MuscleMeat

Kastnation 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgende kuur die hem gaat worden:

Week 1-12 1000mg test-e
Week 1-12 500mg tren-e
Week 1-12 800mg primo
Week 1-6 80mg anavar
Week 7-12 70mg winstrol
5iu hgh 7/7

zou wel ergens eind mei worden. Tot die tijd cruise 250mg test pw

Rip intieme gedeeltes van je vrouwtje
 
Volgende kuur die hem gaat worden:

Week 1-12 1000mg test-e
Week 1-12 500mg tren-e
Week 1-12 800mg primo
Week 1-6 80mg anavar
Week 7-12 70mg winstrol
5iu hgh 7/7

zou wel ergens eind mei worden. Tot die tijd cruise 250mg test pw

Volgens heel DBB mag jij je alvast op de donorlijst zetten voor een nieuwe lever.
 
bloedtest zegt wel iets anders

Je kan ook prima 12 weken orals nemen. Op DBB mag iedereen elkaar graag napraten dat het maar maximaal 6 weken mag. Mijn leverwaarden zijn ook amper verhoogd na 8 weken dianabol op 50 mg.

Succes met je nieuwe blast!
 
-
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook prima 12 weken orals nemen. Op DBB mag iedereen elkaar graag napraten dat het maar maximaal 6 weken mag. Mijn leverwaarden zijn ook amper verhoogd na 8 weken dianabol op 50 mg.

Succes met je nieuwe blast!

dankje! Komt goed veel water drinken verder raak ik ook geen druppel alcohol of drugs aan
 
Laatst bewerkt:
Volgende kuur die hem gaat worden:

Week 1-12 1000mg test-e
Week 1-12 500mg tren-e
Week 1-12 800mg primo
Week 1-6 80mg anavar
Week 7-12 70mg winstrol
5iu hgh 7/7

zou wel ergens eind mei worden. Tot die tijd cruise 250mg test pw
Damn big boy blast.

Kun je nog gewoon eten op die dosis tren? Waarom anavar/wintrol? Zou gewoon focussen op alleen bulk of cut compounds imo.
 
Damn big boy blast.

Kun je nog gewoon eten op die dosis tren? Waarom anavar/wintrol? Zou gewoon focussen op alleen bulk of cut compounds imo.

heb nooit last van eten bij orals. Die anavar is gewoon insane de pump die ik erdoor kreeg, zal me 2e keer anavar worden en winstrol puur voor de kracht.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht te hebben gelezen dat je nooit last had van gyno. Ook niet op deze dosis test, of acne? Je sides zijn voornamelijk mentaal maakte ik zo op, hoe ga je hiermee om als ik vragen mag? :)
 
Volgende kuur die hem gaat worden:

Week 1-12 1000mg test-e
Week 1-12 500mg tren-e
Week 1-12 800mg primo
Week 1-6 80mg anavar
Week 7-12 70mg winstrol
5iu hgh 7/7

zou wel ergens eind mei worden. Tot die tijd cruise 250mg test pw
Als Amerika olie tekort komt komen ze jou halen, broer.
 
Ik dacht te hebben gelezen dat je nooit last had van gyno. Ook niet op deze dosis test, of acne? Je sides zijn voornamelijk mentaal maakte ik zo op, hoe ga je hiermee om als ik vragen mag? :)

inderdaad nooit acne of libido problemen gehad ook geen gyno gelukkig. Hoe ga ik om met mentale problemen? en agressie? gewoon zo laten zoals het is en af en toe een roid rage
 
Back
Naar boven