AndroidHealthClinic

karma??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik heb het stukje gelezen over karma maar ik vindt wel dat er enorm veel aan vriendjes politiek wordt gedaan hiero. Ik zie mensen met de grootste ongein hier komen :D en ze hebben rijen groene karma.

Maar als ik nu zeg dat ik een mooie vrouw ben met grote borsten waar jij vanavond tussen mag liggen, geef jjij mij dan ook pos. karma ;)



ps. Vindt het wel interessant staan dus kom maar op met de tips dandyman en vriendjes :D just kidding!
 
:rolleyes:

ik heb geen vriendjes hier














deze opmerking zal me ook wel weer de nodige karma opleveren:D

Ik geef idd ook nooit advies en complimenten en loop enkel te ouwehoeren hier. Dat levert je pas echt karma op die je verdient.

Kijk eerst maar eens verder rond ipv van af te gaan aan de karma die iemand heeft en dat relateert aan enkel zijn lollige posts..die ik ook vrijwel niet heb:D

maarre om op jouw vraag in te gaan...Ik pm mn adres wel ff;)
 
ah ik maakte maar een grapje dandy ik heb veel post's van jouw gelezen die veel sense maakte, maar aangezien jouw lollige post's dacht ik dat je wel tegen een stootje kon.
 
:D

idd bodybuildster, ik vind t ook schandalig;)

maar ik ben diep en diep gekrenkt:( :)
 
Originally posted by dandyman
:D

idd bodybuildster, ik vind t ook schandalig;)

maar ik ben diep en diep gekrenkt:( :)

dandyman is ZEKER niet mijn vriendje :D

okee zal ik wel weer een hoop neg karma van dandy van krijgen maar goed :( :D

maarum bodybuildster.... je kan je karma ook uitzetten als je wil, en je moet het ook meer zien als een ranking tussen een normaal iemand (ergens tussen het weinig en veel groen) en iemand die echt alleen maar rotzooi loopt te maken (in het rood).. voorderest ach... tis jammer dat je af en toe negatief karma krijgt zonder afzender dat is een beetje laf, maar tja.. soms zitten er ook grappige berichten bij positieve karma met wel een afzender ;)
 
Originally posted by jimmy101


dandyman is ZEKER niet mijn vriendje :D

:sad: :cry: :sob: en ik dacht eindelijk een vriendje gevonden te hebben hier:sad: :cry: :sob:

Originally posted by jimmy101


okee zal ik wel weer een hoop neg karma van dandy van krijgen maar goed :( :D

:D zou ik toch nooit doen:evil2:
 
Originally posted by Bodybuildster
Ik heb het stukje gelezen over karma maar ik vindt wel dat er enorm veel aan vriendjes politiek wordt gedaan hiero. Ik zie mensen met de grootste ongein hier komen :D en ze hebben rijen groene karma.

Maar als ik nu zeg dat ik een mooie vrouw ben met grote borsten waar jij vanavond tussen mag liggen, geef jjij mij dan ook pos. karma ;)



ps. Vindt het wel interessant staan dus kom maar op met de tips dandyman en vriendjes :D just kidding!

sorry hoor, maar nou zoek je toch ook naar potentiele vrienden die je in de toekomst veel karma kunnen opleveren..toch, dus is/ zal er sprake zijn van vriendjespolitiek?Is wel een goedkope manier om aan karma te komen, maar goed
Ik zie dat je een bodybuildster bent, en dat je je tieten aanbiedt, maar nou vraag ik me af zijn het gewone tieten (volle natuur tieten) of zijn het spijkerharde brokken spieren door het vele testo gebruik(aangezien je bodybuildster bent)in het laatste... geval nee dank je
;)
 
als iemand mij karma geeft dan let ik bij een volgende post van hem/haar op of het een beetje goede post is en dan geef ik zeker karma terug...

maar je moet die karma niet 'te' serieus zien hoor ;)

En omdat je een vrouw bent, die hier toch schaars zijn zal ik je vast wat karma geven :) en als er nog een plaatsje vrij is in dat bed neem ik je aanbod bij deze aan :dance:
 
Originally posted by Bodybuildster
....Maar als ik nu zeg dat ik een mooie vrouw ben met grote borsten waar jij vanavond tussen mag liggen, geef jjij mij dan ook pos. karma ;)....

zou ik dan een hoer zijn? hmmmmm












































cool :devil:

/me geeft veeeeeel karma
 
Volgens mij zwerven er hier veel pubers rond op het forum :D
 
volgens mij zwerven er een aantal hoeren rond op dit forum
 
Originally posted by klempic
volgens mij zwerven er een aantal hoeren rond op dit forum

volgens mij ben jij nog maagd
 
Originally posted by Bodybuildster


volgens mij ben jij nog maagd

whuahahah, hey zullen we het op een akkoordje gooien?:D
 
Originally posted by klempic


whuahahah, hey zullen we het op een akkoordje gooien?:D
Arme jongen hij kan geen meisje krijgen en moet het dan maar van een "hoer" hebben. Sorry jongen zelfs deze "hoer" moet jouw niet.
 
hey mensen..ze bood t bij mij en mn vriendjes aan en aangezein ik julie niet als vrienden beschouw...

BodyBuildster..-uche, uche-:blush: ik ken je nu al een aardig tijdje enne -uche- ik wou vragen of jij -uche, uche- mijn vriendinnetje wil zijn......:blush::tomato: :tomato: :heart: :D
 
Ja nogal :D hahah .. Maar Dandyman? Nee die ken ik niet. Kan je dat eten?
 
Nee volgens mij niet.. Meende dat soort laxeer middel was ofzo.. Of iets tegen aambijen .. weet niet zeker hoor..
 
Back
Naar boven