MuscleMeat

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Lekkere training weer 💪🏼 Goed te lezen dat je weer herstellende bent van je ziek zijn. Altijd balen als dat je goede progressie in de weg zit.
Foto shoot altijd leuk! Krijgt het zelf nooit voor elkaar om jezelf zo op de foto te krijgen als een fotograaf dit doet en hebt er een hartstikke goed fysiek voor ;)
Haha ja, ik ging net wel lekker maar goed, shit happens. Het is ook weer niet zo'n drama als ik na deze week gewoon weer kan oppikken waar ik was gebleven.
Awh thanks :D
En ja idd, als ik zelf eens een foto maak maak ik er 100 om over eentje tevreden te zijn. Dat is ook wel een dingetje want een fotograaf ziet het niet zitten om 700 foto's te maken voordat jij content bent :roflol:
Ze is bang dat ze dan de oude curlende mensen in de weg zit.
Ook echt 0 nuance hé :roflol:
fotoshoot? gaan we onze onlyfans eindelijk wat serieuzer aanpakken? :hoody:
Jaa, wij gaan lekker warm zitten tijdens de winter met deze extra inkomsten! :burns:

En ik wil later gewoon zo'n 80-jarig oudje zijn dat haar foto's bovenhaalt bij kinderen om te kunnen zeggen: "deze oma was best lekker toen ze jong was!"
je kan in een rack wel een bench neerzetten en de hoogte van de barbell zelf veranderen toch?
Denk dat ik dat maar ga doen idd. Zoals Tall al zei had ik een beetje het idee dat ik misschien mensen in de weg ging zitten omdat er maar één rack is. Maar als er toch amper mensen in de gym zijn (zoals nu om 6u45) kan ik best even snel mijn oefening in dat rack doen en joinen met de bicepcurlende oudjes.
 
Ik zie het nut niet van te blijven stilaan op een gewicht wanneer dat lukt?

We hebben het hier over het ontbreken van 3 cm ROM bij een PR? :o
Ohja dan ist wel goed om af en toe wat zwaarder met minder goede vorm te doen. Breek je misschien door plateau.
 
En ik wil later gewoon zo'n 80-jarig oudje zijn dat haar foto's bovenhaalt bij kinderen om te kunnen zeggen: "deze oma was best lekker toen ze jong was!"
Als je zo doorgaat, wordt je vanzelf een lekkere oma :rolleyes:
 
Strak plan. Ik gun het je van harte...echt!!
 
Zozo Kathlinoo en Zeenius samen op only fans dat kan miljoenen opleveren.
Ik denk dat rippedmeeuw hiervoor wel flink wat geld over heeft. Mocht hij hetero zijn waar ik nog steeds aan twijfel.

Leuk om te zien dat je nog steeds fanatiek doortraint ondanks dat je niet meer logt.
Goed bezig ga zo door dame !!!
 
Zozo Kathlinoo en Zeenius samen op only fans dat kan miljoenen opleveren.
Ik denk dat rippedmeeuw hiervoor wel flink wat geld over heeft. Mocht hij hetero zijn waar ik nog steeds aan twijfel.

Leuk om te zien dat je nog steeds fanatiek doortraint ondanks dat je niet meer logt.
Goed bezig ga zo door dame !!!
Ben het niet vaak eens met je. Maar dit keer wel.
 
Haha ja, ik ging net wel lekker maar goed, shit happens. Het is ook weer niet zo'n drama als ik na deze week gewoon weer kan oppikken waar ik was gebleven.
Awh thanks :D
En ja idd, als ik zelf eens een foto maak maak ik er 100 om over eentje tevreden te zijn. Dat is ook wel een dingetje want een fotograaf ziet het niet zitten om 700 foto's te maken voordat jij content bent :roflol:

Ook echt 0 nuance hé :roflol:

Jaa, wij gaan lekker warm zitten tijdens de winter met deze extra inkomsten! :burns:

En ik wil later gewoon zo'n 80-jarig oudje zijn dat haar foto's bovenhaalt bij kinderen om te kunnen zeggen: "deze oma was best lekker toen ze jong was!"

Denk dat ik dat maar ga doen idd. Zoals Tall al zei had ik een beetje het idee dat ik misschien mensen in de weg ging zitten omdat er maar één rack is. Maar als er toch amper mensen in de gym zijn (zoals nu om 6u45) kan ik best even snel mijn oefening in dat rack doen en joinen met de bicepcurlende oudjes.
Ben je zwanger?
 
Zozo Kathlinoo en Zeenius samen op only fans dat kan miljoenen opleveren.
Ik denk dat rippedmeeuw hiervoor wel flink wat geld over heeft. Mocht hij hetero zijn waar ik nog steeds aan twijfel.

Leuk om te zien dat je nog steeds fanatiek doortraint ondanks dat je niet meer logt.
Goed bezig ga zo door dame !!!
Henk, jij spreekt de waarheid voor de eerste keer. :roflol:
 
Zozo Kathlinoo en Zeenius samen op only fans dat kan miljoenen opleveren.
Ik denk dat rippedmeeuw hiervoor wel flink wat geld over heeft. Mocht hij hetero zijn waar ik nog steeds aan twijfel.

Leuk om te zien dat je nog steeds fanatiek doortraint ondanks dat je niet meer logt.
Goed bezig ga zo door dame !!!
Ik ben wel een groot fan ook van Zeenius
 
Back
Naar boven