen. En zo blijft het een leuke bezigheid zo'n forum. Karma zie ik meer als een extratje waar je aan kunt deelnemen of niet.

Nice! :D
 
Dus die blokjes geven aan hoeveel karma je hebt...
 
Originally posted by dandyman
ps. heeft er niemnd bij stilgestaan dat er misschien iemand op dit forum rondwaant die er een wedstrijd van maakt om zoveel mogelijk karma te hebben en dit ten koste van anderen probeert te bereiken om zodoende uit te lopen op de rest.

Nielsje123 Die komt op MSN en dan vraagt hij of je hem positieve karma wilt geven omdat hij hoge karma wil hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven