XXL Nutrition

Karmastaaf op hol geslagen!

Bezoekers in dit topic

Is jouw staaf ook op hol geslagen? :D


Mijn staaf was ook op hol geslagen.
Dus ik ren snel naar beneden en begin te roepen.....
SCHAT..... Mijn staaf is op hol geslagen.....
....... ik moet zeggen...... De rust is weer terug in mijn staaf....

:suckit:
 
:roflol: De karmastaafjes zijn her en der op hol geslagen...

Ik heb nu ineens maar liefst 7 punten meer dan mogelijk is (57) en m'n staaf is veranderd in wat puntjes....daarentegen heeft iemand anders 40 punten en een complete staaf....

Is jouw staaf ook op hol geslagen? :D

Mijn staaf tussen mijn benen is aardig op hol geslagen. Denk d'r over na om 'r even een slinger aan te geven.
 
Wereldkampioenschap open deuren intrappen is weer van start gegaan op Dutch BranieBalkers punt com! Kom jongens, denk eens serieus mee! Hoe kan een staaf veranderen in stukjes?
 
Wereldkampioenschap open deuren intrappen is weer van start gegaan op Dutch BranieBalkers punt com! Kom jongens, denk eens serieus mee! Hoe kan een staaf veranderen in stukjes?

grafische fout???

en waar blijft de karma? :cool:
 
Wereldkampioenschap open deuren intrappen is weer van start gegaan op Dutch BranieBalkers punt com! Kom jongens, denk eens serieus mee! Hoe kan een staaf veranderen in stukjes?

Misschien heb je een k*t browser ;)
 
Wereldkampioenschap open deuren intrappen is weer van start gegaan op Dutch BranieBalkers punt com! Kom jongens, denk eens serieus mee! Hoe kan een staaf veranderen in stukjes?

Door deze door de versnipperaar te halen?

(je vraagt erom diebiesie)
 
Heerlijk daar gaan we weer. Alle oudgedienden poetst uwe laarzen en haal uw baret uit de kast! :thumbs:
 
Wereldkampioenschap open deuren intrappen is weer van start gegaan op Dutch BranieBalkers punt com! Kom jongens, denk eens serieus mee! Hoe kan een staaf veranderen in stukjes?

Dat is heel simpel te verklaren heer DeeBeeCeej..

Door de karma hakbijl!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eenmaal met dit prachtig staaltje over de Karmabalk en hij is zo weer in de prachtige stukjes van weleer!
 
mijn staaf is groen.... :sad:
 
mijn staafje is normaal maar nog steeds te klein.........:o


ik heb de afgelopen 24 uur teveel verspild, dus morgen krijg je wel een beetje!

:D
 
jonko, heb je geen leven naast DBB? :p

Posts
Totaal aantal posts: 2.195 (28,03 posts per dag)

je bent nog erger dan Mikki :eek:
 
Dan moet je hem niet zo vaak nat weghangen;)

dat is et raarste, dat doe ik namelijk maar zelden... :sad:

@RvR: het gemiddelde word steeds lager :) en mijn kwaliteitsposts zijn snel gemaakt :D ow, en ik ben veel geiler als Mikki :cool:
 
dat is et raarste, dat doe ik namelijk maar zelden... :sad:

@RvR: het gemiddelde word steeds lager :) en mijn kwaliteitsposts zijn snel gemaakt :D

Dan moet je vriend zijn tanden eens poetsen :bj: :D
 
heb het een tijd geleden bij purple gezien

er stond karmapunten 14:14
 
nou rvr, je hoort et he....

ja, ik heb het meegekregen inderdaad ;)

als ik het goed begrijp zie jij mij wel zitten?

fout dude, echt fout :(
 
Back
Naar boven