Fitness Seller

Karma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Misschien een slecht moment om er nu over te beginnen....

Al verschillende malen heb ik ondervonden dat de karmafuctie faalt.

Oli heeft me gisteren een positieve karma gegeven, maar ik kreeg er in werkelijkheid een negatieve.

Toen ik Dr Worf verschillende malen een positieve karma wou geven kreeg die een negatieve.
Dr Worf zal dit bevestigen.

Ben ik correct, faalt het systeem soms?
 
Je moet natuurlijk wel de juiste optie aanvinken ;)
 
Lekker boeiend die karma. Het is maar inet hoor...

..Mijn mening..
 
anders hadden een hele hoop mensen een hekel aan je gehad spike...

:D
 
Ja vreemd is dat, ik zet steeds groetjes jur en dan staat er steeds IKBENEENGAREHAAN :D
 
Misschien had Geoffke ons allemaal wel een positieve karma gegeven... :D j/k
 
haha ik wist het gewoon he :D

U ben geirriteerd? ;)
 
Originally posted by f*cking ecto
haha ik wist het gewoon he :D

U ben geirriteerd? ;)


Welnee, er moet aardig wat gebeuren wil ik geirriteerd raken en van een forum raak ik al helemaal niet geiriteerd. Mocht dat wel zo zijn doe ik gewoon de computer uit :)
 
ik kreeg laatsts wel een negatieve karma van Frenkpie op advies. Hij wist echter van niets:D
 
Originally posted by Geoffke
Misschien een slecht moment om er nu over te beginnen....

Al verschillende malen heb ik ondervonden dat de karmafuctie faalt.

Oli heeft me gisteren een positieve karma gegeven, maar ik kreeg er in werkelijkheid een negatieve.

Toen ik Dr Worf verschillende malen een positieve karma wou geven kreeg die een negatieve.
Dr Worf zal dit bevestigen.

Ben ik correct, faalt het systeem soms?

Ik denk niet dat het systeem faalt anders had jij nu niet gehad dat allelei mensen je willen palen
 
Enige wat zou moeten veranderen is dat je kan zien wie je karma geeft. Nu zijn er allerlei anoniempjes die negatief karma geven zonder text of uitleg.

Karma, mits goed gebruikt kan heel handig zijn om te weten wat je precies aan die persoon hebt. Misschien van minder belang voor de regulars, maar anderen die niet precies weten van wie ze advies krijgen kunnen er best wel baat bij hebben.
 
Lijkt mij ook een goed idee maar dan zijn er nog weinig mensen die een negatieve karma aan iemand zou durven geven. Want zeg nou zelf als jij opeens een negatieve karma van iemand krijgt is de verleiding dan niet groot om die ook een negatieve karma terug te geven?

Ik vind hoe het nu is moet het ook zo blijven, wordt je lastig gevallen door een sukkel die neg karma's uit zit te delen dan geef je Admin hier een PM over.

Steve
 
Originally posted by Big Steve
Lijkt mij ook een goed idee maar dan zijn er nog weinig mensen die een negatieve karma aan iemand zou durven geven. Want zeg nou zelf als jij opeens een negatieve karma van iemand krijgt is de verleiding dan niet groot om die ook een negatieve karma terug te geven?

Ik vind hoe het nu is moet het ook zo blijven, wordt je lastig gevallen door een sukkel die neg karma's uit zit te delen dan geef je Admin hier een PM over.

Steve

ben ik t in mijn geva niet mee eens. ik heb ok af en toe wel eens negatieve karma gekregen, waarvan een keer gegrond van Espi die een verklaring erbij gaf, daar kan ik dan inkomen maar ik ga me eigen niet mee laten slepen in een kinderachtig oog om oog speletje betreffende karma. en ik denk dat als mensen anoniem negatief karma willen geven dit alleen maar getuigt van weinig respect jegens hem of haarzelf. kan er me dus niet echt druk om maken. Die karma moet niet ter discussie komen te staan betreft behoud of niet. moet blijven zodat je weet wie jouw advies kan waarderen. daarbij krijg ik ook vaak positieve karma van een anoniempje terijl ik dan ook wil weten wie dit gaf
 
Originally posted by axestream
Enige wat zou moeten veranderen is dat je kan zien wie je karma geeft. Nu zijn er allerlei anoniempjes die negatief karma geven zonder text of uitleg.
De anonimiteit is juist waar het hele systeem om draaid. Als je weet wie je de - of + punten geeft dan heeft het allemaal ook weinig zin omdat je dan meer op gevoelens zal afgaan en juist 'wraak' of 'vriendjespolitiek' zal nemen/voeren.

Als je naar de stembus gaat dan weet toch ook niemand wie op welke partij heeft gestemd? Net hetzelfde bij Karma.
 
Originally posted by Big Steve
Lijkt mij ook een goed idee maar dan zijn er nog weinig mensen die een negatieve karma aan iemand zou durven geven.

Precies! En dat is nu net waar het mis gaat.


Niemand zal nog kritiek durven geven op een ander uit angst voor 'wraakacties'.
 
geoffke... jij gaf mij 2x negatief karma waar jij je excuses aanbood..

beetje raar? of niet?
???
 
Originally posted by Frenkpie
geoffke... jij gaf mij 2x negatief karma waar jij je excuses aanbood..

beetje raar? of niet?
???

Kijk, dit is nu waar ik het over heb.
Ik heb je een POSITIEVE karma gekregen, en toch krijg je een negatieve.
En ik weet zeker dat ik je geen negatieve gegeven heb.
Volgens mij werkt het karmasysteem niet goed.
 
Back
Naar boven