- Waardering
- 43.979
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
Want, van de Belgen hoef je op voorhand niets te verwachten?Het hangt ook van het intelligentieniveau van de nederlander af natuurlijk, je bent toch op een BB forum![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want, van de Belgen hoef je op voorhand niets te verwachten?Het hangt ook van het intelligentieniveau van de nederlander af natuurlijk, je bent toch op een BB forum![]()
![]()
Ik verwacht sowieso nooit iets op dit forum... jij wel?Want, van de Belgen hoef je op voorhand niets te verwachten?
Ik hoop dat 't na amper 10 weken nog niet volledig om zeep is iddBulk gaat duidelijk goed, zie je ook aan je krachtprogressie
Insane dat je waist zo smal blijft 10 weken in je bulk, zeker met hoe vol je hammies & glutes zijn, impressive!
Thanks!
Denk het ookJe bent aardig droog voor een bulk. Lekker bezig denk ik wel?
Dankjewel!Ziet er super goed uit😃🤗
Alleen je plant hangt er een beetje lafjes bij….🤣
Leg curl is altijd één van m'n sterkere oefeningen geweest idd hèhè.Sterke leg curl. Door welke oefening heb je leg raises vervangen?
Hopelijk over een paar maanden nog dikkere hammies!
Wauw gaaf ding! Ik ken iemand die hem in het klein op tafel heeft staan😃Dankjewel!
Denk dat dat wel meevalt hoor. He's triving!
![]()
Ik zal ze briefen dat pepernoten niet oké zijn. 👀
Dankjewel. Jij ook natuurlijk!
Awh thanks!Goed bezig!! Vooral je glutes blijven jaloersmakend 😍
Wow Kat! Wat zie je er goed uit. 😍
je kan zien dat je dedicated bent en ondanks soms wat strubbelingen altijd blijf doorgaan.
Diep respect voor jou!
She sure is