XXL Nutrition

Karma. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 sep 2004
Berichten
453
Waardering
0
Ik wil iedereen even bedanken voor de extra karma die ik van een paar brothers hier heb ontvangen.
Nog effe en ik heb straks ook nog zo'n groen balkie hehe.
Bedankt, and keep going with the powertraining brothers, and listen to the golden rule: how more is the pain, how bigger is the gain.
Groet:
willem 2.
 
hopsa! negatieve karma voor jou!
 
Ik lus ook wel wat positieve karma hoor.




















Zei ik dat?
 
Vooral doen, intresseerd mij geen ene ****.
Zakkenwasser dat je bent.
 
Willem, het was maar een geintje hoor ;)
 
Big Steve zei:
Niet huilen hoor wel een grote jongen blijven, mijn mama zei altijd dat schelden geen zeer doet.

Wat had je dan verwacht met zo'n tread :D

Ik wil gewoon effe een paar mensen bedanken man, meer niet, je denkt toch zeker niet dat ik op die karma zit te wachten?
Gewoon een bedankje meer niet, klaar.
 
Ik wou iedereen bedanken voor de positieve karma die ik heb gekregen, na het kussen van vele reten zit ik nu op 3434 karma's. :D

Ook wil ik Willem bedanken omdat hij Yzord een zakkenwasser vind, dit is heel fijn omdat ik al maanden mijn zak niet heb gewassen en deze een beetje begint te ruiken.
 
Big Steve zei:
Ook wil ik Willem bedanken omdat hij Yzord een zakkenwasser vind, dit is heel fijn omdat ik al maanden mijn zak niet heb gewassen en deze een beetje begint te ruiken.

:roflol:
 
Dude, ga je zak wassen....heb me handen vol aan softwaresletten.
 
Big Steve zei:
Ik wou iedereen bedanken voor de positieve karma die ik heb gekregen, na het kussen van vele reten zit ik nu op 3434 karma's. :D

Ook wil ik Willem bedanken omdat hij Yzord een zakkenwasser vind, dit is heel fijn omdat ik al maanden mijn zak niet heb gewassen en deze een beetje begint te ruiken.

Het was niet tegen Yzord gericht maar tegen jou, grote praatjesmaker dat je bent.
Die praatjes zou je in de sportschool niet tegen mij hebben, want dan zou ik je heel snel wat respect bijbrengen kneus dat je bent.
Salut.
 
willem 2 zei:
Het was niet tegen Yzord gericht maar tegen jou, grote praatjesmaker dat je bent.
Die praatjes zou je in de sportschool niet tegen mij hebben, want dan zou ik je heel snel wat respect bijbrengen kneus dat je bent.
Salut.

Grote Steef is wel een moderator, met even veel karma als mij :D
 
tsWey heeft ook negatief karma gegeven, nog een held op sokken, lul staat erachter het berichtje.
Zielig triest figuur, met een lullige nick name.
Willem 2.
 
FrederX zei:
Grote Steef is wel een moderator, met even veel karma als mij :D

Het zal mij eerlijk gezegd een zorg wezen.
 
Hahaha, lachwekkend eigenlijk.
Willem 2.
 
Als het je allemaal geen reet kan schelen wat doe je dan uberhaupt hier ? ;)
 
willem 2 zei:
tsWey heeft ook negatief karma gegeven, nog een held op sokken, lul staat erachter het berichtje.
Zielig triest figuur, met een lullige nick name.
Willem 2.

:roflol:
 
doe mij ook some shit dna:p
 
Ik mag hopen dat er meer aan de hand is tussen Steve en jou want als je alleen hierom zo reageert moet men misschien jou eens wat respect bij brengen..

willem 2 zei:
Ik wil iedereen even bedanken voor de extra karma die ik van een paar brothers hier heb ontvangen.
Misschien kan je ze de volgende keer via het karmasysteem bedanken, daar is het namelijk voor. Nu lijkt het inderdaad op een karma-schooi-thread..

Zo, laten we nu weer een beetje aardig tegen elkaar doen, we zijn tenslotte allemaal broeders :D

Groetjes Brutez
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven