XXL Nutrition

Kat op steroiden ?

Shadum

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Even vooraf ; nee dit gaat niet over Big Cat !

Dit gaat over een heuze echte je weet wel poes. Morgen ochtend wordt ze (miep) geopereerd aan een mogelijk kwaadaardig gezwel. De nabehandeling zal bestaan uit een 'bulk' dieet en lichte chemotherapie. Helaas heeft ze door de pijn die ze nu heeft geen eetlust. Nu wordt in zlke gevallen bij mensen wel eens een uitlust bevorderend aas toegediend.

Natuurlijk doe ik niets zonder toestemming van een dierenarts maar wat denken jullie is dit een optie ? en zoja welk middel dan ?

Bij honden wordt ook vaak AS gebruikt, als spieropbouwer. Ik weet de naam ff niet zo snel en ik weet ook niet welk middel, maar het wordt gewoon door de dierenarts toegedient als injectie.

grmm

verdacht dat je dat zomaar weet :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
:D

Ons poes heet ook miep!!
Ze ook eens een gezwel bij haar borst,en begon ook te rotten...
Veel pijn leed ze ook,was duidelijk te zien..heb haar toen een paar dagen bier(Hertog Jan) laten drinken....
Leek ofzo daar echt beter van werd,alleen de dierenarts snapte niet precies wat de poes verder nog makeerde dan alleen dat gezwel...
Want vreemd deed ze zeker. :D

Was toen 12 nu 21 dus alweer een tijdje geleden.
Ze is ook al 16 jaar oud en begint al te schuimbekken. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ze is net terug uit de operatie. Ze heeft last van metastacen aan de lever. Er zijn geen uitzaaiingen naar andere lichaamsdelen. Het type gezwel is nog niet bekend ; er is 1 gezwel geisoleerd en naar een patholoog gestuurd.

Het is gek maar deze kat was mijn eerste kamaraad nadat ikzelf uit 'het' ziekenhuis kwam nu 8 jaar geleden. Met haar ziekte voel ik nu ook mijn eigen geestelijk gestel flink achteruitgaan.

Klinkt Melodramatisch; feit blijft ik heb maandag weer een gesprek over het nemen van anti psychotica.

anti psychotica ? :eek:

Niet anti depressia ?

• Topic Starter Topic Starter
Jay Impel zei:
anti psychotica ? :eek:

Niet anti depressia ?

't Werd me gisteren iets te veel en ik zag alles daardoor heel zwart in. Maar maandag zal het onderwerp anti-psychotica zeker aan de orde komen. Ik word maandag om 14:30 voorgeleid voor de tuchtraad bestaande uit myn psycholoog en mijn psychiater ;)

Shadum zei:
't Werd me gisteren iets te veel en ik zag alles daardoor heel zwart in. Maar maandag zal het onderwerp anti-psychotica zeker aan de orde komen. Ik word maandag om 14:30 voorgeleid voor de tuchtraad bestaande uit myn psycholoog en mijn psychiater ;)

damn, klinkt ernstig, ik wens je veel succes Shadum ;)

ik weet miss nog wel een optie voor je miep om miss beter te worden

maar of het gaat lukken, weet ik niet
maar het zou wel kunnen lukken

(kost je wel money he:p )
(pm me anders maar)

Good luck dan maar shadum...

Terug
Naar boven