MuscleMeat

Karma, Weg Of Niet? (1 bezoeker)

Moet Karma weg of Niet?

  • Ja, Ik heb zo'n laag Karma dat niemand me meer serieus neemt.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, Er word heel slecht omgegaan met Karma

    Stemmen: 7 41,2%
  • Nee, Karma maakt het forum een stuk interessanter.

    Stemmen: 7 41,2%
  • Nee, HEt is leuk om leden te pesten met NEgatieve Karma.

    Stemmen: 2 11,8%
  • Ja/Nee, Anders.... (Uitleg please)

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal stemmers
    17

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by avg
Ach ik ga me er niet zo druk om maken om mijn karma.
Mijn voornaamste doel hier is om te leren hoe ik moet trainen en de bijbehorende dieet moet toepassen.
Als ik een fout maak terwijl ik iemand probeer te helpen en daardoor een negatief karma krijg dan zal ik er niet wakker om liggen. Het is misschien wel leuk meer blokjes te hebben, maar het voornaamste doel is toch wel proberen zoveel mogelijk informatie op te doen en als het kan een ander te helpen. En zo blijft het een leuke bezigheid zo'n forum. Karma zie ik meer als een extratje waar je aan kunt deelnemen of niet.

ben t er 100% mee eens . heb ik ook al eerder aangegevn maar t is toch te gek voor woorden dat er hier mensen zitten die goed advies de grond in boren. T belangrijkste is om te leren en t is idd leuk om te zien hoe jouw advies wordt gewaardeerd.

En de enige blokjes die ik wil hebben die zitten er aan te komen:D
 
Dat is eigenlijk best sneu dan...
 
Originally posted by Elmar


Nielsje123 Die komt op MSN en dan vraagt hij of je hem positieve karma wilt geven omdat hij hoge karma wil hebben.

hahaha ja, bij mij ook al? misschien wel onbewust de rden voor mijn theorie

maar om je dan zo verdacht te maken?

zou beetje dom zijn toch?
 
Ja hij heeft idd al best veel karma. En dat voor zijn smeek gedrag voor karma i.p.v. goede posts.
 
1 woord voor dat soort acties: kinderachtig.

meer woorden: zie nu pas dat je ziet welke berichten van jezelf negatief/positief karma hebben gekregen: kijk bij user cp.
Van negatief karma steek ik op dat ik mensen te veel overlaad met informatie: data overload was de boodschap. Kijk daar heb ik nog wat aan.. maar of ik er wat aan ga doen?

Spraakwaterval Espi
 
Originally posted by Elmar


Nielsje123 Die komt op MSN en dan vraagt hij of je hem positieve karma wilt geven omdat hij hoge karma wil hebben.


Nou wil ik je daar geen negatief karma voor geven, Elmar, maar zoiets noemt men klikken....
 
Originally posted by Olimantado



Nou wil ik je daar geen negatief karma voor geven, Elmar, maar zoiets noemt men klikken....

nee ben gewoon eerlijk.

Er is toch ook iemand geweest die saddam hussein heeft verklikt dat hij chemische wapens heeft. Dat is ook voor een goed doel :D
Wat saddam doet is niet goed

en Karma vragen om bij iedereen op MSN te vragen is ook niet goed.
Moet toegeven dat ik hem wel een pos. karmna toen heb gegeven maar toen wist ik nog niet wat hij deed.
 
Originally posted by Elmar


en Karma vragen om bij iedereen op MSN te vragen is ook niet goed.
Moet toegeven dat ik hem wel een pos. karmna toen heb gegeven maar toen wist ik nog niet wat hij deed.

nou beschuldig jij hem ervan dat hij dus bezig is om karma te stelen ten koste van anderen. beetje gevaarlijk om iemand zo verdacht te maken.
Ik beweer in mn theorie niet dat hij schuldig daaraan is maar t is gewoon een idee wat plots te binnen schoot.
Hij wil dan wel veel karma ontvanegn (god knows why) maar wie zegt dat hij dan ook die negatieve karma aan iedereen uitdeelt?

edit: ik zie nu mijn negatieve karma. die heeft andere kleur. Kan dat namelijkj niet goed onderscheiden vanwege mn kleurendyslexie. maar even goedgekeken en ja hoor, heb ook een aantal nutteloze negatieve karmas ontvangen.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman

nou beschuldig jij hem ervan dat hij dus bezig is om karma te stelen ten koste van anderen. beetje gevaarlijk om iemand zo verdacht te maken.
Ik beweer in mn theorie niet dat hij schuldig daaraan is maar t is gewoon een idee wat plots te binnen schoot.
Hij wil dan wel veel karma ontvanegn (god knows why) maar wie zegt dat hij dan ook die negatieve karma aan iedereen uitdeelt?



Volgens mij geeft Mr. X al die negatieve karma's........
 
Originally posted by dandyman


nou beschuldig jij hem ervan dat hij dus bezig is om karma te stelen ten koste van anderen. beetje gevaarlijk om iemand zo verdacht te maken.
Ik beweer in mn theorie niet dat hij schuldig daaraan is maar t is gewoon een idee wat plots te binnen schoot.
Hij wil dan wel veel karma ontvanegn (god knows why) maar wie zegt dat hij dan ook die negatieve karma aan iedereen uitdeelt?

edit: ik zie nu mijn negatieve karma. die heeft andere kleur. Kan dat namelijkj niet goed onderscheiden vanwege mn kleurendyslexie. maar even goedgekeken en ja hoor, heb ook een aantal nutteloze negatieve karmas ontvangen.


HEJ!! ik beschuldig hem helemaal niet van negatieve karma! Want hij heeft mij ook positieve gegeven.

Misschien wat beter lezen voortaan
 
Originally posted by Elmar



HEJ!! ik beschuldig hem helemaal niet van negatieve karma! Want hij heeft mij ook positieve gegeven.

Misschien wat beter lezen voortaan

sorry. My mistake. Moest vlug lezen want mn baas is terug en moet dus snel zijn..nogmaals excuses.

edit:wie of wat is Vieren?
 
Originally posted by dandyman

edit:wie of wat is Vieren?


Een vroegere lolbroek die geband is... Ikzelf vond hem wel een grappig ventje!
 
Originally posted by Olimantado



Een vroegere lolbroek die geband is... Ikzelf vond hem wel een grappig ventje!

geband vanwege t feit dat jij m wel een grappig ventje vond?;)
 
Originally posted by dandyman


sorry. My mistake. Moest vlug lezen want mn baas is terug en moet dus snel zijn..nogmaals excuses.

edit:wie of wat is Vieren?

Excuses geaccepteerd! :D
 
De vraag is niet "Karma weg of niet" De vraag is: "Karma gebruiken of niet."

Niemand is verplicht karma te gebruiken, wil je niet meedoen? Simpel, schakel dan gewoon de optie uit in je control panel...
 
Originally posted by Spike
zeg mensen, ik weet het niet, maar het is NIET aan jullie om daar een poll over te maken hé. uiteindelijk beslist de admin nog altijd of karma blijft of weggaat. trouwens hij heeft heel goede redenen voor karma dus ik snap niet waarom jullie daar een poll over moeten maken, staat het je niet aan wel doe dan niet mee aan karma. punt uit.


Hmmmm, dit vind ik wel erg kort door de bocht Spike.
Zelf ben ik van mening dat je met dit soort dingen (het geven van karma) een bepaalde sfeer creëert dat kan zowel positief als negatief zijn en dat blijkt anders zou deze draad niet gestart zijn.
 
Originally posted by Mich
Ik heb geen idee hoe je karma moet geven :dunno:. Maar heb eigenlijk nooit de moeite genomen om dit uit te zoeken. Ik vindt het toch wel makkelijk wat Dandyman heeft b.v. laatst de moeite genomen een schema'tje voor mij te posten, dat vindt ik dan wel weer positieve karma waard.

Naar mijn mening moet karma blijven maar onder 2 voorwaarden:

1. je moet zien wie de karma geeft
2. Het moet toegelicht worden

What the f*ck. Krijg ik op deze post negative karma, grrrrrr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven