MuscleMeat

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Goede forearm tattoo ook. šŸ‘Œ

thanks die linkerarm sleeve aan het weglaseren vrijdag 6e sessie al 5,5k geld weggegooid... hopelijk is die straks licht genoeg om nieuwe te laten zetten eroverheen.
 
Gear is hoog zat maat beter naar andere dingen kijken


En droogtrainen en aankomen dat gaat helaas niet samenšŸ˜

ja dat droogtrainen en aaankomen tegelijk moet ik maar eens uit me hoofd zetten
 
ja dat droogtrainen en aaankomen tegelijk moet ik maar eens uit me hoofd zetten
Het kan wel maar verwacht niet dat de weegschaal veel gaat doen dan en naar een superlaag vp kun je het haast wel vergeten. (mijn mening)
 
Het kan wel maar verwacht niet dat de weegschaal veel gaat doen dan en naar een superlaag vp kun je het haast wel vergeten. (mijn mening)

ja klopt, ik ben wel altijd rond de 11/12% vp gezeten nooit echt gecut bang om kleiner te worden maar aan de andere kant weer te vettig in de bulk.
 
thanks die linkerarm sleeve aan het weglaseren vrijdag 6e sessie al 5,5k geld weggegooid... hopelijk is die straks licht genoeg om nieuwe te laten zetten eroverheen.
Waarom? Stond er de naam van je ex op?
 
Waarom? Stond er de naam van je ex op?

haha nee man inkt was troep na tijdje weekje of 5/6 zag je echt ongelijke delen en plekken met open stukken etc. In het begin zag het er zo goed uit als ik fotoā€™s terug kijk. Hij snapte er zelfs ook niks van zegt die maar bullshit
 
haha nee man inkt was troep na tijdje weekje of 5/6 zag je echt ongelijke delen en plekken met open stukken etc. In het begin zag het er zo goed uit als ik fotoā€™s terug kijk. Hij snapte er zelfs ook niks van zegt die maar bullshit
Had je niet kunnen laten coveren door een andere shop?
 
Had je niet kunnen laten coveren door een andere shop?

te donker man aanstaande vrijdag 6e laser sessie hopelijk bij 10x laseren licht genoeg om te coveren

doei 10x650 euro
 
te donker man aanstaande vrijdag 6e laser sessie hopelijk bij 10x laseren licht genoeg om te coveren

doei 10x650 euro
Is fucked up man :( Is het echt een full sleeve?
 
Pff voor 6500 euro had je een goede gebruikte auto kunnen kopen ofzo lol
 
Pff voor 6500 euro had je een goede gebruikte auto kunnen kopen ofzo lol

Denk al een tijdje om een nieuwe auto te kopen maar niet voor 6500 :roflol:
 
Heb besloten de komende tijd geen orals meer te pakken. Merk er echt weinig van tot nu toe

gisteren me zelf gewogen na een lange tijd 97kg. Voor corona uitbrak zaten we rond de 99/100.
 
Back
Naar boven