Seth_Fit
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.779
Bulkupdate
Ondertussen heb ik zo'n 31 weken gebulkt.
Gewicht is van 58.5 kg naar 67.1 kg gegaan, zitten dus "bijna" op de kaap van +10 kg
Als dit aan deze snelheid doorgaat zal ik waarschijnlijk weer rond de 73 kilo eindigen in december. Hopelijk wel met een wat lager vetpercentage dan 32%
Shape is best nog oké, ook een stuk leaner dan vorige bulk op 67 kilo. Het helpt misschien wel mee dat ik deze keer mijn vetten relatief laag houd.
kijk: https://www.youtube.com/watch?v=SMjUwt1EWeU
Nu had ik een drietal weken geleden een minicut gepland die in mei zou starten omdat ik het bulken een beetje zat begon te worden. Hier en daar zag ik ook weer behoorlijk wat vet verschijnen (voornamelijk weer op m'n heupen en onderrug) en ook nul eetlust; ontbijten om 9u en geen honger of trek meer tot een uur of 17.
Natuurlijk moet mijn lichaam m'n planning weer volledig in de war schoppen en dropt het opeens een behoorlijke hoeveelheid vocht oid waardoor alles er weer een stuk beter uit ziet
Bijgevolg weer beginnen twijfelen aan mijn geplande minicut maar denk dat ik hem toch ga doorzetten, ook om de zin in het bulken (en honger) weer even terug te krijgen.
Gezien het echt een mini-mini-cut zou worden zit ik eraan te denken om nog eens een RFL cycle te doen, deze keer wel maar voor een week of 3.
Als ik dan toch een minicut doe om mijn eetlust terug wat op te wekken kan ik evengoed ook dat klein randje vet er weer af proberen krijgen en meteen all-in gaan imo. Wil sowieso (minstens) tot het einde van het jaar doorbulken, maar kan vrij moeilijk inschatten of ik dit na deze mini-cut in één ruk ga kunnen doen of dat ik er toch nog ergens een mini-cut tussen ga steken. We shall see.
Training
De trainingen gaan erg goed en ik kan elke week wel wat PR's zetten. Zie behoorlijk wat progressie in de gewichten die ik kan liften en heb zelfs de DB's uitgespeeld bij de SL RDL.
Sinds januari wel overgestapt naar een soort PPL schema. Had het idee dat mijn UB misschien wel baat kon hebben bij wat extra volume, dus heb ik één UB dag opgesplitst in een push- en pulldag.
Ja, meer UB dan LB, waar gaan we dit schrijven
- Maandag: LB
- Dinsdag: Push
- Woensdag: Pull
- Donderdag: Rust (of wat kuiten + abs)
- Vrijdag: LB
- Zaterdag: UB
- Zondag: Rust (of wat kuiten + abs)
Bevalt wel goed, en heb de indruk dat ik ook wat UB gains heb gemaakt
M'n trainingsvolume ga ik wel even (drastisch) naar beneden gooien als ik weer zou starten met RFL: 3x per week een FB training. Intensiteit hoog houden en het volume laag.
Ook geen cardio buitenuit m'n 10-12k stapjes.
Word spontaan hetero