MuscleMeat

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Iets wat je niet kent kun je ook niet over oordelen.
 
Eten gaat terug redelijk oké, gewicht terug naar 63 kilo gestegen. :)
Nog eens een pic proberen maken, flexen kan ik blijkbaar nog steeds niet :o
Bekijk bijlage 578370

Vandaag UB getraind. Duurt hier altijd een pak langer voordat ik terug bijgebeend ben.
UB Heavy 01.03.2023
Overhead Press (DB)

10 x 8 kg (wu)
7 x 10 kg
3 x 12 kg
5 x 12 kg
5 x 12 kg


Lat Pulldown
6 x 37 kg
6 x 41 kg
6 x 39 kg


Seated Row (cable)
6 x 39 kg
6 x 34 kg
6 x 34 kg


Lateral Raise (machine)
2 x 10 x 36 kg
10 x 27 kg


Bicep Curl (barbell)
6 x 20 kg
4 x 20 kg
6 x 20 kg


Tricep Extension (machine)
7 x 41 kg
6 x 41 kg
8 x 36 kg
Gewicht ondertussen gestegen naar 63.9 kg. Sinds gisteren terug begonnen met creatine. Heb dat vroeger nog al eens genomen maar kreeg daar voor mijn gevoel een bolle kop van waardoor ik altijd stopte na een week :emo:

Vanmiddag in een andere gym getraind met andere toestellen dus was even een beetje zoeken, gewichten zijn ook anders.
UB Light 03.03.2023
Overhead Press (DB)

9 x 10 kg
10 x 10 kg

10 x 9 kg
10 x 8 kg


Incline Prone Lateral Raises
3 x 12 x 4 kg
10 x 5 kg


Kneeling Pulldown (one arm)
2 x 12 x 20 kg
10 x 15 kg


Seated Row
3 x 12 x 26 kg

Face Pull
10 x 24.5 kg
2 x 10 x 17.5 kg


Straight Arm Rope Pulldown
10 x 17.5 kg
2 x 10 x 12.5 kg


Hanging Raises
3 x 10

Morgen voor de derde keer LB en dan zitten de 5 trainingen er weer op voor deze week.
 
Basic altijd kapot druk buiten werktijden.

Creatine kan idd water vasthouden. Niet meer nemen dan die onderhoudsdosis. Kom standaard 2 kg aan in vocht op creatine. En die Drop ik meteen weer zodra ik stop.
 
Basic altijd kapot druk buiten werktijden.

Creatine kan idd water vasthouden. Niet meer nemen dan die onderhoudsdosis. Kom standaard 2 kg aan in vocht op creatine. En die Drop ik meteen weer zodra ik stop.
Sinds een paar maanden is het helemaal niet meer te doen. Ik dacht eerst dat 't door januari kwam, maar ik heb gehoord dat het ook deels door hun nieuwe abbo komt (niet meer overal mogen trainen). Ik ging altijd in de middag, dan was het heel rustig, maar dat uur is nu zelfs druk geworden.

Heb weer even moeten terugzoeken hoeveel gram per dag wordt aangeraden en ik vond 3-5 gram dus er gaat 5 gram door m'n thee smorgens.
Die heb je ook al zonder creatine
Daarom, nog boller moeten we niet hebben :(
 
Voor een vrouw is 3gr genoeg. Met een week of 2 ben je meestal zoń 1.5kg aangekomen door crea. (als je stopt ben je tenminste zo weer 1.5kg lichter)
 
Voor een vrouw is 3gr genoeg. Met een week of 2 ben je meestal zoń 1.5kg aangekomen door crea. (als je stopt ben je tenminste zo weer 1.5kg lichter)
Ik ben wel een vegan vrouw die geen creatine binnen krijgt door voeding.
Dat is pas wakker worden
M'n thee is een glas van een liter waar ik zowat heel de dag over doe hehe.
 
chart (5).png

nevermind-gotta-go (1).gif
 
Hoe vaak weeg je je ?
 
Back
Naar boven